20 juni 2025, 23:56:32

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op  2 juli 2009, 10:05:35
Weet precies wat je bedoelt, zit hier ook met 3 handenbindertjes. In geval van nood kan mijn vriend ze nog voeren maar die is vaak ook pas laat thuis van z'n werk. Vrijdag hebben we een bbq bij vrienden, ik raak dus halverwege even naar huis. Dit weekend gaan we ook van alles doen maar ik kan ze moeilijk meenemen ;)

Wat ik wel eens doe als het echt niet anders kan en ze al op 3 voedingen zitten is ze 's ochtend voor vertrek om bijv 07:00 voeren, en dan als ik terug ben 's avonds om 19:00 weer. Dan blijf ik op tot 02:00 of zet een wekker voor de 3e voeding. En dan krijgen ze de volgende ochtend gewoon weer op de normale tijd. Ik draai dan voor een keertje eigenlijk het ritme om.

Citaat van: Caroline op  2 juli 2009, 10:15:52
Ach, die kleine albinootje ....

Ja, beter zo dan weer moeten vechten voor zijn leventje tegen beter weten in.  :-\

Geweldige foto's .... je bonte bleekje is om op te vreten.  ::)

Je bonte cin. opal. geelwangetje is bijna net zo mooi al Naomi.  ;)

Leuk te lezen hoe je Robijn hebt gevangen, zo ving ik 14 jaar geleden mijn weggevlogen goudvink (geringd hoor).  :D Hij kwam al een week eten maar ging niet in het kooitje. Dus inderdaad 1 kant omhoog gezet en eronder ging hij wel eten. Vanaf de bank het stokje eronderuit getrokken, hebbes.  ;)

Gaaf maar ook bizar, de foto's van Robijntje. Ik vind het zo fijn voor je dat ze weer lekker thuis is.  :D

Succes met je pappertjes, inderdaad handenbindertjes. Als ze op meer dan 3 maaltijden per dag zitten moet ik er zelfs de wekker van mijn telefoon voor zetten anders vergeet ik het in mijn drukke leventje met het op en neer gereis van de kids.  ::)

Eenmaal 2 maaltijden per dag vind ik het wel weer gaan.  ;)

Groetjessssssssssssss

Ja prachtig is die bleekmasker he  :D  Dat was ook echt een verassing! Ik ga voor hem een (liefst opaline) getekende witmasker pop van reuzenformaat zoeken.  ;D

Man: Bont bleekmasker EF split X1 lutino en  X2 cinnamon
Pop: Opaline bont witmasker

Jonge man:
Bont bleekmasker EF split witmasker cinnamon en opaline
Bont bleekmasker EF split witmasker lutino en opaline
Bont witmasker split cinnamon en opaline
Bont witmasker split lutino en opaline

Jonge pop:
Bont cinnamon bleekmasker EF split witmasker
Bont lutino bleekmasker EF split witmasker
Bont cinnamon witmasker
Bont lutino witmasker (bont albino)

Citaat van: candy op  2 juli 2009, 10:26:57
Hallo Bonnie,

Wat weer een droevig bericht moest je nu weer posten.
We wensen jou veel sterkte en leven met je mee.  :'( :'( :'(

Groetjes Ria en Henk

Dank jullie wel   :-*

Citaat van: Peggy op  2 juli 2009, 10:44:38
Hoi Bonnie,
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Robijn..de foto's van haar in de boom,  ja daar moest ik toch wel een beetje om lachen. Nu kan dat ook wel hè, nu ze gelukkig weer terug is  :D

Jammer vh albino donsje  :(

Gefeliciteerd met de 3 donsjes van Jelle&Beauty  :D

en ik wil ook nog even zeggen dat ik jouw Baukje echt supermooi vind,  wat een prachtvalkje zeg.

Heb weer genoten vd foto's van je mooie jongen.

Gr peggy

Thanks, en natuurlijk mag je er om lachen, dat kan ik nu zelf ook, blij dat ik die foto's heb gemaakt. Ik had de tele er op anders had ik ook nog een foto van de hele boom kunnen maken, had je kunnen zien hoe hoog en hoe ver ze eigenlijk zat. :)

Caroline

Gaaf, een bonte opaline witmasker pop erbij .... wil ik ook voor Nina, als MAN.  ;)

Prachtige jongen kun je eruit krijgen hoor.

