Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

haha, ik ook,  echt joch...maar ga nu nog effe wachten tot morgenvroeg om weer te kijken, of misschien toch vanavond nog?? Hier foto's eindelijk weer ...grtjs. Ann

Beau

Winnie

Roosje

Cleo

Nottie

Yellow

Suske

Bingo

Mellissa

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Prachtige foto's weer :D.
Heerlijk!

Wat fijn dat Roosje & Esca eindelijk een fijn huisje gevonden hebben. Lekker gezellig bij 2 kereltjes.

Spannend, ik duim dat het donsje snel mag gaan uitkomen & dat alles goed mag gaan.

Fijn weekend :)
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

hilde

mooie fotooosssss weer ann

en je krijgt toch donsjes leuk voor je .

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met het nieuwe dosje!!!
Ik heb genoten van je foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Prachtige foto's enne een nieuw donsje??

Gefeliciteerd, hopelijk blijf het met deze wel goed gaan .... hier was het afgelopen nacht min 5 en het wordt waarschijnlijk nog kouder.  :-\

Een fijn weekend in ieder geval.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Nja, maar ze worden heel goed warm gehouden. Ik weet het , maar hier gaat het niet zo koud worden hoor meer....- 3 hoogstens, en in claanderen waarschijnlijk -1 of 0 net , dus zal wel lukken, heb er vertrouwen in he....morgen ga ik trouwens een nieuw couveusje halen, en als het toch te koud wordt of er gevaar is dat ze ergens uit hun nestje liggen ofzo ...kan ik het nog steeds gebruiken, maar anders gaan ze gewoon bij ma en Pa blijven hoor....waarom ook niet he, ze
hebben nog hun liefde nodig, het liefste bij hen.......aach ik ben zo nieuwsgierig voor morgen te kijken he....als het een gezond donjsje is en goed gevoerd wordt en warm ligt ben ik tevreden....grtjs. Ann

*Yvon

Hoi hoi

Het zijn zeker weer hele mooie foto's !!
En ik ga keihard duimen dat de koppels de aankomende donsjes heel goed warm gaan houden en helemaal goed gaan doen !!  :)

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

patty_dordtse valkjes

goeie morgen Ann,

Ben benieuwd of er al een donsje is...   ;D

liefs mij
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

6 maart 2010, 13:21:51 #3339 Last Edit: 6 maart 2010, 13:25:39 by Dierenfreackske
Hoi Yvon, ja hoor! Thx voor het duimen , het helpt hoor.
Grtjs. Ann

Hoi Patty en Kim , het gaat zeker goed....en nog beter, er is een donsje jaaaaaaaa....en het zit lekker onder  pleegouder Alix ...enne...Nala en Xenia hebben 3 eitjes van Kenji en Pearl die ook uitkomen nu....... Het nestje van Nala en Xenia ga ik het M nestje noemen, en het eerste gele donsje noemt Mikey..grtjs. Ann

Donsjes naam he, als dat een man is , en bont is ie voor Patrick en Els, baasjes van Kiara.....grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met het donsje Ann.

op naar de volgende  ;D
jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hoi Parry, ha ja he ...

hoi iedereen....druk druk hoor! bij  Kenji en Pearl ook bijna een donsje ...Crystal zat op de eitjes, en er waren er 2 niet goed onder haar, dus heb ik ze maar mee gepakt en in de couveuse gelegd, eens kijken ook hoe dat werkt he ....Ik ben heel benieuwd hoor!  Grtjs. Ann

Zal straks eens fotoes maken van de 2 eitjes in de couveuse he....grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop

Dierenfreackske

Hmm, ja, is eens om te zien of het werkt ook he, voor het geval ik het echt nodig heb ...

Kijk hier is ze dan , de couveuse en de 2 eitjes hebben al warm en heb horen kraken, bij eentje denk ik, stilletjes hoor!

Beetje slecht belicht he, grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

jonge valkjes te koop