|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 222
|
|
|
Auteur
|
Topic: Mijn valkjes 2009,2010 en 2011 (gelezen 52016 keer)
|
|
|
*Manon*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Twentsche Valkjes
|
In het begin toen ik net een valkje kreeg, toen had ik helemaal niks met wildkleurtjes, tot Boyke bij ons kwam, die was geloof ik bont, maar toch veranderde zijn koppie in geel en ik vond hem zo leuk.... ook hij leerde het snelst van allemaal en kon als eerste heel goed fluiten dus wel heel leuk hé... nu ben ik ook helemaal verliefd op die mooie wildkleurtjes... ooit hoop ik nog eens een popje in mijn bezit te kunnen krijgen... toekomst toekomst toekomst 
De splitten van je vogels zijn wel gaaf inderdaad, dus ook mooie verschillende jongen... kijk... dat dan weer wel 
Liefs Manon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Ik snap precies wat je bedoelt met een wildkleur popje... Zo lief en zo rustig dat die uit die kleine oogjes kijken. Vroeger vond ik die echt lelijk Maar nadat ik Ludo op zag groeien tot een mooi popje heeft het toch iets speciaals gekregen. Ik hoop wel dat ik NIET verliefd word op een klein valkje dit jaar.. Ik ken mezelf en dan ga ik Chiel de oren van zijn hoofd af zeuren  Groetjes Saar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
danielle
Valkparkiet

Geslacht: 
Mijn lieve vogeltjes: Izzie&Spikey, Sammie&Sjimmie
|
Hoi Saar, Wat een mooie intro heb je gemaakt. Wel handig voor mij, want heb je vorig boekje niet helemaal gelezen. En nu ben ik helemaal op de hoogte wat voor een mooie valkjes je hebt. Dus als je het goed vind kom je vanaf nu ook volgen .
Groetjes van Danielle
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Yvon
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi hoi
Gefeliciteerd met je 2de boekje !!  En ook heel veel succes met de aankomende eitjes. 
Groetjes Yvon
|
|
|
|
|
|
Klik op de foto en zie onze site. Ons dagboekje is < hier >
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Hoi hoi
Gefeliciteerd met je 2de boekje !!  En ook heel veel succes met de aankomende eitjes. 
Groetjes Yvon Dank je wel  Groetjes Saar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
het eerste valkparkietenei ligt in het binnenhok
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Manon*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Twentsche Valkjes
|
Kijk aan....  van wie is dit eitje? wellicht heb je het al wel verteld, maar ben de draad effe kwijt....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Nou er waren er meer aan t kibbelen om t binnenhok, maar aan de wiebelende kont te zien is het Tina... Ze is veels te vroeg Morgen dan maar mijn 40 nep eitjes mee naar beneden nemen 
Hoi hoi
Groetjes Yvon ZEG YV HEB JIJ HET SOMS AANGEVOELD?  Groetjes Saar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Saar
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Nou ik weet nu voor 100% zeker dat dit ei van Tina is... Ze laat niemand meer in het binnenhok op SJakie na... Ze hebben Sjors al te grazen gehad door hem hard aan zijn kuifje te trekken Nu zit er dus een opgedroogde bloedvlek in zijn kuifje Hopelijk gaan die 2 iets rustiger aan doen, anders moet ik ze naar binnen halen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Beheer valkje
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Vaak lost het zichzelf wel op, ik zou het nog even aankijken. Ik haal nooit valkjes naar binnen als ze wat territoriaal worden, laat ze het zelf maar uitzoeken. Vaak als er goed vast gebroedt wordt, hebben ze geen tijd meer om anderen weg te jagen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Manon*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Twentsche Valkjes
|
Hoi Saar.... nog net geen knokpartijen dus bij jou in de voliere 
Sjoooo jij haalt de eitjes weg... ja is natuurlijk ook wel het beste he, tis natuurlijk nog veel te koud nu, maar vind je dat nou niet moeilijk?? Ik denk niet dat ik dat zou kunnen... zou hemel en aarde bewegen om het eitje uit te kunnen laten komen.... denk ook niet dat ik dus het type ben voor het kweken van buiten...  Maar goed, nu kunnen ze wel alvast oefenen hé... ook leuk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 [2] 3 ... 222
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.12 seconden met 21 queries.
| |
|