12 mei 2024, 06:53:00

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Saar,
Tjonge bij jou is het echt kerst ;D ;D ;D
Gezellig hoor!!
Jouw vogeltjes zitten natuurlijk buiten. Hier blijft er van kerstversiering helemaal niks heel ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Saar

Citaat van: Anke op 15 december 2009, 18:59:17
Hoi Saar,
Tjonge bij jou is het echt kerst ;D ;D ;D
Gezellig hoor!!
Jouw vogeltjes zitten natuurlijk buiten. Hier blijft er van kerstversiering helemaal niks heel ;)
Groetjes Anke


Nou niet allemaal hoor :P
Er zitten 4 grasjes, 3 valkjes en heeeeeel veel kleine vogeltjes binnen :P Maar er staat in hun kamertje bijna niks wat ze kunnen slopen ;)


Citaat van: *Manon* op 15 december 2009, 17:57:32
Hoi Saar,

Inderdaad is dit heerlijk weer!

Je hebt leuke foto's gemaakt van je kerst inrichting en hoe leuk te zien hoe Gerritje was het toch hé   :-[ op dat kersthuisje zit....

Fijn dat het met Pér goed gaat, gelukkig geen kou gevat  ;)

Oja, Tara laat zich momenteel weer flink beetnemen door Tibeau... hopelijk wordt je weer snel oma  :D

Groetjes Manon


Het is inderdaad Gerritje ;D

Spannend! ben benieuwd wanneer er eitjes zijn!

Saar

Ben ik rustig naar private practice aan t kijken, hoor ik de valkjes gillen..... Ik dacht nouja, ruzie onder elkaar... Toen hoorde ik t paniek roepje... Kijk ik naar buiten hangt de kat van de andere buren in de voliere >:( >:( >:(
Jaag ik hem op, blijft ie op de schutting zitten.... Heb dat best dus even een flinke duw gegeven.... Lag daar dus in de tuin.. ;D
Kom ik boven kijk naar buiten zit dat :censuur beest alweer op de schutting >:( Staat de eigenaar het beest te roepen.... Gaat nog eens mis hoor.. Ik vind t prima dat je katten hebt ( we hebben er zelf ook 2), maar houdt ze in t donker binnen :-X

sabine

Citaat van: Saar op 15 december 2009, 20:06:53
Ben ik rustig naar private practice aan t kijken, hoor ik de valkjes gillen..... Ik dacht nouja, ruzie onder elkaar... Toen hoorde ik t paniek roepje... Kijk ik naar buiten hangt de kat van de andere buren in de voliere >:( >:( >:(
Jaag ik hem op, blijft ie op de schutting zitten.... Heb dat best dus even een flinke duw gegeven.... Lag daar dus in de tuin.. ;D
Kom ik boven kijk naar buiten zit dat :censuur beest alweer op de schutting >:( Staat de eigenaar het beest te roepen.... Gaat nog eens mis hoor.. Ik vind t prima dat je katten hebt ( we hebben er zelf ook 2), maar houdt ze in t donker binnen :-X


Hoi Saar

Katten zijn erg leuk en lief maar niet altijd in combinatie met vogels. Hopelijk valt hij de vogels en jou niet al te erg lastig!
Sterkte ermee!

Groetjes Sabine

Saar

Citaat van: sabine op 15 december 2009, 20:26:00
Citaat van: Saar op 15 december 2009, 20:06:53
Ben ik rustig naar private practice aan t kijken, hoor ik de valkjes gillen..... Ik dacht nouja, ruzie onder elkaar... Toen hoorde ik t paniek roepje... Kijk ik naar buiten hangt de kat van de andere buren in de voliere >:( >:( >:(
Jaag ik hem op, blijft ie op de schutting zitten.... Heb dat best dus even een flinke duw gegeven.... Lag daar dus in de tuin.. ;D
Kom ik boven kijk naar buiten zit dat :censuur beest alweer op de schutting >:( Staat de eigenaar het beest te roepen.... Gaat nog eens mis hoor.. Ik vind t prima dat je katten hebt ( we hebben er zelf ook 2), maar houdt ze in t donker binnen :-X


Hoi Saar

Katten zijn erg leuk en lief maar niet altijd in combinatie met vogels. Hopelijk valt hij de vogels en jou niet al te erg lastig!
Sterkte ermee!

Groetjes Sabine


Ik hoop t ook... Zo irritant is t, terwijl t al een paar keer is gezegd :-\ Aan beide kanten gooien ze hun katten ( ieder huis heeft er 1 ) naar buiten als het donker is. Overdag zie je ze niet. Mocht ik later katten willen, de tuin mogen ze niet uit :-\

Caroline

Jeetje, wat een berg kerstspulletjes!!!!  :o

Jullie kerst kan niet meer stuk denk ik.  ;)

Fijn dat Pèr weer opknapt.

EN katten van een ander .... ja, daar kun je soms gruwelijk last van hebben.  ::)

Sterkte ermee.

Groetjessssssssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Citaat van: Caroline op 15 december 2009, 23:25:02
Jeetje, wat een berg kerstspulletjes!!!!  :o

Jullie kerst kan niet meer stuk denk ik.  ;)

Fijn dat Pèr weer opknapt.

