11 mei 2024, 22:13:48

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: patty op 14 januari 2010, 09:18:09
goeie morgen,

Gelukkig dat het heeft gehaald toch.

en die migrane weet er alles van ;D


Ja echt vrolijk wordt je er niet van... Ben net weer een half uurtje wakker :-[ ;D

Citaat van: Agnes op 14 januari 2010, 09:49:16
Agossie...........

Sterkte voor jullie allebei.

Hier in de voliere gaat het super.
De vogeltjes hebben totaal geen last van het weer.
Ze tetteren, kwetteren en fluiten als was het zomer ;D


Dank je :-*
Ben blij dat het goed gaat met jouw vogies :D

Citaat van: Kimm op 14 januari 2010, 10:43:56
ach wat sneu  :'(

sterkte  :-*


Dank je :-*


Voordat ik weer in slaap viel, hoorde ik TJIEP uit t doosje komen..ik schrok me rot! Zit ie me met die kraaloogjes aan te kijken van mag ik er uit? Dus haal ik hem eruit, stapt dat kleine ding op mijn vinger :-* Zijn evenwicht is nog niet helemaal okee, en zijn ene pootje is iets slapper dan de ander. Vliegen gaat ook nog niet zoals t moet.. Ik heb hem dus in zijn doosje in de voliere gezet en net zat hij naast zijn vrouwtje op stok :)  Zoals het er nu naar uit ziet redt hij het :D

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Saar

Zeker goed nieuws! :D


Ik heb t al vaker gezegd... Er zijn vaak dieren die míj uitkiezen... Ik heb er weer eentje... Het lutino grasparkietje...
Ik wilde alleen eerst de lichtblauwe meenemen, maar op de een of andere manier bleef ze mijn aandacht trekken... ::) Eenmaal thuis bleek dat ze niet zo goed kon vliegen. Nu gaat dat inmiddels een heel stuk beter en had ik wel verwacht dat ze niet meer tam zou zijn. Vanavond tijdens t fladderen kon ik haar zo op laten stappen en op mijn schouder zetten :-* Daar heeft ze 20 minuten gezeten :D Ben echt zó blij met het meisje :D Had niet verwacht om nog eens zo'n lief beestje te vinden!

bobbie

Citaat van: Saar op 14 januari 2010, 19:41:10
Zeker goed nieuws! :D


Ik heb t al vaker gezegd... Er zijn vaak dieren die míj uitkiezen... Ik heb er weer eentje... Het lutino grasparkietje...
Ik wilde alleen eerst de lichtblauwe meenemen, maar op de een of andere manier bleef ze mijn aandacht trekken... ::) Eenmaal thuis bleek dat ze niet zo goed kon vliegen. Nu gaat dat inmiddels een heel stuk beter en had ik wel verwacht dat ze niet meer tam zou zijn. Vanavond tijdens t fladderen kon ik haar zo op laten stappen en op mijn schouder zetten :-* Daar heeft ze 20 minuten gezeten :D Ben echt zó blij met het meisje :D Had niet verwacht om nog eens zo'n lief beestje te vinden!


Heeeeeerlijk voor je Saar, ik word er helemaal warm van. Geniet maar lekker.

Groetjes, Nel :D

Saar

Citaat van: bobbie op 14 januari 2010, 20:33:22
Citaat van: Saar op 14 januari 2010, 19:41:10
Zeker goed nieuws! :D


Ik heb t al vaker gezegd... Er zijn vaak dieren die míj uitkiezen... Ik heb er weer eentje... Het lutino grasparkietje...
Ik wilde alleen eerst de lichtblauwe meenemen, maar op de een of andere manier bleef ze mijn aandacht trekken... ::) Eenmaal thuis bleek dat ze niet zo goed kon vliegen. Nu gaat dat inmiddels een heel stuk beter en had ik wel verwacht dat ze niet meer tam zou zijn. Vanavond tijdens t fladderen kon ik haar zo op laten stappen en op mijn schouder zetten :-* Daar heeft ze 20 minuten gezeten :D Ben echt zó blij met het meisje :D Had niet verwacht om nog eens zo'n lief beestje te vinden!


Heeeeeerlijk voor je Saar, ik word er helemaal warm van. Geniet maar lekker.

Groetjes, Nel :D


Genieten doe ik zeker!!! :D

*Yvon

Hoi hoi

Nou gelukkig maar dat tie weer is opgeknapt en lekker bij zijn mokkeltje zit.  ;D
Beessies hebben voor je het weet,je hartje gestolen.  ;) :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: *Yvon op 14 januari 2010, 22:34:40
Hoi hoi

Nou gelukkig maar dat tie weer is opgeknapt en lekker bij zijn mokkeltje zit.  ;D
Beessies hebben voor je het weet,je hartje gestolen.  ;) :D

Groetjessss Yvon



Ja dat is zo... ;D
beppie de caaf is ook een van de vele die mij heeft uitgekozen.. Ik liep voorbij en toen begon ze te oinken.... En toen ik weer terug liep, deed ze het weer.... En zie dat beestje dan maar nog eens te weerstaan :P

Het zeil is inmiddels onderweg! Van het weekend gaan Chiel en ik dus even klussen ;)

Saar


Marian

Hoi Saar,

Blij toe goed nieuws te lezen over je Mozambique mannetje.
Klus ze van het weekend :D

Groetjes, Marian

Saar

Citaat van: Marian op 14 januari 2010, 23:24:17
Hoi Saar,

Blij toe goed nieuws te lezen over je Mozambique mannetje.
Klus ze van het weekend :D

Groetjes, Marian


Dank je wel!

Saar

Zeil is binnen!
Zondag gaan we het ophangen. Het is alleen niet zo transparant als dat ik gehoopt had.... :( Ik zal denk ik dus de komende weken weinig zien van de vogeltjes als ik buiten de voliere sta. Maar ze zitten wel lekker warm in de voliere....
En dat gaat boven mijn eigen wensen ;)

Saar

Oowja!
Het kleine aquarium (30 liter) heeft nu inmiddels ook een buitenfilter :) Het binnenfilter werkte niet meer naar behoren.

Saar

Lief Ukkekippetje...
Het is alweer een jaar geleden dat ik afscheid van je heb moeten nemen :'( Ik denk nog iedere dag aan je :-*