Vraagje over kooi - Pino, Mollie en Macho* in Istanbul

Gestart door Machootje, 25 maart 2009, 12:22:13

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Machootje

Kom weer eens kijken hier, voel me inmiddels nog niet echt beter, maar ben er zelf van overtuigd dat het nu komt door de antibiotica. Ik ben er vandaag mee gestopt en hoop dat ik me snel wat beter ga voelen. De blaasontsteking is in ieder geval wel weg!

Met Pino en Mollie gaat het gelukkig heel goed! Pino is echt een babbelkousje aan het worden! Suoer schattig! Soms zit hij de hele avond bij een spiegeltje te babbelen. Maar hij fluit ook hele serenades voor Mollie en ons, hij lijkt steeds weer wat nieuws te proberen  ;D Helemaal in zijn hum die schat.
Mollie laat zich nog steeds een beetje te veel commanderen door Pino vind ik, maar gelukkig bijt ze soms wel van zich af. En het is ook zo'n lieverd!

Wat ik me pas trouwens afvroeg is, wanneer gaan ze ongeveer eitjes leggen? Ze wipwappen nog steeds heel wat af  :o  ;D

Liefs en een fijn weekend vanuit een koud Istanbul waar het gaat sneeuwen vandaag!

Rust zacht, lieve Macho! 22-8-2009

Kimm

hoi judith,

fijn dat het ietsje beter met je gaat.

ook goed nieuws hier over mollie en Pino. dat hij aan het zingen is , is een heel goed teken. Hij voeld zich thuis.

Eitjes kunnen komen bij jou, maar dat hoeft niet. soms leggen ze na het wipwappen 2 weken daarna eitjes, maar dat is afwachten. Je kan het ook vaak wel aan het popje zien als zij een eitje moet leggen. dan gaat ze een beetje krom zitten en soms zie je een kleine bolling onder het buikje.

veel plezier in koude Istanbul  ;)

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Machootje

Hoi Kim,

O, da's goed om te weten hoe je dat een beetje kunt zien. Soms zijn ze heel fanatiek van alles bij elkaar aan het sprokkelen, houtsnippers, keukenpapier enz. dat ik denk, zijn ze soms een nestje aan het bouwen of zo??

Het is wel een grappig gezicht, maar moet eigenlijk nog even niet aan jonkies denken! Zeker nu het met mezelf nier zo goed gaat.

Maar ze zijn ook nog wel jong he, dus het zal nog we even duren, hopelijk!

Ben blij dat Pino het zo naar zijn zin heeft, Mollie ook wel denk ik hoor, al zie (hoor) je dat minder duidelijk.

Liefs,
Judith

*Manon*

Hoi Judith,

Fijn dat Pino en Mollie zich nu meer op hun gemak voelen...
Nu moet jij je nog wat beter gaan voelen  :D

Mocht je nu toch eitjes gaan krijgen, kun je ze altijd vervangen voor nepeitjes, die je dan in de plaats van de echte eitjes legt... het kan een goede oefening zijn voor hun om te oefenen in het broeden e.d
Mocht je t.z.t. toch een nestje willen, kan je ze altijd nog een blok geven als je dat nu niet ziet zitten  ;)

Liefs Manon

Machootje

Hoi Manon,

Ja, da's waar, maar weet niet of ik hier nepeitjes kan vinden. Moet ik maar eens naar op zoek, just in case! Het lijkt me wel mooi hoor, maar denk dat ik het nu een beetje te stressvol zou vinden.

Welterusten!

Liefs,
Judith

Kimm

hoi judith,

ik ben erg benieuwd hoe het met jou en de valkjes gaat.

liefs kim

Machootje

Hee Kim,
Wat lief dat je aan ons denkt! Ik dacht pas ook, ik zal weer eens op het forum gaan kijken. Ik schrik echt van wat ik in je handtekening al zag, Pebbles dood! Ik leef heel erg met je mee, ik weet hoe het voelt! Wat jammer dat het zo is gegaan, je hebt echt alles voor haar gedaan zo te lezen.

