29 april 2024, 08:03:32

Kweker -> lid vogelvereniging?

Gestart door Tara, 26 november 2003, 21:56:49

« vorige - volgende »

Tara

Hoezo binnenkort? O omdat het allicht weer januari is misschien????? Hmm hoe word je lid, kan dat via die site? Ik ga er morgen zeker eens een kijkje naar nemen ;)

Stijn dc

hello

ja, dan kan je daar een formulier invullen, het geld moet je overschrijven. ja, als het tein weken duurt, je moet ze wel voor dat er jonkies zijn hebben he;D

SDC:D

Tara

Hmm wordt schatten dan, je weet toch nooit hoeveel jonkies er komen, hoeveel ringen bestellen dan ???. In ieder geval erg bedankt Stijn, als ik vragen heb over die vogelvereniging, sorry dat ik je tot last zal zijn ;D

Stijn dc

hello

waarom zou je mij tot last zijn? een forum is en blijft een plaats waar mensen elkaar helpen. tja, je moet altijd schatten. ik denk dat ik er 20 ga nemen voor de valkjes. ik heb vier koppels. als ze elk al meer dan vijf jongen hebben pfiew dan. maar ik meot er ook nog voor de roodruggen hebebn.

SDC:D

Tara

Hoi Stijn,

ik moet er zeker meer dan 20.

Maar dan heb ik nog een vraag, kan je er in het jaar 2004 ook nog aanvragen voor het jaar 2004? Want je weet toch nooit, hoeveel jongen je zal hebben, 1 van je koppels kan bijv. wel 2 nestjes hebben .....

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

ja, dat gaat nog. houd in iedergeval rekening met die weken. je kan ook spoedbestelling doen, maar dan kost een ring 1.23€ en nog is 15€ kosten omdat het spoed is.

SDC:D

Tara

Bahhh nee, geen spoed dus, echt overdreven, liever de gewone post ;).

Groetjes, Tara

Oo ik ga eens een kijkje nemen op die site!

Stijn dc

hello

spoed komt ook emt de post hoor, dan is de leveringstermijn gewoon twee weken, dat is als je echt een prachtvogel moet ringen.

SDC:D

Tara

Mja, de prachten moet ik zeker ringen, maar ik ga er zeker een aan m'n oma geven, want ik vind dat echt zo zielig om ze te verkopen, je ziet ze dan nooit meer :'(.

Groetjes, Tara

Tara

Hoi Stijn,

ik ben aan het rondsnuffelen enzow, is dat dan persoonlijk lid dat ik moet worden?

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

ik denk het wel, als het duurder is dan het andere wel. voor alle zekerheid effe een mailtje sturen.
ze antwoorden altijd heel snel

SDC:D

daan

Hoi Tara,

Ik ben dus ook lid van een vogelvereniging, maar niet rechtstreeks van de bond. Ik vind het juist erg leuk om 1x in de maand naar een vergadering te gaan. Zo leer je andere kwekers kennen, en hun ideen en adviezen, en vooral hun ervaringen. Bij ons zitten er mensen met allerlei soorten vogels en ook een aantal met valkjes. Dus dat is hartstikke handig. En de TT van je eigen vereniging is natuurlijk ook heel erg leuk. Ik heb voor volgend jaar mijn ringen al een tijdje in huis, ik heb er 30 besteld. Liever teveel als te weinig.

Daan

moonwitch (diana)

hoi tara

Ik ben ook lid van een vereniging, namelijk Europarrot en heb daar mijn ringen besteld.
Ik ga niet naar vergaderingen of bijeenkomsten omdat ik geen eigen vervoer hebt en vaak ook geen tijd.
Iedere maand krijg je een blad van Europarrot.
Ik ben er wel tevreden mee zo.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Tara

Hoi,

thx voor de reacties :). Ik ga in het weekend wat rondsnuffelen, en vanaf maandag mag ik lid worden van m'n ma. Ik zou wel graag bijeenkomsten bijwonen hoor, dat is het niet, maar heb ook geen vervoer en zo. Maar later zeker, en dan ga ik zeker deelnemen aan tentoonstellingen, puur voor de fun ;).

Groetjes, Tara

Tara

Hoi Diana,

kan het zijn dat Europarrot in het Engels is? Want ik vind het in ieder geval nergens in het Nederlands terug :-/. Ben ik nou zo onhandig of is het gewoon zo?

Groetjes, Tara