EN katten van een ander .... ja, daar kun je soms gruwelijk last van hebben.  ::)

Sterkte ermee.

Groetjessssssssssssss  :D


Hihi veel he ;D Kan je na gaan als we een huis hebben :o :-[
Ik ga met bepaalde seizoenen/feesten helemaal los....
In de lente komen de schaapjes enzo naar beneden, in de herst de kabourters en de paddenstoelen, en met de kerst verandert de kamer dus weer in de kerstsfeer :P

En stuk kan ie zeker niet meer.. We hopen echt op een super 2010, 2009 was echt een piepjes jaar ;)

En bedankt voor de sterkte wensen.. Voorlopig is ie niet terug gekomen....
Groetjes Saar :-*

Marian

Tja, lastig zo'n kat.... wat doe je eraan :-\ .... emmer water overheen? .. maar das ook niet zo vriendelijk :-[ .. en KOUD nu, nee dat is meer iets voor in de zomer ...
Hoop dat ie wegblijft :D

Groetjes, Marian

Saar

Citaat van: Marian op 15 december 2009, 23:43:47
Tja, lastig zo'n kat.... wat doe je eraan :-\ .... emmer water overheen? .. maar das ook niet zo vriendelijk :-[ .. en KOUD nu, nee dat is meer iets voor in de zomer ...
Hoop dat ie wegblijft :D

Groetjes, Marian


Tegen die tijd dat ik die emmer gevuld heb is ie al weg :P
Plantenspuit staat altijd dicht bij t raam, en anders vullen we een glas... Of je moet net zo stom als de rooie kater... ( die van vanavond was een witte poes ) mijn schoonvader liet hem schrikken.... Rent ie weg... verliest zijn evenwicht en pleurt in de vijver ;D ;D ;D Die was toen ff genezen ;)

amazingleeuwtje

Onze valkjes worden bewaakt door onze 2 eigen katten en  5 honden ;D..

Er komt geen vreemde kat in de buurt van de tuin/voliere..

Enige waar onze valkjes een hekel aan hebben zijn die schreeuwende kauwtjes  :censuur :censuur en die zijn ook echt niet bang voor de katten :censuur.. Maar in paniek raken ze er gelukkig niet van..

Hoop dat de buurkat nu wegblijft

Saar

Citaat van: sylvia59 op 16 december 2009, 11:03:12
Onze valkjes worden bewaakt door onze 2 eigen katten en  5 honden ;D..

Er komt geen vreemde kat in de buurt van de tuin/voliere..

Enige waar onze valkjes een hekel aan hebben zijn die schreeuwende kauwtjes  :censuur :censuur en die zijn ook echt niet bang voor de katten :censuur.. Maar in paniek raken ze er gelukkig niet van..

Hoop dat de buurkat nu wegblijft


Onze katten zijn mietjes.... :P
De een is een grote sul, en de ander kan wel gemeen zijn naar andere katten.. Maaaaaaaar... Zodra t te koud wordt krijg je ze niet naar buiten :P

Kauwtjes vinden ze hier niet zo eng... De houtduifjes ook niet, maar ze schijten wel peuken voor de postduiven die de buren van de witte kat hebben... Zijn ook leuke beestjes... Not.... We durven t raam niet meer wagenwijd open te gooien, ze komen iedere keer op t vensterbankje voor t raam zitten. Ze lopen gerust naar binnen :o Om maar niet te beginnen over hun schijt :o Wordt van de zomer maar een party tent opzetten denk ik. Anders heb je de kans dat je onder hun schijt komt te zitten :-X.

Nynke

Wat vervelend zeg katten in je tuin.
Gelukkig wordt onze voliere bewaakt door onze teckel :D
En die jaagt de katten echt op.
Gelukkig hebben de buren ook een hond die wel tegen koud kan (onze kortharige teckel vind de winter niet zo gezellig :D) en de katten komen de tuin niet in.

Hoop voor jou en je vogeltjes dat de buurkat het voortaan uit zijn hoofd laat bezoekjes te brengen aan de vogels :P

Saar

Gloeiende gloeiende gloeiende...
Die witte :censuur kat hing weer in t gaas >:(
Schop je die weg, komt die rooie er weer aan :o
Sshop je de rooie weg komt die witte weer terug... :-X
Chiel heeft een stuk klei gepakt en die tegen z'n donder aangegooid... Volgende stap is toch water :-\
Aan m'n beestjes moet je echt niet komen :-\

Always look..

Tis idd niet leuk meer op die manier!
En ik heb Pukkie ben er van overtuigd dat ze niet in het gaas gaat hangen bij de buren maar moch te het wel doen..
Ze laten haar maar goed schrikken hoor leert ze van!
(heb moet natuurlijk wel diervriendelijk blijven ;))

Saar

Sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuw!
Ik ga het niet eens proberen om nu naar mijn werk te gaan... Richting werk staat er 14 km :-\ Ik ga later wel....
Ga nu maar met de camera aan de wandel :P