22 juni 2025, 09:48:45

-•=De Grijze Parel 2009=•-

Gestart door •=Bonnie=•, 24 januari 2009, 18:57:51

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

☺ Pita ☺

Jeetje Bonnie dit is gewoon :censuur...
Ik sla een arm om je heen kweet ff niks te zeggen....

ManjaV

Hoi Bonnie,

Wat een verdrietig verhaal  :'( :'(
Ik leef heel erg met je mee...en ik kan me goed voorstellen dat je een hele fles wijn hebt leeggedronken. Zulke kleine lieverdjes, en ze zijn zo hard blijven vechten tot het einde toe.
Heel heel veel sterkte.  :-*

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Jacky

Wat een ellende allemaal. Eerst de ukkies en nu Robijn.

Hopenlijk komt Robijn nog terug.

Heel veel sterkte de komende tijd

Gerdy

o meis..nu Robijn ook nog weg..
maar blijf hoop houden het gebeurd wel eens dat ze nog terug komen.

het enige wat ik kan doen is je een dikke knuff geven..

en die fles wijn? ik geef je groot gelijk soms heel soms heb je dat even nodig.

liefs Gerdy

*Esther*

:censuur :censuur
zwaar ...

Succes met je nieuwe pap kinders. :-\

Hermien

Ow meis, wat verschrikkelijk. Wat een drama. Snap heel goed dat je even een stuk in je kraag hebt gedronken. Tis ook niet niks, zeg. Ik heb echt vreselijk met je te doen, reken maar!

Heel veel sterkte en ook ik hoop dat je Robijntje toch weer gevonden wordt.

Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , eerst en vooral heel veel sterkte met het moeten afscheid nemen van je minivalkjes toch al, ach ...je maakt ook zoveel mee nu, ik krijg ook kippenvel als ik dat lees van die naald...brr. Ik hoop dat het nu ook allemaal voor de rest een beetje mee gaat he...je verdiend dat wel hoor! Ik duim alvast voor de rest dat er geen dode donsjes meer hoeven komen,
sterkte , en ook voor Caroline ....die al zo lang wachtte op de man voor Cartier, arme Caroline, ze had er zo zin in he...aaarch , het is niet altijd zoals je wilt natuurlijk, ondervind ik ook, en heb nog maar de eerste kweek gedaan, hmmm best een tegenvaller he ook! Meiss, je hebt het zeker niet met opzet gedaan hoor, je doet altijd alles en dan kunnen zo van die stomme dingen gebeuren, waar je niet altijd kan aan doen he...zoals zoiets....het is gebeurd, en hopelijk vind je je mooie valkje nog terug.... ik duim hoor! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Het is niet te geloven maar... Robijn zit weer bij haar jongen in het blok. Om een uur of 19:30 lande ze op de volière, om 21:00 hadden we haar te pakken  :D

Ze heeft zitten bunkeren als een grote een paar enorme slokken water genomen even met Robin gekroeld en is in haar blok verdwenen. Daar kan ze waarschijnlijk zelf lekker haar eten verteren want Robin had de twee oudsten volgepropt en ik de 4 jongeren.  ;)

Zo, nu ben ik gaar zeg, heb er hoofdpijn van jemig...  

Heel erg bedankt voor alle lieve, meelevende en opbeurende berichtjes!  :-*   Ik had vandaag foto's willen maken maar dat is er niet van gekomen, zal ik morgen doen. Ik heb nog wel foto's van Robijn in de boom  ;)  (sja nu kan ik er wel weer om lachen...)

Gos, wat was ze blij dat ze thuis was, en wat wat dat wederzijds. Ik zag me al weer helemaal zitten met 5 nieuwe papkinderen, ai ai.

Tijd om weer eens wat boekjes door te lezen nu.

♪ Marlies

Hè, gelukkig eindelijk weer eens goed nieuws in je boekje. :D

Caroline

Super!!!!!!!

Jeetje, wat ben ik blij voor je, dit heb je echt verdient.  :)

Geniet er lekker van en probeer het gebeurde een beetje van je af te zetten.

Trusten voor straks, bofkont.  ;)

PS. ik ben wel een beetje benieuwd naar je mooie bonte bleekje.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Jacoba

Hey Bonnie,

Wat een story, triest voor de dwergjes maar ik denk de juiste beslissing. En dan Robijn, gelukkig heb je haar weer, zij blij, jij blij.
Hopelijk kun je nu goed nieuws blijven vertellen.

Groetjes Jacoba

Anke

Hoi Bonnie,
Wat super de super de super dat Robijn weer thuis is!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk weer eens goed nieuws vanuit Friesland ;D
Heerlijk,heerlijk,heerlijk.
Wat zal jij lekker slapen vannacht ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

candy

Bonnie,

Dan eindelijk weer eens een goed bericht van jou.
Dat is echt iets waar we op zitten te wachten en zijn heel blij als we van zo'n terug komst mogen horen.

Groetjes en een goede nacht,
Ria en Henk