Hier gaat het met de twee boefjes goed, met mij nog steeds niet zo. Ik voel me nog steeds niet echt lekker, blijf last houden van blaasontsteking en vage klachten. Veel stress erbij ook. Ik probeer rustiger aan te doen, maar valt niet mee soms.
Pino heeft de laatste tijd een nieuw fluittoontje, heeft ie toch van mij opgepikt denk ik! Hij doet het bouwvakkersmelodietje, maar dan heel snel en daarna kusgeluidjes, heel erg schattig!!
Mollie komt ook nog steeds nieuwsgierig kijken als ik kusgeluidjes maak en wil dan nog steeds knuffelen bij Pino.
Ik ben in de tussentijd ook twee weekjes naar NL geweest om even bij te komen van alles hier, maar ze zijn er niet echt schuwer door geworden. Kerem was natuurlijk thuis en die heeft ze goed verzorgd.
Helaas heeft Kerem nog geen werk, dus we zitten nog lekker op elkaars lip  ::)

Nou meis, heeel erg veel sterkte voor jou en je valkjes, jullie zullen Pebbles allemaal vast enorm missen. Gek he, dat ze dan zomaar er ineens niet meer is.

Ik denk aan je hoor!  :-*

Kimm

hoi judith,

leuk, goede berichten hier over pino en mollie  :D heerlijk hoor voor je!! en na mate de maanden verstrijken worden ze nog veel tammer hoor.

balen van je gezondheid hoor. dat is niet leuk en kerem geen werk  :-\ maar met kerem zal het vast wel goed komen. neem jij lekker de tijd voor jezelf he.
wel lief dat kerem zo lief voor de valkjes is. dan ga je tenminste met een goed gevoel naar NL.

en jij bedankt meis  :-*
Liefs kim

Kimm

hoi judith,

ik kom even kijken hoe het hier in turkije gaat  :D

liefs kim

Kimm

joehoe judith  :D

hoe gaat het daar in turkije? alles goed en met pino en mollie ook?

liefs kim

Machootje

Hee Kim!
Wat lief dat je aan ons denkt! Ik ben veeeeel te weinig op het forum geweest de laatste tijd, zat er vandaag nog aan te denken. Met mij gaat het nog steeds niet echt goed, nog steeds heel moe en ik zit gewoon echt niet goed in mijn vel. Probeer eruit te komen, maar het gaat heel langzaam.
Gelukkig gaat het met Pino en Mollie wel goed! Ze zijn zo lief en voelen zich steeds meer thuis denk ik wel, maar toch blijven ze bang!
Mollie heeft sinds kort iets nieuws, ze hangt graag aan het dak van de kooi, net een vleermuisje!
Ik heb nog niemand gevonden die ze zou kunnen kortwieken en zelf blijf ik wel proberen ze tammer te krijgen door veel met mijn hand in de kooi te gaan, trosgierst te geven enzo en met ze praten, maar het wil gewoon niet. Het is denk ik echt zoveel moeilijker omdat ze met zijn tweeen zijn!
Ik denk ook dat het wel echt fijn voor ze zou zijn als ze eens lekker konden rondvliegen, maar dat durf ik niet aan hoor nu ze nog steeds zo bang zijn.
Nou ja, ze hebben natuurlijk wel een klein paleisje, dus het kon slechter maar het zou gewoon zo fijn zijn als ze wat tammer werden! Als je nog andere tips hebt...

Liefs,
Judith

Caroline

Hoi hoi!!!!

Ik kom alleen even gedag zeggen!!  8)

Groetjesssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Machootje

Hee Caroline,
Wat leuk!!  ;D

Ik kom ook weer even in jullie boekjes neuzen. Ik vind het zo jammer dat ik nog maar zo weinig hier kom, heb er gewoon te weinig puf voor de laatste tijd.

Groetjes terug!!!

Kimm

ah dat komt wel weer judith ;)
dat hebben wij allemaal wel eens.

fijne dag!!

liefs kim