11 mei 2024, 19:26:02

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Always look..

Citaat van: Saar op  4 maart 2010, 12:31:46
Sinds kort heeft hij eindelijk door dat als ik kusje zeg, dat ie een 'smak' geluidje moet maken ;D Dus soms als ik hem een kusje op zijn koppie geef, krijg ik een smak geluidje terug :P


Als ik mijn mond tegen de mannen aan druk doen ze dat ook  ;D Zooo lief!!
Ben dol op kusjes van de mannen!

Saar

Citaat van: Always look.. op  4 maart 2010, 12:35:25
Citaat van: Saar op  4 maart 2010, 12:31:46
Sinds kort heeft hij eindelijk door dat als ik kusje zeg, dat ie een 'smak' geluidje moet maken ;D Dus soms als ik hem een kusje op zijn koppie geef, krijg ik een smak geluidje terug :P


Als ik mijn mond tegen de mannen aan druk doen ze dat ook  ;D Zooo lief!!
Ben dol op kusjes van de mannen!



Harry kan het ook, maar die wil nooit een echt kusje.. Hij geeft luchtkusjes ;D

Moby buiten is ook zo'n kusjesmachine.. Zodra ik hem op mijn vinger heb laten stappen, en hij wilt niet meer bij me zitten, maakt ie altijd een lange nek en dan zie je gewoon dat ie een kusje wil geven ;D Met andere woorden: Als ik jou een kusje geef, mag ik dan weer lekker verder spelen? ;D Mensen kunnen veel zeggen over valkjes, maar dom zijn ze echt niet :P

Saar

Vanavond alle tijd genomen voor de valkjes :)
Ze hebben lekker lang gespeeld vanavond en ik heb ze weer even gewogen.
Gerritje weegt 81 gram. Heeft de ergste rui achter de rug en begint weer aan te komen :) Harry woog 106 gram en Pér kan ik niet wegen. Morgen de voliere weer schoonmaken, misschien dat ik dan wat foto's maak :)

Monky

Hey Saar,

Gisli is echt een mooie dame geworden. Kijk zelf maar  :D



Ik heb nog een paar foto's in mijn verhalenboekje staan, maar deze vond ik het mooist  :)

Groetjes,
Monky


Landiej

Hier zit ook zo'n mannetje die graag een dikke smakkerd geeft. Soms wil hij een echte kus, maar meestal heeft hij daar geen tijd voor en krijgen we een luchtkus. Heel schattig :-*
Typisch ook dat we dit Loekie de man vrij makkelijk hebben kunnen leren, en dat onze pop Lola er niks aan vindt en een flinke hap geeft als er lippen in de buurt zijn. Ook snapt ze er maar niks van dat ze vaak mensenkusjes van Loekie krijgt ??? ::)

Saar

Wauw Monique :o
Ze is echt schitterend :D

Citaat van: Landiej op  7 maart 2010, 23:01:08
Hier zit ook zo'n mannetje die graag een dikke smakkerd geeft. Soms wil hij een echte kus, maar meestal heeft hij daar geen tijd voor en krijgen we een luchtkus. Heel schattig :-*
Typisch ook dat we dit Loekie de man vrij makkelijk hebben kunnen leren, en dat onze pop Lola er niks aan vindt en een flinke hap geeft als er lippen in de buurt zijn. Ook snapt ze er maar niks van dat ze vaak mensenkusjes van Loekie krijgt ??? ::)


;D ;D ;D ;D ;D

*Manon*


Caroline

Kei bedankt, namens Sanne en Thomas.  :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 11 maart 2010, 15:08:09
Kei bedankt, namens Sanne en Thomas.  :-* :-*


Graag gedaan :-* :-* :-* :D


Jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik minder online ben de laatste tijd. Ik kan niet meer soepel internetten op het werk :-\
En als ik dan eenmaal thuis ben, heb ik niet veel zin meer om te forummen :-[ Dus als jullie me missen....;)

*Manon*

Ow das jamme Saar, zijn de regeltjes wat aangetrokken...  ::)

Saar

Nee we hebben andere systemen gekregen.
Nu kan ik er probleemloos op, maar op sommige momenten word ik overal uitgegooid ::)





Ff offtopic....
Mijn schoonzusje is eind deze maand uitgerekend. Nu heb ik eindelijk voor elkaar gekregen dat mijn vader met mij bij hun op kraambezoek wilt gaan :D Daar ben ik echt heel blij mee. Dan gaan vader en zoon elkaar voor het eerst na 20 jaar weer zien :D

Mijn schoonzusje begint alleen klachten te krijgen :-\ Ze had afgelopen weekend de hele dag hoofdpijn, hield vocht vast, heel erg moe etc. Is ze dinsdag naar het ziekenhuis geweest. Er is bloed afgenomen en daar kwam uit dat ze een veels te hoge bloeddruk heeft en te weinig bloedplaatjes. Vandaag moest ze terug komen en blijkt dat ze nu dus ook eiwitten in haar urine heeft zitten :-\ Ze moet dit weekend echt rust houden en maandag weer terug. Is haar bloeddruk dan nog te hoog, dan wordt ze dinsdag ingeleid :-\ Ze mag absoluut niet meer thuis bevallen. En ik hoorde gewoon aan haar stem dat ze gewoon teleurgesteld was hierdoor. Duimen jullie mee dat het mee valt?

bobbie

Hoi Saar,

Dus zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging? Ze moet het ECHT rustig aan doen hoor, heel belangrijk!

Bijzonder, ontmoeting tussen vader en zoon na 20 jaar. Zal wel emotioneel worden.

Groetjes, Nel :)

Saar

Hoi nel,
Daar zijn ze inderdaad erg bang voor.
Gelukkig staat ze onder strenge controle.

En bijzonder is het zeker! Best triest eigenlijk als je door een voogdij kwestie je kind zolang niet mag/kon zien. Gelukkig ben ik zo nieuwsgierig en eigenwijs :-[, anders had ik mijn broer ook nooit 'opnieuw' leren kennen ::)
Groetjes Saar :-*

Caroline

JEetje spannend, Saar, je pa en je broer.

Sterkte met je schoonzusje.

Ondanks dit toch een heel fijn weekend,

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Manon*

Fijn dat je dit voor je vader en broer kunt doen Saar en dat ze hier allebei ook aan mee willen werken  :D

Spannend voor je schoonzus hoor, tja ik kan me wel voorstellen dat het een teleurstelling is om niet meer thuis te bevallen, maar het belangrijkste is toch een gezond kindje op de wereld te zetten hé... en de dingen lopen soms anders (vooral deze dingen) dan dat je gepland hebt.

Komt vast goed  :-*

Liefs Manon