The Cockatiel Collection '10 - einde seizoen...

Gestart door Rianne, 18 februari 2009, 12:46:45

« vorige - volgende »

Jacoba

Succes dit kweekseizoen.  Mark is nu op een leeftijd, ontzettend leuk, maar het is wel opletten. En hij houd je bezig.
Maar een aantal donsjes is toch heel fijn maar ik kan me voorstellen dat je zegt niet te veel, want als het mis gaat gaat er heel veel tijd in zitten. En nog jongen over, je weet nooit hoe het loopt.

Groetjes Jacoba

Rianne

Er zit er verdorie 1 bij die tot bloedens toe in de pootjes van andere valken bijt! Dulce (cinnamon bont opaline geelwang) zat met een opgetrokken poot en bloed aan de veren en Binky (albino) ook. Ik zag Tiaro (bont opaline man) bij 2 valkjes naar de pootjes happen, dus hij is verdachte nummer 1, maar toen ik goed keek had hij ook een kras op z'n voet. Goed in de gaten houden dus en anders heb ik nog een kamervoliere die ik in de voliere kan zetten...

carco

Jeetje dat is flink balen zeg  >:(

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Grrrrh, hopelijk vindt je de dader snel.

Sterkte ermee.  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Rianne,
Dat is schrikken valkjes met bloed aan de pootjes :o :o
Hopelijk weet je snel wie er zo naar doet!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Esther*

*Manon*

Ik wens je een heel vrolijk pasen!
Laat de paashaas maar komen om de gekleurde eitjes te verstoppen in de tuin en een lekker paasontbijtje brengen.

Veel plezier & geniet er van!

Liefs Manon

Rianne

Dank jullie wel! Ik heb met Pasen gewerkt, zondag avond en maandag overdag. Maar dat geeft niet, nu Mark nog zo klein is en er toch niks van snapt, doen we niks bijzonders met Pasen :)

Eitjes liggen er wel, in de blokken dan ;) Ik vermoed dat Max en Pino een ei hebben, ze zitten nu beiden in 1 blok. Ook ligt er een ei bij Ayko en Jari, wat ik eerdaags ga merken en bij Max en Pino leg.
In een blok waar een bont opaline jong van vorig jaar in zit, lag eerder deze week al een ei, ik vermoed dat zij de eigenaresse is. Het blok ernaast is nog niet echt bezet, Binky en Belle zaten er vandaag bij maar ik zie ze er niet in.
Het blok waar Diego en Nevada vaak bij zitten, ligt ook een ei in, vermoedelijk van hun dus. Dit ei wordt ook gemerkt en bij Max en Pino gelegd.

Een hele toestand dus! Maar ik kies er voor om Max en Pino geen eigen eitjes uit te laten broeden, maar die van de geelwang koppels. Ik denk dus dat ik deze ronde hooguit 5 of 6 jongen ga hebben, maar dat vind ik niet erg. :)

•=Bonnie=•

Lekker rustig, van mij heb je groot gelijk :)

mariejj

Jammer van de geelwangetjes,,  nouja kan ik tenminste niet in de verleiding gebracht worden  ;D
Succes!

Oja Meeko zit nu ook hier   :-[ ;)

Rianne

Ik hoop dat Max en Pino de eieren van de geelwangen gaan uitbroeden Marie :)
Hoeveel van 'mijn' geelwangen heb je nu? 3? ;D

•=Bonnie=•

mariejj

ja :D maar ze zijn ook zooo mooi  ;D   
Het opaline bontje heeft nou ook eindelijk een mannetje gevonden denk ik.  :)

☺ Pita ☺

Veel sucses met je kweek !!
Ook al zijn het maar 6 blijft altijd leuk!! :D