2 mei 2025, 22:37:34

Mijn valkjes 2009,2010 en 2011

Gestart door Saar, 15 februari 2009, 17:02:48

« vorige - volgende »

Saar

eitje nummer 2 lag in het binnenhok vanmorgen... Ik hoorde een hoop gesis en geblaas, bleek dus dat ik sjakie heb laten schrikken ;D Tjaa sorry, het eten staat daar nou eenmaal ::) Straks als ik thuis ben maar even weer een nieuwe sepia en jodium blok klaarleggen, dan hang ik die morgenochtend weer op :)

Het grasparkietje heeft vannacht voor het eerst in het blok geslapen :D Dus ik hoop dat die snel een eitje legt. Ik kijk ze er bijna uit :-[
Groetjes Saar :-*

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

*Manon*

Spannend het eitje van je grasje?
Deze hou je toch wel hé? Of zitten deze ook buiten?
Ik geloof dat je graag een grasje wou als vriendje voor je andere grasje toch?
In ieder geval spannend... hoelang duurt het uitkomen van een eitje bij grasparkieten?

Liefs Manon

Saar

Citaat van: *Manon* op 19 februari 2009, 17:08:43
Spannend het eitje van je grasje?
Deze hou je toch wel hé? Of zitten deze ook buiten?
Ik geloof dat je graag een grasje wou als vriendje voor je andere grasje toch?
In ieder geval spannend... hoelang duurt het uitkomen van een eitje bij grasparkieten?

Liefs Manon

nou we houden de liefste uit t nest ;) het duurt ongeveer 3 weekjes voordat de eitjes uitkomen.. Er hangt wel weer een bekend luchtje in het blok, dus ik verwacht toch wel met een paar dagen een ei  :-[ En de grasjes zitten normaal buiten, maar de 2 poppetjes heb ik in oktober gekocht en t mannetje wat binnenzit kwam niet lekker door de rui heen.. En die is nog een beetje tam, dus die heb ik uit voorzorg naar binnen gehaald :) Mijn schoonmoeder denkt alleen dat die 2 popjes binnen, van buiten komen :-X ::) Ik houd daar expres mijn mond over dicht... anders begint ze weer te mopperen ;D ;)

Gerdy

echt wel spannend weer met de eitjes..hoe oud zijn de eitjes van de valkjes nu?

gr gerdy

Saar

Citaat van: Gerdy op 19 februari 2009, 22:14:46
echt wel spannend weer met de eitjes..hoe oud zijn de eitjes van de valkjes nu?

gr gerdy

1 en 3 dagen, maar die mogen nog geen kleintjes ;) Buiten is het te koud.. ::)

Saar

De neppers

De echte

Saar

20 februari 2009, 11:50:22 #38 Last Edit: 20 februari 2009, 12:02:41 by Saar
beetje onnodig om die foto's dubbel te plaatsen :P

Kimm

wauw , mooie foto's en mooie eitjes hoor!!  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Thnx :D
Ik heb gewoon maar wat geschoten :-[ En ik heb ze niet eens bekeken maar ze gewoon meteen op photobucket gezet ;D

sabine

Hoi Saar,

Nog gefeliciteerd met je 2e boekje en met je eitjes.
Leuke foto's heb je gemaakt  ;D

Prettig weekend
Groetjes Sabine

Saar

Citaat van: sabine op 20 februari 2009, 13:43:46
Hoi Saar,

Nog gefeliciteerd met je 2e boekje en met je eitjes.
Leuke foto's heb je gemaakt  ;D

Prettig weekend
Groetjes Sabine

Dank je :D
Jij ook een prettig weekend!

*Manon*

Huh?
Dacht dat ik hier net wat neergeschreven had.... over dat valkjes wel sufferds zijn.. alles zien ze... de kleinste pluistjes op de grond, als er wat te eten valt zijn ze direct van de partij... maar dat er nepeitjes liggen.... dat zien ze niet  ;D ;D ;D

Saar

Citaat van: *Manon* op 20 februari 2009, 14:07:30
Huh?
Dacht dat ik hier net wat neergeschreven had.... over dat valkjes wel sufferds zijn.. alles zien ze... de kleinste pluistjes op de grond, als er wat te eten valt zijn ze direct van de partij... maar dat er nepeitjes liggen.... dat zien ze niet  ;D ;D ;D

Nee Manon, die reactie staat bij Yvon in haar boekje :P ;) ;D