27 april 2024, 19:38:46

slijm en heel rustig

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 24 november 2003, 01:28:08

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Kan iemand me helpen..mijn nieuwe albino heeft veel slijm in haar bekje..en is heel rustig en doet telkens haar oogje dicht
reageer snel!!!

Paul

Hoi Jaimy,

Het lijkt me in elk geval niet goed misschien kan je nog snel dr Feld bellen die belt meestal snel terug.
Dat ze rustig is kan wel normaal zijn maar slijm lijkt me niet goed.
Je kan haar wat suikerwater van druivensuiker proberen te geven misschien dat dat even een opkikker geeft en kwaad kan dat nooit.
Misschien dat dat het slijm een beetje wegspoeld.
Ik hoop dat ze snel opknapt want dit is niet fijn dat ze dit nu al heeft :-(

Sterkte en groetjes, Paul

Jaimy_en_Viggo

hey paul

Ze is echt heel rustig..je kunt haar zo op der rug draaien..kan ik nie meer doen?

Jaimy_en_Viggo

wat is het nummer van felt???

Karin

Staat bij dierenarts links in het rijtje...
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Paul

Hoi Jaimy,

Het nummer is Tel 033-2864772 je krijgt dan een bandje en dan kan je een 06 nummer draaien voor spoed.
Spreek dat in en dan belt ie meestal binnen een half uurtje terug.
Heeft ze het ook benauwd of heeft ze alleen slijm?
Misschien dat Feld zegt dat je haar in de badkamer met een heet lopende kraan in de damp moet zetten dat wil ook wel eens helpen als ze benauwd zijn.
Verder kan je denk ik niet veel doen behalve zorgen dat ze het niet koud krijgt.

Groetjes, paul

Marianne

Hoi Jaimy,

Hoe is het met je valkje?
Ben je goed de nacht door gekomen?
Heel veel sterkte!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Jaimy (op school)

hey iedereen..bedankt voor het reageren..poeh..wat was dat schrikken..ik heb dokter Felt meteen gebelt..endie belde snel terug..ik moest hem oplos-limo geven en wamr houden..mijn ma dacht dat hij de nacht niet zo halen..maar gelukkig gaat het al wat beter..ik hou jullie op de hoogt!!

groetjes Jaimy

Paul

Hoi Jaimy,

Wat een top dokter he dat ie zondag om 23:00 terugbelt :-)
In limonade zit ook suiker dus die druivensuiker was zo gek nog niet denk ik.
Maar in elk geval fijn te horen dat ze de nacht is doorgekomen.
Sterkte verder met de patient.

Groetjes, Paul

Jaimy (op school)

hey Paul,

Ja het is zeker een top dokter  :) Ik heb net mijn ma gemailt..en hij is nog zwakjes en duf..gister nacht lag hij met zijn hoofdje op mijn buik en ogen dicht..zo zwak.. :'( :'( was echt vreselijk om te zien..ik hou jullie op de hoogte..

groetjes Jaimy

Lique

Hoi Jaimy,

Hopelijk komt je albino er gauw weer bovenop.
Laat je het ons weten?

groetjes lique

Jaimy_en_Viggo

hey lieve iedereen..

Ik wil iedereen vragen wat er met mijn engel aan de hand kan zijn..ik ben echt te einde raad.. :-/ Gelukkig geeft hij de nacht overleeft..maar als het zo doorgaat..gaat hij toch dood..en dat wil ik echt niet laten gebeuren..

Ik zal nog even precies vertellen wat er aan de hand is..

Ik heb Nigel Zaterdag bij een tentoonstelling in Zeewolde gekocht samen met een bonte..(die niet ziek is) Vanaf die dag vond ik hem al erg rustig en heeft niks gegeten..zondag weer nix gegeten..ik dacht..mm..mischien stress..ff in de gaten houden..Nu zondagavond..er kwam op eens een belletje slijm uit haar snavel en heb haar meteen bekeken..ze sloot haar oogjes terwijl ik haar onderzocht..(wat ik heel eng vond) ze was heel zwakjes en liet haar hoofdje ermaar bij hangen met oogjes dicht..ik heb haar nu de hele nacht blijven voeren met een spuitje (limonade) nu maandag..is ze nog steeds heel zwak en heeft de hele tijd de oogjes dicht..

weet iemand wat dit is..en wat ik eraan kan doen??
Reageer alsjeblieft zo snel mogelijk..alvast iedereen bedankt..

Kussies een hele bezorgde Jaimy

Hermes_Lucy_nest

 :'(...erg
ik hoop ech§t voor je dat ie het haalt.
maar albino's zijn meestal zwakker dan andere valkjes hé :'(
ik raad je aan op inplaats van limonade cola te gebruiken dat werkt meestal beter opdat er ook meer suiker in is en daar zitten geen citrusvruchten in.
(citrusvruchten zijn meestal niet zo gezond voor valkjes)
ik raad je ook aan op in z'n water een stukje aspirine te doen.
ik zou echt nie weten wat er aan de hand zou kunnen zijn maar het belangrijkste is nu dat ie geneest :'(
mischien moet je toch eens bij de DA mee langsgaan :-/

sterkte!!

Valérie

Jaimy_en_Viggo

Hey allemaal!

Nigel heeft zonet trosgierst gegeten! eerst had ik wat eivoer met limonade door zijn strot geduwd  :-/ en toen had ik een slier van dat goddelijke voer neergelegd! en hij at ervan!

Ik hou jullie op de hoogte!

Hermes_Lucy_nest

hmmm...eivoer met limonade een wondermiddel? :D
of was het ut parfum (hé jaimy;D ;D ;D :D)
volgens mij word ie snel weer goed als hij eet hoor :)
veel suc6 :-*