3 mei 2025, 18:48:43

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Hoi allemaal,
Ik wil jullie via deze weg allemaal een gelukkig nieuwjaar wensen.
Met de vogels gaat het goed. Tina is ook stabiel, alleen krijg ik haar niet zwaarder ???... Maar goed, ze eet, drinkt en vliegt zo uit de kooi als ik niet op let, maar doodziek is ze dus niet gelukkig..

Mijn jaar is anders niet zo lekker begonnen. M'n externe schijf deed het niet meer... En daar stonden al m'n foto's op. Hij bleef met de melding komen dat ie geformatteerd moest worden. Dankzij een vriendin heb ik hem toch leeg kunnen halen met een programma! :D dat was afgelopen zondag...

Maandagmorgen ging t alleen helemaal mis. Ik was onderweg naar de bushalte om naar m'n werk te gaan. Ik ben onderweg keihard op m'n stuitje gevallen... Verrekte van de pijn, maar ik ben opgestaan en naar de bushalte gestrompeld en heb de bus naar m'n werk gepakt. Ik dacht: gaat wel over... Eenmaal in utrecht aangekomen, trok ik het niet meer. Ik had zo veel pijn.. Dat ik chiel huilend heb opgebeld en hij verklaarde me voor gek dat ik gewoon naar de stad was gegaan.. Ik heb de dokter toen maar gebeld en de eerst volgende bus terug gepakt. Na een onderzoek blijkt dus dat ik m'n stuitje (zwaar) gekneusd heb, en er was zelfs een kans op een breuk. Maargoed, met de ibuprofennetjes is de spierpijn amper te voelen, maar m'n stuitje zelf voelt echt barslecht. Maar voor een breuk heb ik in ieder geval te weinig pijn, dus dat valt weer mee. Sinds gister lig ik dus in bed omdat zitten gewoon bijna  niet te doen is. En van liggen naar zitten, van zitten naar staan is helemaal een hel... Hopelijk voel ik snel verbetering, want de hele dag MOETEN rusten is niet mijn ding... :-\

patty_dordtse valkjes

hey Saar,

Ik had het al gelezen dat je je flink had bezeerd.
mijn tante had haar stuitje gebroken en die zat dus op  een zwembandje is mss een idee voor het beter zitten.

ik wens je heel veel beterschap en hopelijk gaat de pijn snel weg dat je je weer normaal opkan staan en alles.

dikke knuffie van mij  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Larissa

hey saar

Ook ik wens je beterschap en op een kussen zitten wil meestal ook goed gaan
Heb zelf 4 jaar geleden het stuitje gekneusd gehad en heb er 6 weken pijn van gehad, niet om je bang te maken maar een breuk is vaak lang niet zo pijnlijk als een kneuzing

S6, rustig aan blijven doen

groetjes Larissa

Saar

Dank jullie wel voor de beterschapswensen :-*
Zitten op een kussen doe ik al min of meer als ik zit ;)
Als ik zit, zit ik op bed. En als ik dan maar ook teveel op m'n stuitje leun.. pfffffffffffffffff! Vandaag heb ik een slechte dag :-\ Ben op m'n buik in slaap gevallen en nu doet dus alles zeer :-\ benen, buik, rug... :-X Hopelijk voel ik snel verbetering :)

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Heey meis!!

Hoe is het hier??

al uitslag van de poepjes?

Hier gaat het inmiddels al beter met de valkjes.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Heey Lynette,
Buiten heb ik afwijkende ontlasting gevonden zondag :-\ Met wat zaadjes erin... Nog geen uitslag, zal morgen even bellen maar denk dat woensdag of donderdag pas de uitslag bekend is.

Even voor de andere mensen die er nu niks van snappen:
De valkjes van Lynette zijn ziek :(... Theo en Thea heb ik als laatste gehaald, dus even voor de zekerheid een test doen.
Nu ik afwijkende ontlasting heb gevonden ( wel groen met wit maar met onverteerde zaadjes erin ) vind ik het best wel spannend hoe of wat... Voor de rest helemaal geen ziektebeeld buiten. Tina die zit nu een maandje binnen en begint eindelijk weer goed te eten en aan te komen. En zij heeft GEEN afwijkende ontlasting zo op t oog... Haar poep is apart meegestuurd, dus het is even afwachten :-\

Caroline

Spannend Saar ... ik duim voor een goeie afloop.

Sterkte ...  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 17 januari 2011, 22:58:24
Spannend Saar ... ik duim voor een goeie afloop.

Sterkte ...  :-*

Dank je Caroline :-*
Ik probeer er op dit moment er maar niet teveel mee bezig te zijn... Anders maak ik mezelf helemaal gek... Is niet zo raar als je in totaal 86 vogeltjes ( o.a. heel veel jappies en zebravinkies ;)) heb zitten verdeeld over meerdere verblijven.... Maargoed, wat nu binnen zit (op Tina na dan) is sinds juli/augustus niet meer in aanraking geweest met ontlasting van buiten. En wat binnen zit is niet in contact geweest met haar ontlasting.. Dus het is nu gewoon een kwestie van afwachten..

Saar

Tot nu toe parasietenvrij! Dus geen wormen etc.
Morgen kan ik terug bellen, want er staat nu nog een hoop op de kweek en daar zal uitkomen of er bacterieen o.i.d. in de ontlasting zit.

lynette

Hee Saar

Gelukkig zeg geen extra kado's van mij meegekregen.

Hoe is het nu met Tina?

Groetjes

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Saar

Heey meis,
Tina is gewoon stabiel :). Eet goed, drinkt goed, poept goed etc..
Van t weekend gaat de warntelamp iets verder van d'r af. Kijken hoe dat gaat :)
Groetjes!

TheaV

;D
Parsietenvrij is al een  goed begin,  toch? Weet je intussen al meer??
Knuf van Max...... die heel geInteresseerd toekijkt bij wipwappen van  die2 D's. Lijkt op trio'tje... ;)

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar

Citaat van: TheaV op 19 januari 2011, 06:24:43
;D
Parsietenvrij is al een  goed begin,  toch? Weet je intussen al meer??
Knuf van Max...... die heel geInteresseerd toekijkt bij wipwappen van  die2 D's. Lijkt op trio'tje... ;)

Hoi Thea,
Nee nog niet... Later op de dag eventjes bellen :)

Ik ga me nu maar eens aankleden.... Gisteren had ik een hele slechte dag met t stuitje dat ik niet ben gaan werken... Ik ga t zo maar weer proberen...
Groetjes Saar :-*