LEuk hè, pannen maken voor de toekomst.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

mila

heey bonnie

super foto's heb je gemaakt zeg.
ze worden mooi de jongen.
gefeliciteert met je 3 donsjes.

de foto van Robijn vind ik echt moooooiiii en ja we kunnen er nu om lache ;D.

groetjes

Rianne

Ik heb mooie bontjes die split zijn voor witmasker, maar dat geeft weer hele andere uitkomsten he? :)

•=Bonnie=•

Citaat van: Caroline op  2 juli 2009, 11:06:50
Gaaf, een bonte opaline witmasker pop erbij .... wil ik ook voor Nina, als MAN.  ;)

Prachtige jongen kun je eruit krijgen hoor.

LEuk hè, pannen maken voor de toekomst.  :D

Ja dat plannen is altijd erg leuk :)

Citaat van: mila op  2 juli 2009, 11:37:30
heey bonnie

;D

Citaat van: Rianne op  2 juli 2009, 11:47:14
Ik heb mooie bontjes die split zijn voor witmasker, maar dat geeft weer hele andere uitkomsten he? :)

Die heb ik zelf ook, uit Extran en Extreme, qua formaat kan het niet beter. Maar ja dan krijg je inderdaad heel andere uitkomsten, en dat vind ik zonde van de bleekmasker split dus dat is helaas geen optie.

Hermien

Klein geluk bij het ongeluk van Robijn's ontsnapping: je bezit nu echt prachtige foto's van je diamantje in de boom. Echt geweldig mooie foto's en zeker achteraf, nu ze weer thuis is, zul je daar wel van kunnen genieten, denk ik zo.

*Yvon

Hoi hoi

Ik zoeken en zoeken in je boekje naar de foto van Robijn in de boom.......staat ze op je fotopagina !!  ;D
Het zijn wel hele mooie foto's .  :D
Gelukkig werkte de truukl met het konijnenhok.
Konden we maar wat groen in de voliere zetten zonder dat het gesloopt wordt.  :)
Jammer van het albinootje.  :-\
Je hebt wel weer hele mooie jongen zitten en dan de donsjes die nog mooi gaan worden.  :D
Plannen ben je ook weer aan het smeden........ben er al erg nieuwsgierig naar.  :D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: *Yvon op  2 juli 2009, 18:31:16
Hoi hoi

Ik zoeken en zoeken in je boekje naar de foto van Robijn in de boom.......staat ze op je fotopagina !!  ;D
Het zijn wel hele mooie foto's .  :D
Gelukkig werkte de truukl met het konijnenhok.
Konden we maar wat groen in de voliere zetten zonder dat het gesloopt wordt.  :)
Jammer van het albinootje.  :-\
Je hebt wel weer hele mooie jongen zitten en dan de donsjes die nog mooi gaan worden.  :D
Plannen ben je ook weer aan het smeden........ben er al erg nieuwsgierig naar.  :D

Groetjessss Yvon

Ze staat ook in mijn boekje hoor :)

*Yvon

Dan wordt het echt tijd voor een brilletje.  :-[ ;D

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

@ Yvon: Dat denk ik ook :D

Donsje 4 bij Jelle en Beauty is er nu ook.  :)

mila

hoi bonnie

hoe is het verder hier???
gefeliciteerd met het 4 donsje bij Jelle en Beauty.

jou wildkeur man met veel splits heeft ook zijn eerst nestje met Parel en er staat er 1 op uitkomen dus wie weet morgen een donsje van jou mooie man.

groetjes
mila

•=Bonnie=•

Hier gaat het prima :)

Jong 5 van Jelle en Beauty is ook geboren  :D  Hopelijk wordt dit weer eens een probleemloos nest, ben ik wel aan toe.  ::)

Anke

Hoi Bonnie,
Ik liep erg achter hier zie ik :o :o
Ach die foto's van Robijn in de boom....
Ze zit daar wel heel tevreden te kijken ;D

Hoe gaat het nu met de kleine albino?

Ik duim voor je dat het nest van Jelle en Beauty nu eens zonder problemen zal gaan :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Bonnie,

Wel schrikken hoor, Robijn zo hoog in de boom te zien zitten :o Nogmaals, echt super dat ie weer terug is!!
Je hebt een mooi stoer albino popje en wat een scheetje ook, oh nu ben ik 't vergeten ::)... ik geloof je bleekmasker jonkie, zo'n lieve close-up.
Gefeliciteerd met donsje 4 en 5, dat je inderdaad een fijn probleemloos nestje mag hebben :D

Groetjes, Marian

carco

Heb je al weer nieuwe foto's  :-[

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!