19 juli 2025, 13:59:47

Dagboek van Koos

Gestart door Koos, 21 mei 2009, 16:46:30

« vorige - volgende »

Koos

Citaat van: Kimm op  3 juli 2009, 09:20:01
hoi,

mooie foto's!! die mais die je in de kooi hebt hangen, kooi je die eerst of geef je dat rauw?

groetjes kim

Ik kooi de mais niet, maar kooi um... ;D Snap je ??   ;D

Nee, hoor, ik zit je te pesten. Ik kook de mais niet, ik had een vraag gesteld in kopje voeding. Maar kwam er niet echt uit zeg maar. Ik heb de mais goed schoongemaakt. Had ik hem eerst moeten koken??

Caroline,
Ik heb Lotje net lange tijd bij mij gehad. Ondertussen zachtjes tegen haar praten.
Ze ging als een leeuw tekeer  :o toen haar wat tegen mij aan gezet, ze ging aan mijn ketting knabbelen en werd rustiger met haar lijfje. Toen ben ik nog een keertje gaan kriebelen.. Ze vind mij niet lief geloof ik  8) ach ze moet nog even wennen denk ik??

Koos is inmiddels weer onder de douche geweest, dus die staat wederom op de foto's met het stoom ( En dan niet van het hete water  ;D ) uit zijn oren. Hihihi, wat kan die nijdig kijken zeg!

Peggy? Koos brabbelt hele verhalen, maar ik kan echt niet horen wat hij zegt hoor . Het bouwvakkers fluitje galmt hier dagelijk door het huis heen. Ik hoor het fluitje als echo van mijn buren terug :D :D die vinden het geweldig :D :D

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Koos

Zo, nog even op de valreep vertellen over vandaag :)

Lotje heeft veel los gevlogen, was nieuwsgierig wat ik ondertussen allemaal deed :D Zo leuk :)

En net weer even Koos eruit, hij stapte netjes op en dan eerst ( gewoonte ) Knuffel ik hem bijna plat, kan mij gewoon niet inhouden :D :D

Toen Lotje, mijn hand voor haar gehouden en zij stapte gewoon op..................... :D :D :D

Daarna schrok zij van haar eigen opstappen en vloog door de kooi heen. Opnieuw gedaan, ook even gekroeld...En op nieuw op mijn hand. :D

Daarna...Weer weg, liever nog even niet ;)

Komt wel goed met het meissie :)

Zo, nu de rest van de spullen inpakken en wegwezen, reiskoffertje staat al klaar voor ons lofkoppel :D :D

Iedereen een prettig weekend en tot zondagavond

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

☺ Pita ☺

Veel plezier op de camping hoor :D

Caroline

Ah, fijn dat ze al opstapte .... ik baalde er al een beetje van dat ze zo reageerde.  :-[

Heel veel plezier het weekend, ben heel erg benieuwd hoe Lotje haar eerste weekendje camping gaat ervaren.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

Hoi Elisabeth,

Ik heb, helaas, maar even tijd.
Gauw een berichtje voor jou, voor je naar de camping gaat :D
Leuk hoor de camping, babbelen we nog een keer over ;)
Je boekje wel bijgehouden hoor, maar deze week weinig tijd gehad te forumen :-\.....kids overhoren voor de proefwerkweek!!
Ik wens jou, je Hubbie, en je lieve koppeltje een heel fijn weekend op de camping toe!!!
By the way, ik vond je foto's ERRUG mooi!!
En how nice, je noemt Koos, Guusje :o ;) ;D

Liefs Marian :-*

Peggy

Jullie zitten nog heerlijk op de camping..veel plezier  :D

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Koos

Hallo allemaal, ik ben er weer :D

Marian: Ik had je al een beetje gemist op hetforum ;)
Enne...Errug hé, dat ik Koos, Guus noem ?  8) mot niet gekker worden hahahah!
Met lotje is het op zich goed gegaan naar de camping toe, zoals gewoonlijk zit nu ook zij in een reismandje op de achterbank naast grimm ( Bo zit bij albert of mij voorin, ligt eraan wie er rijdt ;))

Op de camping aangekomen beide kietjes in de kooi gedaan en alles liep zeer voorspoedig :D Lotje keek een beetje verbaasd om zich heen en beide vogels hebben ook die avond alleen maar losgevlogen en gezeten in de caravan waar zij wilde;) Dat is gewoon heel lekker voor ze en leuk om te zien :)
S nachts hoorde ik een hoop kabaal bij de kietjes, even geluisterd of toch niet Grimm bij de kietjs 'iets'' aan het doen was en voor de zekerheid even gaan kijken. Zo op het eerste oog niets te zien, dan alleen het schommeltje wat aan één kant los was gesprongen, schommeltje eruit gehaald en weer naar bed gegaan ( lees met een duffe kop :-[)

