Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kimm

hey ann, gaat helemaal goedkomen hoor ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , thx. kijk er alvast naar uit hoor! Ik ben benieuw hoe alles gaat verder verlopen hier,  gelukkig hebben de donsjes het vriesweer toch al overleefd, vanaf nu gaat het niet meer zo vriezen he, gelukkig maar....Van zodra het lukt maar ik donsjesfoto's maar eerst vanmiddag valkjes foto's,.

Met Charlie gaat het ook super...en Lucky is en blijft mijjn knuffelkameraad....

Binnen hier is het donsje hier druk bezig aan 't werken...
van zodra het eruit is, en alles goed is, doe ik het terug naar de blokken bij de andere donsjes....grtjs. Ann

Sassie

Hier is het ook weer druk met de donsjes...
En er is een donsje druk  ;D

:-*

Dierenfreackske

NU FOTOTIJD !!

Belle

Alix

Alix en Sky

Alix

Sky en Alix

Heaven

Sky en Heaven

Bingo

Silver en Bingo

Silver

Belle en Angel

Dierenfreackske

O ja, hier ook hoor , druk druk , en nieuwe donsjes bij Kenji en Pearl , heb er niet geteld, want Crystal lag er zo mooi op, en het is nog frisjes, dus wou ze niet storen...het donsje van gisteren leeft nog, dus goed teken he ....grtjs. Ann

Raymond

Wat een gezelligheid daar bij jou Ann!! Ze worden maar weer lekker verwend met al dat groenvoer!

Wat geef jij ze allemaal door het groenvoer heen, als ik vragen mag?
Ann jij kweekt ook buiten toch? Wat ik mij afvroeg of het niet nog wat te koud was voor de valkjes nu. Ik wilde eigenlijk tot april ongeveer wachten, maar zie dat veel mensen al begonnen zijn met kweken.

Groetjes Ray

Klik op de banner voor onze website

Klik hier voor ons huidige dagboekje

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

hilde

mooie fotooosssss weer ann

groetjesssssss

Sally

Hoi Ann, ik heb weer genoten van al je foto's.

En daar is het precies ook donsjesboom.
Leuk hoor! ;D

Dierenfreackske

Hoi Raymond, ja de nestjes zijn altijd in de voiliere buiten ja ....euch effe denken he, wat ik door het groenvoer meng ,....mijn geheim ....dat is ....trosgierst...of pellets , nu hebben ze net eivoer, met bruin brood gehad voor de jonkies en broccolie ...anders niks vandaag door het groenvoer, maar morgen weer trosgierst met slaatje van spinazie en waterkers....en bruin brood en eivoer, soms ook insektenpate....heb ik van iemand geleerd...grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

*Manon*

Hoi Ann,

Ik heb hier net een nestje gehad van Tibeau en Tara, ze voerden super.
Ik kan zeggen dat de jongen allemaal supertam zijn... ze stappen op, zijn niet bang, laten zich kroelen e.d.

Ik heb ze zo lang mogelijk bij de ouders gelaten... savonds heb ik ze in een bakje gezet en meegenomen naar de woonkamer en ze daar lekker gekroeld, geaaid en ze aandacht gegeven.
Hierdoor krijg je ze heerlijk tam en hoef je niet zelf te voeren!

Volgens mij ben je met pappen veel en veel drukker dan ze bij de ouders te laten en ze elke dag even een kwartiertje bij je te nemen voor een kroelbeurtje of iets dergelijks....

Je hebt prachtige foto's geplaatst en ik hoop dat je donsjes het goed blijven doen!!

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Patty  :D :D :D

Hoi Manon, ga ik zeker doen. Vanaf hoe oud deed je dat ze een kwartiertje bij je laten? Thx ..  Grtjs . Ann

Hoi , valkjes en donsjes maken het super, er zijn nu 5 donsjes van Nala en Xenia, 2 geeltjes met zwarte oogjes, 2 witjes met zwarte oogjes en 1 witje met rode oogjes....

Met Merel gaat het ook super, het donsje die ik uit het eitje heb geholpen,  

De 5 donsjes,
Mickey,Beauty,Murphy,Merel,Macho, maken het super,

Ook donsjes van Kenji en pearl /Crystal maken het super.....

Is het N nestje ...Er zijn al 5 donsjes geboren allemaal witjes met zwarte oogjes, dus bonte witmaskertjes....

Crystal zat goed op de eitjes en donsjes hier ....effe opzij klein beetje ....het albinodonsje effe eruit gedaan, voor foto te maken en snel snel weer in het blok gelegd....hier dus de eerste foto's

Beauty (albinootje van Nala en Xenia)

Onder pleegmama Crystal

hilde

ach wat een beauty  die beauty  ;D  ;D  ;D

mooie fotoooosssss ann

groetjes

patty_dordtse valkjes

Super mooi

Had ze al gezien hihihi  :P
jonge valkjes te koop