4 mei 2025, 01:20:10

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Anja

Dank je wel. Mijn lieve meissie, ze lijkt zelfs te lachen op een van de foto's.

Ze ziet er echt goed uit.

Liefs,

Anja

Mara

Hey Anja

Ik vind dat ze het echt goed doen. Ze is echt heel tevreden heb ik het idee. Heb haar net even laten opstappen en heb zelfs het idee dat ze wat zwaarder is dan voorheen, ze eet goed al heeft ze met dit warmere weer wel minder gegeten, maar goed, buiten aten ze ook niet zo veel als het kouder is....Ze slaapt in de middag en de rest van de dag is ze actief, slaapt op een pootje dus ik mag niet klagen. Maar terug naar de voliere vind ik geen optie voor haar al zou ze dat denk ik wel leuk vinden. Ze mag gewoon lekker binnen blijven en binnen oud worden.

Groetjes

Mara

Mara

19 augustus 2009, 19:23:21 #512 Last Edit: 19 augustus 2009, 19:26:54 by Mara
Hoi hoi

Daar ben ik weer, althans, ik probeer er weer te zijn. Ben druk bezig met mijn laatste anderhalve week voor mijn vakantie (eindelijk). Verder bezig met een project voor de Bouvierdag in Heteren.

MEt de valkjes gaat alles prima, ze doen het supergoed en genieten van elkaar. Vanmiddag hebben ze lekker gedoucht en dat vonden ze heerlijk!

Groetjes

mara

Caroline

Hoi hoi!!!!

OOk wij zijn volop van onze vakantie aan het genieten.  :D

Heerlijk weer is het, alhoewel .... vandaag en morgen had wat minder gemogen van mij.  ;)

Fijne vakantie nog, groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Ik moet nog een week werken en dan krijg ik eindelijk mijn vakantie. Maar ik ga hoe dan ook van mijn vakantie genieten hoor. Ga de zolder en mijn kamer opruimen, hihi, moet ook gebeuren.

Ja, vandaag is het wel heel erg heet, echt niet meer fijn.

Geniet nog maar lekker van jullie vakantie!!!!

Liefs

Mara

*Manon*

Hai Mara,

Leuk je weer te zien op het forum...  ;D ;D ;D

Mara

Hoi iedereen

Ik had jullie nog foto's beloofd van vorige maand...die zal ik nu eens gaan plaatsen....

Morgen krijg ik hele gezellige visite en heb ik ook nieuws te melden.  ;D

Maar nu de foto's.

Er komen nog meer foto's.

Groetjes

Mara

Gerdaaaa

Mara

Hoi Gerda

Dank je wel! Fijn dat je genoten hebt van mijn foto's maar er komen er nog meer  ;).

Hoi iedereen

De volgende foto's.

.

En er komt nog een serie foto's aan.

Groetjes

Mara

Mara

En de laatste serie foto's.

Dat waren ze. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden en ik zal gauw nieuwe foto's plaatsen.

Groetjes

Mara

Caroline

Hele mooie foto's hoor!!!!

Veel plezier morgen met je visite.

FIjn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marc van de Kuifjes

Hoi Mara,
Ik kom nog eens aankloppen bij jou! :)
Ik zie dat je weer een berg leuke foto's gemaakt hebt! ;)
Ik dacht eerst even dat nog enkel valkjes had maar de grasjes en rosella's zijn er dus ook nog! ;D
Hoe gaat het met Pino?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Mara

Hoi Caroline

Bedankt voor je compliment en voor jullie ook een heel fijn weekeinde!

Hoi Kimm

Dank je wel!

Hoi Marc

Nee, ik heb de rosella's, de grasjes en de roodruggen nog steeds. En ik geniet nog elke dag van ze. Wel is het zo dat als de rosella's er ooit een keer niet meer zijn, ik waarschijnlijk geen nieuwe rosella's meer neem. Maar ach, dat zien we ooit wel een keertje. Hoe is het bij jullie?

Hoi iedereen

Zoals ik gisteren al had aangegeven, zou ik vandaag nieuws hebben. Dat zal ik dus nu plaatsen maar jullie kunnen het ook al in de titel lezen.

Vanmiddag heb ik bezoek gekregen van Anja, Ton, Lisa, Dorothé en Ivo. Het was een erg gezellige visite maar niet alleen bovengenoemde kwamen op visite, ze hadden ook een nieuwe bewoner voor mijn voliére bij zich. En wel Jannes van Dorothé.

Dorothé zal straks wel vertellen hoe en wat en waarom maar ze heeft me al weken geleden gevraagd of ik Jannes wilde opvangen en ik heb er lang over na moeten denken maar sinds vanmiddag zit Jannes bij de rest van Het Bonte Vogelparadijs en hij had al meteen een paar mooie dames rond om zich heen zitten.

ANja, Ton, Lisa, Dorothé en Ivo, bedankt voor het bezoek en het prachtige bloemstuk!

Liefs

Mara

Bello

Hoi Hoi,

Hier kom ik ff een berichtje plaatsen.

Ton, Anja en Lisa wilden al heel lang hun valkjes komen bezichtigen die toen bij Eugenie zijn gaan wonen. zodat we vandaag gezamelijk naar Eugenie zijn gereden.

met een mooie gezamelijk bloemstuk van ons allemaal ;D ;D ;D

Omdat Jannes onze Catka zo erg plukte en Catka zich totaal niet verweerde tegen Jannes, hebben we besloten (in overleg met Chantal (kweekster) en Anja (adviseuse) om voor Jannes een nieuw tehuis voor hem te zoeken. Jannes heeft een aantal weken apart gezeten maar zodra hij bij Catka in de buurt kwam, begon hij gelijk weer.

Dat hij in een voliere zou komen was voor ons een vereiste.
Gelukkig wilde Eugenie de reddende engel zijn.

Wat ons gelijk opviel was dat hij zich erg thuis voelde in een voliere en helemaal tot leven kwam. Fluiten gek doen, flirten met het vrouwelijk schoon wat gelijk rond hem kwam zitten. Aan zijn  kuifje gingen trekken om te kijken wat zijn reactie zou zijn  ;D. De vrouwtjes hier zijn duidelijk feller in karakter dan onze goedsul Catka die nog geen vlieg iets aandoet :).

Het was zo mooi om te zien hoe hij opbloeide en zich uit ging sloven. Dit was wat wij voor Jannes bedoelden, een paradijsje waar hij zijn plekje heeft mogen krijgen.

Natuurlijk zijn we heel benieuwd hoe het vanacht met Jannes is gegaan.

Eugenie, nogmaals bedankt voor het opvangen van onze Jannes.

Heb zojuist een eerste foto mogen ontvangen, keilief

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel