22 juni 2025, 00:01:14

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

Rianne

Laten we hopen dat Bonnie het druk heeft met haar werk, vanwege het mooie weer, waardoor ze geen update kan plaatsen... Het is niks voor haar om zomaar niks meer te laten horen.

•=Bonnie=•

Hey allemaal... excuses voor het lange uitblijven van een reactie maar ik zat en zit er ff helemaal door op valkjes gebied  :'(

Zoals ik donderdag al schreef heb ik de drie kleintjes die dag voor het laatst gespoeld. Vrijdag waren de kropjes wederom niet leeg, kwam er zure rommel uit bij het masseren en waren ze alweer allemaal afgevallen. Valkjes van 4 weken oud die 40 gram wogen  :-X

Ik had voor mezelf een grens gesteld, het is niet dat ik niet verder wil proberen, maar wel dat ik me afvraag hoever je mag/kan gaan zonder dat het een martelgang wordt.

Vrijdag heb ik de 3 ingeslapen, dat heb ik zelf gedaan omdat ik geen goede ervaringen heb met valkjes inslapen bij een normale DA. (spastje van 2008, ze gilde het uit van pijn en stress toen ze die naald er in staken, ik word er nog misselijk van als ik er aan denk.

Op mijn manier zijn ze binnen enkele seconden buitenwesten en merken ze dus niets meer van de dood an sich. Dat maakt het niet minder afschuwelijk om te doen, je steekt je hand in de bak en gillend van de honger rennen ze je hand in, of je asjeblieft die gillende honger op wilt lossen. *jank* Het is echt afschuwelijk en ze zijn tot vrijdag ook echt blijven vechten, dat maakt zo'n besluit ook niet makkelijker.

Hoe dan ook... sinds vrijdag zijn de drie hummels over de regenboogbrug.  Ik heb daarna een fles wijn gepakt en me wel zo'n stuk in de kraag gezopen dat ik er zaterdag nog ziek van was  :-X

De andere vier maken het super goed trouwens dus dat is een lichtpuntje.

Dan liggen er bij Robin & Robijn 5 6 jongen, 4 van henzelf en 2 van Extran & Extreme. De eerste daarvan moest ik vanmorgen hoognodig ringen. Met mijn duffe kop vergat ik de deur van de papegaaienvlucht achter me dicht te doen. Ik moet daar door om in vlucht vier te komen, het luik van de papgeaaien zat wel dicht, dus in principe is het geen punt...

Terwijl ik jong 4 van Extran en Extreme sta te ringen met ringnummer 1313 en ik nog denk hm... dat voorspelt niet veel goeds... duikt er een kiekendief over, valkjes in paniek, Robijn botst tegen hun deur, deze vliegt open en geloof het of niet.... ze zeilt zo de hele papegaaienvlucht door rechtstreekt naar buiten. *vloek* $%@#$%@!

Daar ging mijn prachtige lutino bleekmasker, moeder van 4 met 2 pleegkids... 

Dus, als Robijn die nog steeds om huis vliegt niet in de door mij opgezette val trapt, kan ik nog 5 valkjes naar binnen halen.

Ondertussen maait de buurman achter het huis een haasje omver wat ik een half uur later uit de sloot kan vissen. Er mist een halve achterpoot. Dierenambulance gebeld maar die voorspellen niet veel goeds. Achter op de pas gemaaide wei grijpt een ooievaar een 2e hazenkind.

Life sucks... *proost* ik kruip maar even in mijn hol (hazenleger)

@Caroline: het spijt me heel, heel heeeeel erg dat ik je mannetje niet heb kunnen redden  :'(  Het gaat er dit jaar ook niet meer van komen, hun blok is er definitief uit.

carco

Wat een ellende zeg!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er doorheen zit.
Heel veel sterkte.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

hilde

♪ Marlies

Wow, ik snap goed dat je er helemaal doorheen zit. :'(

En dan vandaag ook weer zo'n k*tdag. :-\
Hopelijk komt Robijn nog terug.
Misschien heb je geluk, omdat ze nog steeds in de buurt is.

Sterkte met alles !!

B87

Jeetje wat *** Bonnie! Je hebt wel het beste gedaan voor de kleintjes, hoe moeilijk ook.
Ik hoop dat Robijn terug komt naar haar kinders!
:-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

*Manon*

Jemig dit is niet mis Bonnie!  :'( :'(

Ik wens je dan ook heel veel sterkte  :-*

Koos

Bonnie, ik ken je niet, maar ik geef je gewoon een hele dikke knuf!!! 

Kenonne meid, dit is echt niet niks !!

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Rianne

Wat een ellende Bonnie... :'( En ellende komt nooit alleen, dat blijkt maar weer... Hopelijk kun je het een plaatsje geven, uiteindelijk kent deze hobby meer leuke kanten als verdrietige :) Sterkte!

mila

**** jesus wat erg zeg eerst je 3 kleintje moeten verliezen en dan ook nog robijn weggevlogen...

ik leef echt met je mee,
ik hoop dat je nu niet stopt met het kweken van mooi valkjes.

sterkte

Anke

Hoi Bonnie,
Ach, ach wat krijg jij allemaal te verwerken :'(
En dan nu Robijn ook nog ontsnapt......
Ik duim heel hard dat ze toch haar jongen weer op zoekt.
Gelukkig is ze nog in de buurt dus de kans bestaat.
Heel veel sterkte meis :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kirsten

Meid ik weet even niet wat ik moet zeggen. Wat verdrietig allemaal. Ik duim hard, heel hard dat ze nog terugkomt.

Sterkte met alles,.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Peggy

Oh Bonnie toch,wat heb ik het met je te doen..vreselijk  :'(  en dan ook nog je Robijn weg.
Heel heel veel sterkte.  Hopelijk komt ze terug.

Gelukkig gaat het met de oudste wel goed..das dan weer een beetje positief.

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Citaat van: •=Bonnie=• op 29 juni 2009, 16:28:28

@Caroline: het spijt me heel, heel heeeeel erg dat ik je mannetje niet heb kunnen redden  :'(  Het gaat er dit jaar ook niet meer van komen, hun blok is er definitief uit.

:'( :'( :'(

Lieve Bonnie, ik weet dat je meer dan je best hebt gedaan voor mijn kleine ventje en zijn zusjes .... bedankt hiervoor.  :-*

Ik ga heel hard duimen voor Robijn, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, bij Rianne is er ook weer één na een week thuis.  :)

Heel veel sterkte ....

Rust zacht, kleine dwergjes.  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

candy

O Bonnie,

We hebben het echt met je te doen.
De pech blijft jou wel heel sterk achtervolgen.
Het is te hopen dat hier snel iets in wijzicht en jij eindelijk weer eens wat positiefs kan melden.

Groetjes Ria en Henk