update 14 febr2011 zeno de edelpapegaai danst

Gestart door hilde, 9 februari 2009, 17:51:15

« vorige - volgende »

hilde

hilde

hilde

Always look..

hilde

hilde

naar de va  met zeno

hij begon zich te plukken onder de vleugels en op borst .vond dat maar raar want edels plukken zichzelf normaal niet.
zijn dan maar naar een VA gegaan en ze stelde vast dat hij vitaminen tekort had . ze heeft hem een vitaminenspuit gegeven. en we moesten hem nog meer fruit en groenten geven dan anders .hij mocht geen spaghettie en brood ook niet . spaghettie blijft in de bek zitten en bezorgt de papegaai kropverzuring .en brood ook . en ik dacht dat brood en gekookte spaghettie mocht. ze zei we hebben hier een papegaai gehad die spaghettie had gegeten en deze heeft een tijdje een volle krop gehad die wij moesten ledigen .daarom geef je liefst geen spagghettie zei ze .en brood juist hetzelfde.hopelijk werkt die vitaminenspuit snel .maar het is een slechte eter wat betreft groenten en fruit ppppffffff.
zo dat was het dan de updeeeeettttt van men papegaai

☺ Pita ☺

Hoi hilde jammer dat tie geen fruit ed eet.
Misschien als je een paar soorten door elkaar geeft en fijn maakt?
Gewoon blijven aanbieden en blijven proberen.
Ik blijf het een knapperd vinden :D

hilde

hey petra

hij vertikt het om fruit en groenten te eten meer smossen dan eten   ;D iedere dag als men man appel eet en hij zit bij ons krijgt hij appel of peer en wortel witloof tomaat krijgt hij ook maar pikt er eens aan en dan gooit hij het weg op de grond

bobbie

Hoi hoi,

balen dat ie plukt. Geef je pellets of zaad? Bij mij krijgen ze pellets.

Bij mij zijn het (1 jardine, 2 meyers) gelukkig wel fruiteters, maar helaas geen groente-eters.

Ik maak daarom om de dag een feestschotel.
Beetje zaad/-beetje- geperste sinaasappel er overheen/appel/mandarijn,stukje melbatoast en verder aanvullen wat je wilt. Boontje/witlof/ etc etc.

Succes met alles, Nel :)

hilde

Citaat van: bobbie op  9 april 2010, 12:03:48
Hoi hoi,

balen dat ie plukt. Geef je pellets of zaad? Bij mij krijgen ze pellets.

Bij mij zijn het (1 jardine, 2 meyers) gelukkig wel fruiteters, maar helaas geen groente-eters.

Ik maak daarom om de dag een feestschotel.
Beetje zaad/-beetje- geperste sinaasappel er overheen/appel/mandarijn,stukje melbatoast en verder aanvullen wat je wilt. Boontje/witlof/ etc etc.

Succes met alles, Nel :)

hey nel

hij krijgt bij het zaad ook pellets die hijzelf in zen water weekt echt eten ervan doet hij niet wel spelen .

hij krijgt nu 2x per week vitaminen als aanvulling .

hilde

zeno de edelpapegaai danst terwijl ik fluit .

kort filmke en een beetje donker ging niet anders .

Cherro

Haha wat leuk! :D

Wat een prachtig beestje trouwens, had nog niet eerder een edelpapegaai gezien.
Apart ook die snavel.
Ben ook zo gewend de neusdop te zien zitten bij vogels, of neusgaten, maar deze zitten bij hem meer onder het verenrandje bij de snavel of niet?

Mooi dier die Zeno :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

hilde

ze zijn er wel maar ziet ze niet  hihihi goed verdoezelt onder verenpak

Cherro

Dat blijkt ja haha ;D

Hij is wel erg mooi! Leuk beestje :D

Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)

Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!

Larissa

Hey Hilde

gaaf filmpje hoor, en een schitterende mooie edel is Zeno

groetjes Larissa