2 mei 2025, 22:32:44

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

biene

ik weet niet hoe je voliere eruit ziet of tegen welke kant jij aan kijkt maar  je kan natuurlijk ook doornstruiken met stekels zetten aan de kant waar je naar kijkt. weet ff niet meer hoe die struik heet maar er is er 1 met hele kleine gele bloemetjes, die kun je gewoon snoeien en erg laag houden. mn opa had die aan de voorkant tegen de voliere aan staan zodat de kat er aan die kant ook niet tegenaan kon klimmen en aan de zijkant zat er schrikdraad. misschien een mooiere oplossing  ??? misschien zijn er nog andere planten die katten afschrikken? heb er zelf geen dus daar kan ik je verder niet mee helpen  ;)

Saar

Planten ofzo ervoor zetten kan niet, we zitten dan met de tuinstoelen ;) De kat zit echt voor de voliere zegmaar. De zijkant zit al helemaal dicht. Dus ja, ben bang dat ik echt voor schrikdraad zal moeten gaan kijken :-\. Zal t ook wel ff met m'n vriend gaan overleggen vanavond. Hij is de persoon die t ook aan moet leggen :P

biene

hmmm ja dan weet ik t ook niet meer  :(
dan denk ik dat schrikdraad toch echt de beste oplossing is  :-\

Saar

Chiel is weer naar de arena
naar feyenoord ajax kijken....
Ik dacht t rijk alleen te hebben... Niet dus!
Heb een heel gezellig beestje op bezoek :D
Tijgertje ligt lekker bij me te slapen :-* :D

*Yvon

Hoi hoi

Wat een hoop schitterende foto's !!  :-*

Lijkt me ook inderdaad heel vervelend als er een vreemde kat 's nachts aan de voliere hangt.
Misschien rolgordijnen ophangen ?

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Thnx :-*
Dat kan idd ook nog.
Ik heb t er vanavond wel ff met chiel over.
Hij was pas tegen twaalf uur thuis... En ik was doodmoe van de nekpijn :(

Vandaag voel ik me nog beroerder.. Nekpijn, hoofdpijn, spierpijn en ik hoor de geluiden heel dof... Hopelijk ligt t aan de periode die er aan zit te komen. Heb geen zin om ziek te worden :-\

Gerdy

wat balen dat je je zo beroerd voelt..beterschap

jee wat moet je nou met zo'n kat..inderdaad schrikdraad maar ik kan me voorstellen dat je daar niet blij van word..

ik zou het ook echt niet weten.

misschien helpen die bamboe rolgordijnen wel bij de Xenos vandaan.

gr gerdy

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Chiel en ik zijn er nog steeds niet helemaal over uit :-\
We laten onze grijze massa nog even werken :P

Bedankt voor de beterschapswensen. Gisteren was ik lekker optijd naar huis gegaan met het idee van nou dan kan ik nog ff lekker rommelen thuis.. Niet dus ::) Ik had zo'n last van m'n nek, dat ik op bed ben gaan liggen en dat ik een paar uur heb liggen slapen :-[ :-[ :-[ Ik heb nu nog een stijve nek, maar het is niet meer zo erg als gisteren gelukkig.

Ik heb inmiddels bij iemand een reservering geplaatst voor een vriendinnetje voor Gerrit... En daar houd ik voorlopig verder nog ff m'n mond over dicht ;D

Gerrit heeft wel weer straf gehad vandaag :-[ Hij heeft 2 uur onafgebroken zitten gillen! Hij kreeg z'n zin niet.... OP een gegeven moment was ik aan t stofzuigen, had van ellende maar m'n mp3 speler aangezet :-X en ik hoorde hem er nog boven uit. Hup weer in de transport koffer en in de andere kamer gezet. Toen ik klaar was heb ik aan Chiel gevraagd of hij Gerrit terug wilde zetten. Toen we net terug kwamen boodschappen doen en toen hij me hoorde begon hij weer. Ik heb hem niet aangekeken en gewoon genegeerd. Toen ik weer in t kamertje moest zijn was ie stil! :D Meteen ff ene kroel gegeven en hem ff uit de kooi gehaald om te knuffelen :-* Echt ik ben hartstikke gek op hem, maar af en toe weet ie t bloed onder m'n nagels vandaan te halen >:( :-[

Saar

8 mei 2010, 19:15:05 #2034 Last Edit: 8 mei 2010, 19:38:39 by Saar
Chiel en ik hebben Kyra net ff uit staan lachen :-[ ;D ;D ;D
Zoals ik al eerder zei, ze is nogal aan de dikke kant...
Maar Moby heeft een blok uitgekozen, en ze wilde er ook in...
Alleen paste het niet whahahahahaha!!!! ;D Zo'n stom en lullig gezicht  
We hebben voor haar dus het gat 1,5cm groter geboord... Echt weer wat voor haar! :P

Het eerste eitje is er trouwens ook... Van Grietje :D Alleen doet Hans nogal moeilijk. Hij wil niet bij haar in het blok liggen ??? ::) We zien wel hoe t loopt...

Anke

Hoi Saar,
Foei toch een valkje uitlachen ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met het eerste eitje!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

patty_dordtse valkjes

whuahaha  ik zie het al helemaal voor me zeg...
hebbie het gefilmt kan je het opsturen naar lachuh om home video's  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Saar

Citaat van: Anke op  8 mei 2010, 19:18:55
Hoi Saar,
Foei toch een valkje uitlachen ;D ;D ;D
Gefeliciteerd met het eerste eitje!!!
Groetjes Anke

;D ;D ;D
Dank je :-*

Citaat van: patty_dordtse valkjes op  8 mei 2010, 19:23:51
whuahaha  ik zie het al helemaal voor me zeg...
hebbie het gefilmt kan je het opsturen naar lachuh om home video's  ;D ;D ;D

;D ;D ;D ;D

Neej dat hebben we niet gedaan :P
We hebben haar maar snel geholpen nadat we waren uitgelachen ;D

Caroline

Gefeliciteerd met het eerste eitje .... enne een geel meisje gereserveerd .... misschien een zusje van mijn wiite mannetje?  :P

Fijn weekend.  8)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Dank je :-*
En nee, ik heb mijn oog op een ander laten vallen.... ;)