19 juli 2025, 09:27:50

Dagboek van Koos

Gestart door Koos, 21 mei 2009, 16:46:30

« vorige - volgende »

Koos

Trouwens: Ik heb een hardplastice bal gekocht voor Koos, met gaten erin en een belletje. ;D

Ben benieuwd wat ie daarmee gaat doen.
Fototoestel staat paraat :D

Dus beware :D :D :D

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Koos

Heb vanmiddag leuke foto's gemaakt, ben een tikkie moe, hoop ze er vanavond op te zetten of anders morgenochtend ;)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Koos

Goedemorgen :)

Koos heeft gisterenavond van mijn gekookte aardappels zitten snoepen :o

En...ratatatáááá weer nieuwe foto's van die wereld-goser van mij  ;D

Wat ligt hier nu weer?

Eens even zien...

Zal ik eens duwen?

Dat ding ruikt raar? ???

Zou er iets onder liggen?

Huuh!!! Het beweegt!

Ik heb er toch een beetje mijn bedenkingen bij 8) ???

Zie hier nog een keertje mijn "Denk-hoofd-stand"

Ik ga maar aan de thee met Honing  ;D

Honing krijgen de honden hier trouwens vier X in de week ( een Eet-lepel) Koos heeft gisteren ook een beetje gehad. is honing net zo goed voor vogels als dat het ( o a ) voor honden is?

( Trouwens, de  honing komt rechtstreeks bij de impker vandaan, er zit dus geen "rommel" in ;)

Caroline

Goeiemorgen!!!!

Vanmiddag gaat jullie princess verhuizen samen met haar broertje naar de grote lummelkooi.  8)

Gave handtekening.

Kroeltje van Lotje.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Koos, wat zit ie daar lekker aan de thee, is hij ook zo niewsgieren dat hij er zou van drinken?? En dat balletje is ook leuk he! Lekker , voetballen he...grtjs Ann

Koos

Citaat van: Caroline op 11 juni 2009, 08:25:27
Goeiemorgen!!!!

Vanmiddag gaat jullie princess verhuizen samen met haar broertje naar de grote lummelkooi.  8)

Oohh! leuk, ik ben benieuwd :)
Citaat

Gave handtekening.

Ja lache hé, ik dacht: "Zet Lotje er gelijk bij " ;D
Citaat
Kroeltje van Lotje.  :-*

Hihihih, kroeltje terug :D 

Citaat van: Dierenfreackske op 11 juni 2009, 09:58:03
Hoi Koos, wat zit ie daar lekker aan de thee, is hij ook zo niewsgieren dat hij er zou van drinken??

Ja hij zou er zo inspringen, gisteren had ik een kop kippensoep, daar zou hij ook zo ingaan...Doodeng ??? ik heb hem maar even toen in de kooi gezet en toen ik mijn soep ophad, mocht hij er weer uit..Pfff Moet er niet aan denken zeg! :-\
Citaat
En dat balletje is ook leuk he! Lekker , voetballen he...grtjs Ann

Nou, hij vindt het nog een tikkie eng, maar dat komt wel goed :) Straks loopt hij er inderdaad echt wel mee te voetballen denk ik :D

Sally

Koos is leuk!!!

Mooie foto's!

Anke

Hoi,
Wat een leuke foto's ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Koos,

Leuke foto's geplaatst, haha, nu nog leren de bal te apporteren ;D
Gaaf dat Lotje al in je handtekening zit. Hoe lang moet je nog op haar wachten?
Ik zie op de foto's een leuke speelplaats, daar kan je ook beukensnippers in doen, vinden Koos en Lotje ook wel leuk en fijn ;)

Groetjes, Marian

Gerdy

wat heerlijk dat ondekkende van Koos..ik kan me heel goed voorstellen dat je met spanning hebt zitten kijken..en doet hij er ondertussen al iets meer mee?

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Leuk dat Koos zo lekker ondernemend en nieuwsgierig is.  ;D
Daar kan je dan nog eens hele leuke foto's van maken.  ;)
Ga zo door Koos !!  ;D ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Koos

Citaat van: Chico op 11 juni 2009, 16:22:14
Hoi Koos,

Leuke foto's geplaatst, haha, nu nog leren de bal te apporteren ;D

Zal aan mijn hond vragen of hij het hem wil leren :D
Citaat

Gaaf dat Lotje al in je handtekening zit. Hoe lang moet je nog op haar wachten?[/quote
Zodra Lotje zelfstandig eet, ik hop aan het einde van de maand ....... ( Boink! Moet ik nog veel nachtjes slapen hihihihi!)
Citaat
Ik zie op de foto's een leuke speelplaats, daar kan je ook beukensnippers in doen, vinden Koos en Lotje ook wel leuk en fijn ;)

Groetjes, Marian

Oké dan! Goeie tip! ga ik doen

Koos doet nu mijn twee tonig fluitje na  ;D Zo leuk!  :P

Koos

Citaat van: Gerdy op 11 juni 2009, 20:59:11
wat heerlijk dat ondekkende van Koos..ik kan me heel goed voorstellen dat je met spanning hebt zitten kijken..en doet hij er ondertussen al iets meer mee?

gr Gerdy

Hoi gerda !
Ik heb de bal onderin de voilére gedaan, ik dacht, kan hij er op zijn gemakkie kennis mee maken ;) ik heb hem er wel even mee bezig gezien, maar daar blijft het ook bij, ach komt wel ;)

Koos

Citaat van: *Yvon op 11 juni 2009, 21:04:27
Hoi hoi

Leuk dat Koos zo lekker ondernemend en nieuwsgierig is.  ;D
Daar kan je dan nog eens hele leuke foto's van maken.  ;)
Ga zo door Koos !!  ;D ;D

Groetjessss Yvon

Ja Koos is een lekker ding :D ben soms verbaasd over de dingen die hij doet  ;D