12 mei 2024, 04:41:40

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Cherro

Goed dat je gelijk ff gebeld hebt, bellen kan nooit geen kwaad, en meer dan afwachten kun je nu idd niet doen.

Dikke  :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Saar

NOu daar gaan we weer...
Pér blijft zaadjes schijten >:( Dus donderdag middag gaan Lynette en ik weer naar Bastiaanse ::)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Romilda~*

Pff
het blijft ook aan de gang bij jou..:(
Heel veel succes bij de vogelarts..
Hopelijk is het niks ergs..:(
Groetjes romil

Cherro

Dat meen je niet :(
Mooi balen dus :S Hopen dat je nu hierna er eens vanaf bent  :-*

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Caroline 1569

Alweer?
Wat een pech.
Hopelijk is dit het laatste.
Groetjes Caroline 1569

lynette

Citaat van: Saar op 19 april 2011, 19:48:21
NOu daar gaan we weer...
Pér blijft zaadjes schijten >:( Dus donderdag middag gaan Lynette en ik weer naar Bastiaanse ::)


Hoop indd dat het voorlopig voor jou het laatste bezoek is  :-*

Cu :P doeiii


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*


Saar

Citaat van: Caroline op 19 april 2011, 20:33:24
:-\ Balen!!

Sterkte.  :-*


Thnx :-*

Citaat van: *~Romilda~* op 19 april 2011, 21:10:34
Pff
het blijft ook aan de gang bij jou..:(
Heel veel succes bij de vogelarts..
Hopelijk is het niks ergs..:(
Groetjes romil


Thnx...

Citaat van: Caroline 1569 op 19 april 2011, 22:54:06
Alweer?
Wat een pech.
Hopelijk is dit het laatste.
Groetjes Caroline 1569


Er was 1 valkje die zaadjes in de ontlasting had.... ZOu ze in groepen apart gaan zetten om er achter te komen welke het nou was, maar omdat ze heel even diarree had... En dus apart kwam te zitten.... Bleek zij het dus te zijn. En scheelde me weer zoeken.. Ik hoop ook dat dit de laatste is... Ben t zo ongelofelijk zat!!

Citaat van: lynette op 19 april 2011, 23:44:46
Citaat van: Saar op 19 april 2011, 19:48:21
NOu daar gaan we weer...
Pér blijft zaadjes schijten >:( Dus donderdag middag gaan Lynette en ik weer naar Bastiaanse ::)


Hoop indd dat het voorlopig voor jou het laatste bezoek is  :-*

Cu :P doeiii


Hoop t ook.... Ben t zoooooooo zat :-X
En tot morgen ;) Ik app je vandaag nog wel ff :)

Citaat van: *Manon* op 20 april 2011, 12:00:36
:-\

Ik hoop dat het meevalt met Pér

Liefs Manon


Ik hoop t ook... Maar ga op dit moment maar uit van het ergste, dan kan het niet tegenvallen... ( zelfbescherming ;))

Ben niet de enige die al dit gedoe zat begint te worden :-\
Chiel begint nu ook te mopperen :-[ Kan hem geen ongelijk geven... T kost me op dit moment echt extra veel geld... ( niet handig als je graag je rijbewijs wilt hebben en daarvoor spaart ;)) En dan denk je klaar te zijn met kuren... Krijgen ze weer wat anders of er wordt er weer 1 ziek :-X En behalve al die extra onkosten... Een leuk dagje weg met z'n tweetjes is er op dit moment ook bijna niet bij omdat ik telkens met de medicijntjes aan de gang moet :-\ Kijk dat ze een keertje iets hebben, en dat t dan extra geld/tijd/energie kost... Okeej... Maar ben nu al vanaf oktober bezig :-\ Die weer ziek, die weer ziek, dan die weer naar binnen, dan ligt er weer een vogeltje dood etc. Het doet me gewoon diep van binnen heel veel verdriet :( Zoveel verdriet zelfs dat ik er aan zit te denken om maar helemaal te stoppen met de kweek... :-\ Heb op dit moment echt helemaal geen plezier meer in... :(

mariejj


Saar

Henkie (binnen), Moby (binnen) en Teen ( buiten) zijn schoon!
Maar...Pérretje bleek bij Bastiaansen nog vol giardia te zitten :-\ Nu kan t zijn dat haar darmen zo zijn aangetast, dat ze gewoon niet meer goed werken... Of de giardia is zo aanwezig in haar darmen dat de eerste kuur ronizol niet sterk genoeg was... Dus... Ik moest haar op eivoer zetten met probiotica en pellets er door heen.. Pellets eet ze dus niet, en heb haar 2 dagen op eivoer en probiotica gehad en ben nu weer een beetje zaad aan het geven door het eivoer. Door t water krijgt ze een dubbele dosis ronizol. Ze zat eerst met Teen samen in het binnenhok, maar hij heeft blijkbaar een sterkere weerstand en is gelukkig dus niet opnieuw besmet geraakt met de giardia en zit inmiddels weer in de voliére. Op dit moment durf ik nergens op te hopen. Hopelijk werkt het medicijn... En knapt ze op... Anders is er nog maar 1 optie :(

lynette

Megaknuffie meis (K) Snap jou gevoel over de valkjes helemaal  :'( Hopelijk heb je het straks helemaal alle elende gehad voor de aankomende TIG jaar  :-*

Zie je al wel verbetering in de ontlasting?

Groetjes


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Citaat van: lynette op 27 april 2011, 22:07:59
Megaknuffie meis (K) Snap jou gevoel over de valkjes helemaal  :'( Hopelijk heb je het straks helemaal alle elende gehad voor de aankomende TIG jaar  :-*

Zie je al wel verbetering in de ontlasting?

Groetjes


Hoop t ook meis... Ontlasting was gisteren wel zaadjes vrij.. Maar ze had de zaadjes nog niet ontdekt... Ik ga zo weer even kijken. Hopelijk is t nog steeds groen en zaadvrij.. Maar nogmaals.... durf nergens meer op te hopen  :-X Nou ik ga even kijken... Met de moed in m'n sokken :-X ( en zo gaat t iedere ochtend en avond :-\ )

Saar

HET IS NOG STEEDS GROEN!!!!!!
Zou het dan toch... goedkomen met haar?! :o
Hart zit in m'n keel op dit moment :-[
Kan het amper geloven :o

Larissa

Super meid, hoop dat nu alles schoon is.....uitaard blijf ik duimen

dikke knuf Larissa