Volgende morgen schrok ik mij echt te pletter: Er zat allemaal bloed aan de randen van de kooi :o beide vogels nagekeken en het bleek Lotje te zijn die aan haar vleugel gewond was. het is geen grote wond, maar toch.....  Ik heb er remedie resceu ( Weet ik veel hoe je dat schrijft ;)) erop gedaan. Honing werd mij ook aangeraden, maar omdat kleine kindjes onder de 1 jaar ook geen honing mogen hebben, bedacht ik mij dat het niet handig was dat Lotje dit op haar vleugel zou krijgen. Ze zou het er immers van af kunnen 'likken'en wat binnen krijgen...
Toen toch maar even Caroline gebeld, moest even mijn verhaal kwijt. Voelde mij echt heel *...PIEP...* 
Lotje vliegt, doet en eet, zij speelt drinkt en doet van alles, dus nu geen zorgen ;) Maar toch...Op advies van Caroline wat druivensuiker in het water gedaan ( Ik heb ongeveer een halve apotheek bij mij als we weg gaan en daar hoor ook de druivensuiker bij naar mijn idee ;)) Dus geen probleem ;)

Vanmorgen opnieuw gekeken en toen ik de kooi schoon ging maken ( Doe ik elke dag), zag ik opnieuw bloedspettertjes aan de randen zitten ??? :-\

Toen maar rigoreus Bettedine erop gedaan, geen risico nemen ;) Lotje zelf maakt zich er niet druk om, vond het helemaal geweldig. Hihihi, vind ik ook niet zo gek, omdat de kooi in de caravan niet echt heel groot is, wil ik dat de vogels er veel uit zijn ;) Dus lekker gefladdert en lekker geweest waar zij wilde zijn ;)

Nu zijn beide kietjes weer op 'hun eigen plekje'foto's van vorige week zal ik later erop zetten + de foto's van dit weekend ;)

Peggy, het was heerlijk daar in Stroe ;)

Anke

Hoi,
Dat is schrikken allemaal bloed in de kooi :o
Gelukkig viel het mee en heeft Lotje er verder geen last van :)
Ik ben al benieuwd naar de foto's.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Koos

Hier foto's van vorige week , de douche beurt van Koos :)

Oh nee, hé....Niet weer :D

Ga weg met die camera

Ik vind dit niet leuk  >:(

Je ziet toch dat ik net heb gedouchd??

Ik geef je een klap hoor !!

Hmmm...Dit helpt ook niet , dan mar iets anders bedenken  ::)

Bhoeee!!!

Pfff.. ut helpt geeneens  ::)

Vrouwtje kan wel lekker kriebelen :)

Hmmm. Lekker, ietsjes meer naar .... :D :D

Jeetje, wat doet die goser moeilijk zeg!  8)

Niet te geloven !

Wordt vervolgd :D

Koos

Marian

Citaat van: Koos op  5 juli 2009, 18:00:53

Hoi, hoi :D

Wat, gezellig, je bent weer terug!
Is het fijn geweest op de camping?
Zo te zien hebbe Koos en Lotje zich prima vermaakt, zo liefff al lekker bij elkaar en kussen 8)
En mooie foto's heb je gemaakt...deze vind ik het mooist, samen met de 11-de foto, maar die wordt nu niet getoond ??? :-\ (K&L in de blauwe hemel met wolkje ;))
Wij hebben een aantal jaren op een camping in zeeland gestaan, erg lekker, zo buiten, het water, de rust, vrijheid, steeds weer vakantie gevoel...
Nu gaan we niet meer, zitten te denken om de caravan te verkopen, wel moeilijk hoor :(
Gaan jullie al lange tijd naar de camping?

Dan hebben we elkaar dus gemist :-* (reactie op een andere reactie van jou ;))

Groetjes, Marian

Mara

Hoi Elisabeth

WElkom terug, fijn om te lezen dat je het leuk hebt gehad maar wel vervelend van dat bloed hoor. Daar schrik je altijd van hoor.

Mooie foto's. Heb er van genoten.

Mara

Marian

Oh, nog vergeten te zeggen ::)
Wanneer Indy zich bezeerd is dat op dezelfde plek als Lotje, de vleugelboog (noem je dat zo?)
Sneu hè, wanneer ze gewond zijn :-\

Whaha, je mag Koos best Guus noemen hoor, maarre het moet inderdaad NIET nog gekker worden ;D ;D ;D

Doei, doei, Marian

Koos

Marian, bedoel je deze??

Hoop dat je hem nu ziet?

Wij staan nu voor het 5e jaar op de camping ;)

Volgens mij noem je dat idd zo de vleugelboog ;)

Idd sneu, alhoewel zij er geen last van lijkt te hebben  zo op het eerste oog. Maar ik houd het wel in de gaten ;)

Waarom gaan jullie niet meer naar de camping Marian?

Groetjes van hier  :-*
Mara dank  je wel :D

Caroline

Ja, die vond ik ook heel erg mooi!!!!

Maar de andere vind ik ook errug mooi en vooral ook lief.

En grappig, gluren naar de buren.  ;D ;D

Fijn dat het goed gaat met Lotje en leuk om te zien dat ze het zo gezellig heeft met Koos.

Nu weer lekker thuis .... beterschapsknuffel voor haar.  :-*

En een dikke knuffel voor jou omdat je haar zo goed verzorgd hebt.  ;)

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.