3 mei 2025, 22:56:45

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Always look..

Ik vind het echt een scheetje.. Pap en mam zijn bang dat de mannen hier nog erger gaan schreeuwen..  :-\
Heel stiekem wil ik gewoon 2 mooie vriendinnen voor mijn knullies...

Saar

danielle

Hoi Saar,
Ik zag je titel en dacht dat is leuk foto's kijken van stekeltjes, donsjes en jonge valkjes.
En ik had gelijk, wat een lieve schattige kleine valkjes heb je  :-* .
Ik hoop dat verder ook alles goed met jou gaan en de andere valkjes. Helemaal terug lezen gaat me namelijk helaas niet lukken.

Groetjes Danielle

Saar

Vanmorgen is het laatste eitje bij Tina en Sjakie uitgekomen!
Dit is dus het 15e kleintje, en aangezien ik niet echt veel reserveringen krijg, stop ik er na deze ronde mee :)

Saar

Citaat van: danielle op 29 juni 2010, 22:00:50
Hoi Saar,
Ik zag je titel en dacht dat is leuk foto's kijken van stekeltjes, donsjes en jonge valkjes.
En ik had gelijk, wat een lieve schattige kleine valkjes heb je  :-* .
Ik hoop dat verder ook alles goed met jou gaan en de andere valkjes. Helemaal terug lezen gaat me namelijk helaas niet lukken.

Groetjes Danielle

Dank je :-* :D
Met mij en de valkjes gaat het goed hoor. Jammer genoeg is het oude bonte popje dood gegaan... Maar dit soort dingen kunnen nou eenmaal gebeuren  :-\

TheaV

Citaat van: Saar op 30 juni 2010, 10:16:51
Dit is dus het 15e kleintje, en aangezien ik niet echt veel reserveringen krijg, stop ik er na deze ronde mee :)

15...... Wauw!!! En weinig reserverigen???? Ik zou willen dat ik een tuin had...... Dan stond er een volière....
Dan zou het geen virus meer zijn. Dan is het een passie. En dan is de manie niet ver meer weg. Maar dan had ik de ruimte om ze alle 15 te reserveren , toch???

Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

Saar

Citaat van: TheaV op 30 juni 2010, 10:55:21
Citaat van: Saar op 30 juni 2010, 10:16:51

15...... Wauw!!! En weinig reserverigen???? Ik zou willen dat ik een tuin had...... Dan stond er een volière....
Dan zou het geen virus meer zijn. Dan is het een passie. En dan is de manie niet ver meer weg. Maar dan had ik de ruimte om ze alle 15 te reserveren , toch???

Er zijn er maar 3 gereserveerd op dit moment... Dus ik ben nu maar advertenties aan het plaatsen :) Sommige zijn nog te klein hoor, maar het is wel prettig als je weet dat er al een paar zijn die een goed huisje krijgen ;)

Saar

Vandaag ga ik trouwens veertjes trekken bij de oudste cinnamon. Hopelijk is het een popje.....

Gerdy

de reserveringen zijn dit jaar een stuk minder als vorig jaar..

ben heel benieuwdnaar de dns test.

gr Gerdy

patty_dordtse valkjes

hoi,

is het gelukt met veertjes trekken  :-[

ik zal duimen voor een popje  ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Ik heb nog even gewacht.
Het geelwangetje is namelijk ook bijna zover ;)

patty_dordtse valkjes

haha alles tegelijk dan is het makkelijk voor de postbode  :P
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

*Yvon

Hoi hoi

Ik ga voor jou meehopen dat het cinnamonnetje een poppie is.  ;) :D
Het geelwangetje is gewoon een popje.  :P
Bij ons blijven de reserveringen nu voor eerst ook een beetje uit.  :-\
Maar dat zal na de vakantie wel goedkomen.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

:censuur :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur
Wat ben ik over de zeik!!!
Die rooie :censuur kat hing weer in de voliere :( >:( >:(
Al mijn valkenjongen, ouders, rijstvogels, grasparkieten stuiterden zo de hele voliere door! Ik heb sommige jongen terug in de blokken moeten zetten omdat ze zich echt bijna te pletter vlogen :'( :'( De 3 jongen van Linkie en Guido heb ik in het blok terug moeten zetten... Het oudste cinnamonnetje heeft last van zijn ribbetjes (niet gebroken, wel pijnlijk ) en de cinnamon bonte heeft een kapot neusje en misschien een hersenschudding :( Hopelijk geen botbreuken... Alsof dat nog niet erg genoeg is...komt Chiel net naar me toe. Die was zich kapot geschrokken! Omdat die kat in de voliere hing, zijn de vogels buiten in paniek geraakt.... Daardoor Is een van de 2 logeerpostduiven in paniek geraakt ( lang verhaal hoe die hier zijn gekomen komt nog wel een keer) deze is dus met volle vaart in de vogelkamer naar binnen gevlogen :-X Chiel wilt naar de douche lopen... Staat met een boxer in zijn handen en er knalt iets keihard tegen de deur aan. Doet hij de deur open, zit die duif op de kast! Hij is zich lam geschrokken... En ik ook :'( Ben als de dood voor uitbraak van een ziekte :( Alle vogels binnen zitten nu dus in quarantaine... Ik ben zo bang en boos... Moet die kat ook niet in mijn handen krijgen op dit moment, ben in staat om hem wat aan te doen! >:( :'(

Always look..

tjeesus die rooie laat jou en de voogs ook niet met rust he!
Ga duimen voor je dat de "schade" mee valt!  :-*