16 juli 2025, 06:54:09

Het Bonte Vogelparadijs

Gestart door Mara, 25 januari 2009, 16:00:28

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Mara

Haha, gekke beesten  ;D
Hoe lang hangt hij er ondertussen in?  ;)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Hij hangt er sinds gisteren in, en vanmiddag zag ik Yuultje er op zitten. Dus ik denk dat Yuultje het nieuwsgierigste is.... ;D

Groetjes

mara

christa

wat een grappig ding heb je bij je vogels hangen.en de foto s zijn ook weer heel erg mooi
groetjes mij

Mara

Hoi Christa

DAnk je wel voor je compliment. Ben er ook erg blij mee.

:-*

Mara

Anja

Wat een mooie foto's heb je geplaatst.
En dat speeltje............das echt gaaf hoor.

Je ziet echt het verschil van foto's nu je een nieuwe camera hebt.

Liefs,

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Citaatzal proberen om vaker foto's te maken.

Niet proberen,gewoon doen !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

C@rl@

Wat een mooie vogels heb je en de foto's zijn ook mooi.
Die snoepschommel is heel erg leuk, ik loop altijd alle dierenwinkels in die ik tegen kom op zoek naar wat leuks, maar heb deze nog nooit gezien :)

Dierenfreackske

Hoi Mara, ik heb zoals altijd weer genoten van je mooie en leuke foto's weer , supermooie valkjes heb je daar en heel lief , zie ze daar zitten allemaal aan de voederbak ,  ze hebben heel goed daar samen , wanneer gaat  het valkje van de kaboutertjes bij je? Is nog iets te vroeg waarschijnlijk he ? Grtjs Ann

Mara

Hoi Anja

Leuk om je weer te zien in mijn boekje. Bedankt voor het complimentje, je ziet echt het kwaliteitsverschil tussen de oude en de nieuwe camera.

Hoi Yvonne

Haha, ga mijn best doen.

Hoi Caroline

;D

Hoi Parkietengek

Die schommel heb ik in Duitsland gekocht bij de Fressnapf, de Duitse Jumper. Daar hebben ze wel vaker leuke dingen. En anders mss zelf maken?

Hoi Ann

Pixel komt op het voorjaar naar me toe. Dus ik moet nog even wachten maar ben wel heel erg benieuwd hoor. Bedankt voor het compliment, ben ook erg tevreden met mijn schatjes. Heb nu kiemzaad voor ze staan, dat krijgen ze morgen dan is het goed gekiemd.

Zal dan ook kijken of ik nieuwe foto's maak, moet ook eens aan mijn kamer gaan beginnen...*zucht*

Groetjes

mara

*Manon*

Hoi Mara,

Jee moet je nog effe wachten tot Pixel bij je komt... ja tis nu nog wat koud hé....  heb je in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken  ;)

Kiemzaad eten ze hier ook graag, ik heb van die bakken, elke dag doe ik een nieuwe lading in de bak en dan hebben ze elke dag verse kiemzaadjes en lekker dat ze het vinden... Tibeau zit er als eerste bij en als de anderen niet snel erbij zijn... hebben ze pech  :o

Gerdy

Hoi Mara..

wat een super duidelijke foto's..de kleuren komen er allemaal zo mooi op uit.

wat leuk die schommel..tja er moet er altijd eentje het voortouw nemen hë.

gr gerdy

Caroline

Ook hier eventjes ....

namens Sanne en Thomas bedankt voor de kaartjes, en namens mij, bedankt voor het briefje.  :-*

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Mara

Hebben er ondertussen al meerdere vogeltjes hun nieuwsgierigheid naar het nieuwe speeltje niet kunnen bedwingen??

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Manon

Ja, ik moet nog even wachten totdat Pixel mijn Vogelparadijsje komt versterken maar dat is het zeker meer dan waard. Het is gewoon nog te slecht en te koud om hem al buiten te zetten. Maar we wachten geduldig af, ik weet dat hij bij Caroline in goede handen is.

Hier krijgen ze eigenlijk alleen in het voorjaar en zomer kiemzaad, vooral omdat ik er eigenlijk altijd kruiden e.d. onder doe. Hier zat Pino er als eerst bij, die snoepkont.

Hoi Gerdy

Bedankt voor het compliment, de kleuren springen er echt vanaf. En er moet inderdaad altijd eentje de brutaalste zijn.

Hoi Caroline

Graag gedaan!  :-*

Hoi Romy

Voor zover ik gezien heb heeft alleen nog maar Yuultje er op gezeten, de rest heeft er nog weinig interesse in. Maar gelukkig vind Yuultje het al geweldig.

Groetjes

mara