27 april 2024, 23:59:28

slijm en heel rustig

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 24 november 2003, 01:28:08

« vorige - volgende »

Tara

Ai een parel? Da's minder, maar volgens mij, vind je het niet echt belangrijk, zou ik ook niet vinden, he, je valkje is veel verbeterd, dus waarom zou je het erg vinden dat ze wat stuk maakte :D. Ik ben echt heel blij dat ze zo sterk genezen is, voor een albino, is ze echt heel erg sterk.

Groetjes, Tara

Hermes_Lucy_nest

aaah echt leuk dat je albinotje weer verbeterd is joh!!
suppermegasterke albino!! ;D
supernigel :D
ah ja nog veel geluk verder met je nigeltje ;)

Jaimy_en_Viggo

Hey Valerietje!

Ja is inderdaad..Super Nigel en birdyman Viggo  ;) ;D
Ben inderdaad heel trots op mijn kleine vechter..

en Tara..maakt me inderdaad niks uit  :P tenzij ze er in was gestikt ofzo..maar daar is ut gelukkig te groot voor  ;)

Kussies!!

DeesDoos

jeetje, ik schrok van je verhaal! ik heb zelf nog geen valkje, maar hoop dit niet mee te maken met mijn eerste valkje... ik zou helemaal in paniek wezen!!!
gelukkig dat ze weer aan het opknappen is. nog eventjes door vechten dus!

groetjes Dees

Tara

Hoi Jaimy,

al weer vorderingen? Sorry voor mijn gezaag, maar ik wil echt dat het weer goed komt met Nigel :).

Groetjes, Tara

jacko

Hoi Jaimy

Heb je de parel al gevonden? En hoe gaat het met de oogjes van Nigel?

Groetjes m

Jaimy_en_Viggo

Hey iedereen!!

Nigel is beter dan ooit  ;D Vliegen lukt nog niet helemaal..maar ik ben allang weer blij dat ze beter is.. :P Ze is nu mijn kleine fotomodel  :D

groetjes Jaimy en haar mooie engeltjes..

P.s. De parel wordt nog steeds vermist Jacko  ::)


Tara

Hoi Jaimy,

wat een geweldig nieuws johh!!!!! Ben super blij dat alles weer dik in orde is met Nigel :). Nou, snel foto's maken van je model hoor, daar zijn ze toch voor ;D

Hermes_Lucy_nest

aaah supper!!
foto foto foto!! ;) :D ;D
haha echt goed!!

tommy

poeh Dat is even schrikken. Ik ben blij dat dit een happy ending verhaal is want je zal het maar gebeuren.
Ik ben heel erg blij voor je Jaimy dat je nigel zich weer aan het herstellen is. Het is belangrijk om meteen een dierenarts te bellen of te raadplegen als het gedrag van je valkje anders is dan je gewent bent. at zie je maar weer met het voorspoedige herstel van nigel. Onwijs te gek joh dat het beter gaat. Proficiat met je doorzettings vermogen om je vogeltje te helpen. Groetjes van Annemieke en de indianen bende

Jaimy_en_Viggo

hey..ik las dit weer terug..en besefde dat ik veel geluk heb gehad dat ze het overleefd heeft...ik wil nogmaals iedereen bedanken voor zijn hulp en medeleven..en voor foto's ga naar dagboek en dan "mijn viggo" pagina twee..daar staat ze op samen met de rest van de bende!!

kussies jaimy