21 juni 2025, 19:28:52

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

1 juli 2009, 23:45:36 #870 Last Edit: 2 juli 2009, 10:44:33 by •=Bonnie=•

Jong 1 Bleekmasker man. verkocht.

Jong 2. Albino pop. gereserveerd.

Jong 3. Witmasker man. gereserveerd.

Jong 4. Richting getekend neigende bleekmasker man  ;D gereserveerd.  ;)

Jong 5. Witmasker man met 2 bonte slagpennen. Super tam! Nog te reserveren.

carco

Die bonte bleekmasker hè  :-*
Gelijk heb je dat je die zelf houdt.

Ze zien er trouwens goed uit allemaal.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

•=Bonnie=•

Robijn in de boom...  :o

Jong 1. Witmasker man of pop. Nog te reserveren.

Jong 2. Opaline bleekmasker pop. Mogelijk DF Optioneel gereserveerd.

Jong 3. Lutino bleekmasker man of pop. Mogelijk DF Optioneel gereserveerd.

Jong 4. Albino man of pop. Zit binnen voor handopfok wegens achterblijven, pas te reserveren als ik denk dat hij of zij een kans maakt.

•=Bonnie=•

1 juli 2009, 23:59:36 #873 Last Edit: 3 juli 2009, 17:06:24 by •=Bonnie=•

Jong 5. Cinnamon-opaline-geelwang bonte pop. Nog te reserveren.

Jong 6. Zwaar bonte man. gereserveerd.

Jong 7. nog niet zeker maar denk een man

Jong 8. nog niet zeker maar denk een pop

candy

Hallo Bonnie,

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst.
Jammer dat je weer een probleem valkje er bij hebt, zeker nu je gelukkig Robijn terug hebt. zou je eigenlijk denken dat de ouders het wel weer zouden op pakken. We kunnen alleen maar hopen dat het nu beter gaat met deze dan met de vorige groep en je niet weer zo'n domper moet verwerken.

Heel veel sterkte bij het pappen.
Groetjes Ria en Henk

•=Bonnie=•

Citaat van: candy op  2 juli 2009, 00:08:56
Hallo Bonnie,

Wat een prachtige foto's heb je weer geplaatst.
Jammer dat je weer een probleem valkje er bij hebt, zeker nu je gelukkig Robijn terug hebt. zou je eigenlijk denken dat de ouders het wel weer zouden op pakken. We kunnen alleen maar hopen dat het nu beter gaat met deze dan met de vorige groep en je niet weer zo'n domper moet verwerken.

Heel veel sterkte bij het pappen.
Groetjes Ria en Henk

Ze pakken het ook super weer op hoor. Maar dit jong loopt gewoon extreem achter, 2 weken en nog maar 11 gram is natuurlijk verre van normaal. Je ziet dan vaak dat ze zo'n jong stoppen met voeren en zich richten op de grootste jongen. Ook voordat Robijn vertrok vond ik dit jong al regelmatig met een lege krop terwijl de rest al eten had. Later op de dag had het dan wel gekregen.

Kimm

mooie foto;s  :D
succes met pappen maar weer ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

2 juli 2009, 09:04:43 #877 Last Edit: 2 juli 2009, 09:09:44 by •=Bonnie=•
Tja helaas, het albinootje is er al niet meer  :-\ Vanmorgen om half 7 vond ik het dood, aan de houding te zien gewoon zo omgekukeld zoals het had zitten slapen. Dat hadden Robin en Robijn dus goed aangevoeld dat er iets niet in orde was. Sneu maar beter zo dan een lange lijdensweg.

Bij Jelle en Beauty zijn gisteren en eergisteren 3 donsjes geboren. Kijk die zitten qua leeftijd tenminste wel mooi bij elkaar voor de verandering.

*Esther*

Hey,

Hoe heb je Robijn weer gevangen?

Je jongen zien er mooi uit.
Een pap-jaar..... beter dan helemaal geen jongen dit seizoen..... :-\

gr Esther

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

•=Bonnie=•

2 juli 2009, 09:38:23 #880 Last Edit: 2 juli 2009, 09:39:56 by •=Bonnie=•
Citaat van: *Esther* op  2 juli 2009, 09:10:17
Hey,

Hoe heb je Robijn weer gevangen?

Je jongen zien er mooi uit.
Een pap-jaar..... beter dan helemaal geen jongen dit seizoen..... :-\

gr Esther

Ik had een konijnenhok zonder bodem op hun vlucht gezet met een schaal eten eronder. Dit werd aan 1 kant 30 CM omhooggehouden door een stok met een touw er aan. Dus toen ze eronder liep om te gaan eten trok ik aan het touw en klap, hok viel naar beneden dus toen zat ze er in  ;)

Fijn stress vrij voor d'r dus  :)

Sja helemaal geen jongen is ook niet leuk nee. Maar op al dat pappen zit ik ook niet te wachten hoor, je bent dan meteen aan huis gekluisterd, een dagje weg is er niet meer bij en met mijn werk is het soms lastig plannen.  :-\

Rianne

Weet precies wat je bedoelt, zit hier ook met 3 handenbindertjes. In geval van nood kan mijn vriend ze nog voeren maar die is vaak ook pas laat thuis van z'n werk. Vrijdag hebben we een bbq bij vrienden, ik raak dus halverwege even naar huis. Dit weekend gaan we ook van alles doen maar ik kan ze moeilijk meenemen ;)

Caroline

Ach, die kleine albinootje ....

Ja, beter zo dan weer moeten vechten voor zijn leventje tegen beter weten in.  :-\

Geweldige foto's .... je bonte bleekje is om op te vreten.  ::)

Je bonte cin. opal. geelwangetje is bijna net zo mooi al Naomi.  ;)

Leuk te lezen hoe je Robijn hebt gevangen, zo ving ik 14 jaar geleden mijn weggevlogen goudvink (geringd hoor).  :D Hij kwam al een week eten maar ging niet in het kooitje. Dus inderdaad 1 kant omhoog gezet en eronder ging hij wel eten. Vanaf de bank het stokje eronderuit getrokken, hebbes.  ;)

Gaaf maar ook bizar, de foto's van Robijntje. Ik vind het zo fijn voor je dat ze weer lekker thuis is.  :D

Succes met je pappertjes, inderdaad handenbindertjes. Als ze op meer dan 3 maaltijden per dag zitten moet ik er zelfs de wekker van mijn telefoon voor zetten anders vergeet ik het in mijn drukke leventje met het op en neer gereis van de kids.  ::)

Eenmaal 2 maaltijden per dag vind ik het wel weer gaan.  ;)

Groetjessssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

candy

Hallo Bonnie,

Wat weer een droevig bericht moest je nu weer posten.
We wensen jou veel sterkte en leven met je mee.  :'( :'( :'(

Groetjes Ria en Henk

Peggy

Hoi Bonnie,
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Robijn..de foto's van haar in de boom,  ja daar moest ik toch wel een beetje om lachen. Nu kan dat ook wel hè, nu ze gelukkig weer terug is  :D

Jammer vh albino donsje  :(

Gefeliciteerd met de 3 donsjes van Jelle&Beauty  :D

en ik wil ook nog even zeggen dat ik jouw Baukje echt supermooi vind,  wat een prachtvalkje zeg.

Heb weer genoten vd foto's van je mooie jongen.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier