7 mei 2025, 14:59:04

sonja bakker dieet

Gestart door Kimm, 25 januari 2009, 19:37:33

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Kimm,

Wat goed dat je bent gaan lijnen..ik heb hier ibn de omgeving alleen maar positieve reacties op het Sonja dieet..ik heb het zelf ook eens een aantal weken gedaan en het helpt echt..nou ja tenminste bij mij dan..ook al moest er niet zo heel veel af..

nu moet ik twee kilo afvallen van de huuisarts ivm hoge bloeddruk maar om de één of andere manier vind ik twee kilo zo weinig..stom hé.

maar heel veel succes met het dieet.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

2 kilo afvallen? heeft dat al effect op je bloeddruk? ja dat zal dan wel he?
dat moet je toch gaan lukken ;)
ik heb altijd gezegt, ik ga nooit sonja bakkeren. ik had er een groot woord over :-[ en nu toch ben ik het aan het doen ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

En wat dat pondje/mondje betreft: daar kan ik nog wel gefrusteerd van raken. Want waarom is

het wèl

elk pondje gaat door het mondje

en niet:

elk pondje verlaat door het k...je!

Geweldig Hermien, hoe gelijk heb je hierin                                   
Het leven is niet altijd eerlijk :o
Maar we zijn WEL gestopt met roken....en daar mogen we onszelf voor op de schouders slaan :D :D (moet er natuurlijk geen gevleugeld vriendje op zitten ::))

Maar Sonje Bakker heeft heerlijke recepten hoor, heb hier ook een boek van haar liggen, en het werkt ook....totdat je erweer mee ophoud :-\ :-\
Toevallig vandaag werkgerelateerd een dietiste gesproken, gezonde voeding en beweging moeten in je leven worden geintergreerd. Tja, dat weten we allemaal best wel, maar het is makkelijker gezegd, dan gedaan (wat een cliché) ;D

Ik ben begonnen met joggen, hartstikke leuk en gezellig met een aantal uit de buurt. Volgens een beginnerschema.....uiteraard :P

qua kilo's hoef ik niet zoveel kwijt hoor, 5 kg of zo, maar die zijn dan ook wel lastig kwijt te raken ::)
Ach, ik neem er de tijd voor, ben verders hartstikke gelukkig, blij met mijn valkjes (en nog veel meer hoor ;)) en.......ik wil het even kwijt, overmorgen ga ik naar een derde valkje kijken.....en hopelijk ook meenemen naar huis :D :D 8) ;D
Dus jullie begrijpen.....ik ben helemaal blij ;D ;D ;D

Zo het is wel een heel verhaal geworden.....euh weet eigenlijk niet of dat nu op deze plek zo wel de bedoeling is....misschien wel off topic ??? ???....sorry dan.

Welterustgen voor dadelijk, of straks, Marian

Kimm

hoi marian,

gaaf nog een valkje!!! leuk hoor :D  :D  :D
ik ben erg benieuwd meid!!!

ja het eten is best lekker hoor en het gaat mij goed af vind ik, dat had ik echt niet verwacht van mijzelf :D
dus ik ga lekker door naar mijn streef gewicht ;)

liefs kim

Marian

Hoi Kimm,

Je hebt jezelf een mooi compliment gegeven!!
En dat verdien je ook :D
Je bent hartstikke gemotiveerd joh, kei goed, .....op naar je streefgewicht  ;D :-*

Hihi, ik ben ook heel benieuwd ;)......kan niet wachten tot morgen ::)

Liefs, Marian

Kimm

heel veel plezier morgen marian  :D  :D  :D

Marian

Hoi Kimm,

Dank je wel :D
En of ik plezier heb gehad :P.....maar dat heb je, denk ik, al wel gelezen ;)
Het was kei leuk bij Caroline, en ik ben super blij met Indy :-*
Nu moet ze nog even wennen, maar zelfs dat gaat al heel goed  8)

Hoe gaat ie met jou? :D

Groetjes Marian

Kimm

hoi marian,

ja ik had het gelezen en ik vind het super leuk voor jou! en de naam vind ik ook erg mooi hoor!
hoeveel valkjes heb je nu?

met mij gaat het goed hoor :D

liefs kim

Marian

Hoi Kimm,

Ik heb nu 3 valkjes, daarover ook in je andere boekje geschreven ;)
Fijn dat het goed met je gaat :D

Liefs Marian

christa

ha kim
hoe gaat het met sonja?

Kimm

hoi christa,

het gaat erg goed!
ik heb er nu 5 kilo af  :D  :D
dat motiveert enorm hoor :D

liefs kim

Rianne

Wauw, goed hoor! :D Het is jammer dat het zulk slecht weer is, anders zou je nog lekker kunnen wandelen voor misschien nét dat kleine beetje extra verbranding :)

Kaatje

Hoi Kim,

Geweldig, al 5 kilo eraf ! Ik vind het echt ontzettend knap van je. Ik kan me goed voorstellen dat het je heel erg motiveert na 5 kilo te zijn afgevallen, echt mijn petje af voor je hoor  :D

Liefs, Karin

Kimm

dank jullie wel meiden! :D

ik had ook nooit gedacht dat ik dit zou volbrengen. volgende week ga ik de 6e week alweer in. wat gaat dat snel zeg.

wel heb ik het sávonds moeilijk hoor. ik duik dan ook optijd mijn bedje in en ga daar dan tv kijken. dat maakt het wat makkelijker. ;)

liefs kim

Marian

Hé toppie....5 kilo kwijt!!
Je mag trots opjezelf zijn! :D
Alsvast fijn weekend,

Groetjes, Marian