15 juli 2025, 18:50:42

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Mara

Het vervolg...

Er komen nog meer foto's.

Mara

Mara

Het vervolg...

Er komt nog een serie.

Groetjes

Mara

Mara

En de laatste serie.

Zo, dat waren ze. Ik hoop dat jullie ze leuk vonden.

Groetjes

Mara

Marian

Hoi Mara,

Ja hoor ik heb er van genoten, ik vind ze prachtig! :D
Zo apart en lief ook om een valkje met een rosella te zien zoenen ;D

Fijn weekend verder, groetjes Marian

Romy

*Manon*

Prachtige foto's Mara... zon buitenvoliere is toch wel heel erg mooi  ;D ;D ;D Je valkjes vind ik ook echt prachtig, vooral de fotos van Pixeltje, zijn om te zoenen... wat een knapzakje is dat toch...  ;D

Groetjes Manon

Anja

Mara

Hey Marian

Dat is hier aan de orde van de dag, Pino voert eigenlijk alles en iedereen, behalve de grasjes. Die zijn daar niet van gediend.

Hoi Romy

Dank je wel!

Hoi Manon

Haha, jah, wat een knapperd he, net zoals jouw Tibeau Tinco. Bedankt voor het compliment.

Hoi Anja,

Dank je wel.

Hoi iedereen

Vandaag geen foto's van de voliere, ik sla een weekje over omdat we gisteren een Breitensport wedstrijd hadden waar ik naar toe ben geweest. Erg gezellig geweest en daar veel foto's gemaakt.

Groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Hoe is het met jullie? Ik zal het dit weekeinde goed maken met foto's.

Maar ik heb nieuws. Vanmiddag heb ik van Chantal gehoord dat ik waarschijnlijk dit weekeinde mijn bonte witmasker en mijn cinnamon opaline witmaskertje mag ophalen....Yes yes.

Groetjes

Mara

Raymond

Altijd weer genieten als iemand foto's van zijn valkjes plaatst. Ziet er erg gezellig uit in je voliere tijdens het eten :)

Gr. Raymond

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

Mara

Citaat van: Raymond op 17 juni 2009, 19:49:01
Altijd weer genieten als iemand foto's van zijn valkjes plaatst. Ziet er erg gezellig uit in je voliere tijdens het eten :)

Gr. Raymond

Hey Raymond

Bedankt voor het compliment. Het gaat ook allemaal goed tijdens het eten. Gelukkig maar. Ze zijn erg verdraagzaam naar elkaar toe en er staat gelukkig genoeg te eten.

Groetjes

Mara

dalia

17 juni 2009, 20:45:59 #431 Last Edit: 17 juni 2009, 20:52:27 by dalia
 ;) hallo mara
ik heb je gevonden!
wat een bende vogels heb jij hahaha.
ik heb echt genoten van je foto's
alles zit bij elkaar he? echt super hoor.
en je hebt echt hele mooie rosella's
dat kleintje is ook zo lief!
dat zijn prachtrosella's of niet?

ja dan is de pennant die ik heb wel wat anders,qua kleur,maar die vind ik ook zo mooi!.

ik las ook dat je rosellas had die erg oud waren,of zijn geworden.
weet jij hoe oud een pennant rosella kan worden?
heb geen idee,las ergens in de 20?
nou ik kan bij jou terecht voor vragen ,handig hoor!

voor mij allemaal nog heel spannend voor het eerst een pennant.
verder heb ik een kleine voliere met 8 valkparkietjes.
ook ik heb goed jonkies dit jaar.

nou ik ga je ook volgen hoor,als je dat goed vind.
groet dalia :D

Dierenfreackske

Hoi Mara ...dat was weer puur genieten bij jou en in je prachtige voiliere hoor!

En Pixel is ook zoooooo lief he, een superschattig lief koppie heeft ie ook!
En wat gaaf dat je binnenkort je nieuwe valkje bij hebt van Chantal.... :D :D  grtjs cAnn

Mara

Hoi Dalia

Natuurlijk mag je me volgen. Dat zou ik erg leuk vinden. En om even de vragen te beantwoorden. Ik heb inderdaad een gemengde voliere met valkjes, roodruggen, rosella's en grasparkieten. En natuurlijk ook mijn kwartels. Het zijn prachtrosella's, herkenbaar aan de felrode kop van de man. Ik vind ze persoonlijk mooier dan een pennant rosella, ook al heeft een pennant ook wel iets hoor. Maar dat is gewoon smaak, ik heb zoiets van, als ze maar lief zijn. Hoe oud een rosella kan worden is puur giswerk. Ik meen dat ze inderdaad een jaar of 25 kunnen worden maar ik heb een popje dat al eerder naar de 30 jaar gaat dan naar de 25. En natuurlijk mogen ze geen ziekte oplopen en soms heb je een wat zwakkere vogel er tussen zitten, dat kan. Ga je een boekje bijhouden over je valkjes?

Hoi Ann

Dank je wel voor het compliment. Ik hoop echt dat ik zaterdag de valkjes bij Chantal kan ophalen.

Groetjes

Mara

Koos

Hallo Mara,

Deze foto vind ik zo mooi!  ;)

Die kleuren, die veren! Wat is het mooi!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D