5 mei 2025, 18:53:19

sonja bakker dieet

Gestart door Kimm, 25 januari 2009, 19:37:33

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hoi,

is er ook iemand hier op het forum die het sonja bakker dieet wel eens heeft gedaan of mee bezig is???

ik ben nu nl 1 week bezig en ik vind het erg moeilijk. ik hou vol hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ik heb het een tijdje gedaan in het begin is het even wennen met name de tussendoortjes.maar wen je zo aan fruit mag bijna de hele dag ipv snoep.
succes je kunt het
groeten christa

Marianne

Hoi Kimm,

Ook ik heb het Sonja Bakker dieet gevolgd.
In het begin ging het goed, ruim 10 kilo eraf maar daarna ging er niets meer af en was wel frustrerend.
Succes met je dieet.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Kimm

bedankt voor jullie reactie;s :D
ik ga nu week 2 in. ik vind het erg knap van mijzelf dat ik week 1 goed heb doorstaan. ( niet dat ik vrolijk was hoor)

liefs kim

Rianne

Heb het 5 weken goed gevolgd en 1 kilo afgevallen. Weg met dat boek dus! ;)
Een kennis van me heeft het ook gedaan (man) en hij is ruim 20 kilo afgevallen met Sonja dus het kan zeker! :D

Kimm

hoi rianne,

oh dat is was balen voor jou zeg. dan volg je het streng en dan wil het niet :-\  :-\
nou ik zet nog ff door.

Hermien

26 januari 2009, 22:48:33 #6 Last Edit: 29 januari 2009, 10:48:46 by Hermien
Dames, het ligt er ook wel even aan hoevéél iemand moet afvallen. Personen die 20 kilo kwijt raken zijn dus echte flinkerds geweest. Als je niet veel te verliezen hèbt, zul je ook niet veel kwijtraken.

Ik heb het zelf ooit ook een poosje gevolgd, zonder succes! Nu ben ik sedert kort bij een diëtiste. Ook omdat ik in de overgang zit, raak ik niet zoveel kwijt. Overigens keuren diëtisten Sonja ernstig af. Je komt heel veel te kort.

Zelf moet ik nu volgens de ouwerwetse en enig echte gezonde schijf van vijf eten. Ik vrat veel te weinig. Je kunt ook alles terugvinden op www.voedingscentrum.nl.

Daarbij doe ik aan fitness en over een poosje hoop ik ook weer te gaan hardlopen (alsof ik dat niet al alle avonden doe om overal mijn valkjes na te zitten.... ;D)

Succes ermee!

Marian

Hallo,

Heb ik ook gehoord wat Hermien zegt over Sonja :)
De weight watchers schijnt de enige methode te zijn die goed zou werken (?)  :D
Ik wil zelf ook graag 5 kilo kwijt ;D. (maar wel mooi gestopt met roken!!!!) Heb vorig jaar ook sonja gedaan, wel lekkere recepten en best goed te doen. Maar het komt er ook wel weer aan :-\
Zodra het weer beter weer is klim ik weer op de fiets, en ik ben van plan om te gaan starten met joggen.
Het blijft toch....elk ponje komt door het mondje......en bewegen kan niet achterwege gelaten worden :P
Iedereen succes met afvallen......het is niet makkelijk ::)

Groetjes, Marian

Kimm

hoi hoi,

het is zeker niet makkelijk.
maar wat sonja betreft, ik krijg gewoon alles binnen wat ik binnen moet krijgen, dus ik vind het niet slecht.
ook mijn huisarts had er geen slecht woord voor over, maar ja zo heb je overal wat.

ik heb net wat nasi gegeten en een bakje rauwkost.
wat goed van jou marian dat je gestopt bent met roken. dat lukt mij nog niet hoor, maar ik sta er ook nog niet open voor.
eerst mijn lijn maar eens doen ;)

liefs kim

Hermien

Ha, nog een gestopt met rokenlid. Hier nog één. Met de komst van Binky was er geen plek meer voor de witte reus met vilten kopje. Ik heb wat ik nog had gewurgd en onthoofd en vanaf dat moment heb ik ook nooit meer aan hem gedacht. Ik wist niet dat ik het kon, want eerdere pogingen liepen uit op mislukkingen. Dus waarom het toen wèl lukte...... ::)

En wat dat pondje/mondje betreft: daar kan ik nog wel gefrusteerd van raken. Want waarom is

het wèl

elk pondje gaat door het mondje

en niet:

elk pondje verlaat door het k...je!

;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

hahah nou dan zou ik toch al kilo's moeten kwijt zijn op de wc ;D  ;D  ;D  ;D

Rianne

Klopt, als je heel veel overgewicht hebt zul je ook sneller resultaat zien.
Ik ben 1.80 en weeg normaal zo'n 83 kilo. Ik sport 2 keer in de week, bodypump, dus weet dat ik ook spiermassa heb. Maar het moet kunnen om 10 kilo minder te wegen, dat de kwabjes weg zijn. Maar daar is Sonja denk ik niet geschikt voor ???
Gelukkig hoef ik me daar tot juni geen zorgen over te maken, nu moet ik juist aankomen ;D

Kimm

ja daar hoef jij je nu gelukkig geen zorgen over te maken rianne. dat scheelt wel weer he? ;D  :D

Valerie

Citaat van: Kimm op 25 januari 2009, 19:37:33
hoi hoi,

is er ook iemand hier op het forum die het sonja bakker dieet wel eens heeft gedaan of mee bezig is???

ik ben nu nl 1 week bezig en ik vind het erg moeilijk. ik hou vol hoor!

liefs kim

Han is er ruim 10 weken mee bezig en is van 96 kg naar 82,4 gegaan.

Het lukte hem aardig goed. Maar als tip (van mijn buurvrouw, die diëtiste is) kreeg ik dat je meer brood mag nemen, dan er staat. Anders kan het zijn dat je te weinig vezels binnenkrijgt.

Succes ermee Kim. Mijn schoonzus wil het nu ook proberen. ;)

De diner menu's zijn wel lekker, moet ik zeggen.  ;)

Kimm

hoi valerie,

wat gaaf dat han zoveel is afgevallen. super hoor!
ik heb er nu 2 kilo af. morgen ga ik de 3e week in.
de weekenden vind ik erg saai wat voeding betreft.

liefs kim