Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met de donsjes :)
Wat die eitjes in de couveuse betreft:
Een couveuse is geen broedmachine .
In een broedmachine is (zeker als de eitjes op uikomen staan) het vochtgehalte heel belangrijk.
Dus ik denk niet dat het verstandig is om de eitjes daarin te leggen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Dierenfreackske

7 maart 2010, 03:47:19 #3348 Last Edit: 7 maart 2010, 05:58:09 by Dierenfreackske
Hoi, haaaa,  De donsjes van Nala en Xenia doen het super hoor....grtjs. Ann :-* :-*

Dierenfreackske

Hoi ...Met de donsjes van Nala gaat het super, er zijn nu 2 donsjes...

Mickey en Monckey.

Nog niet goed gezien welke kleur Monckey heeft...ga straks eens piepen.

Ayko en Alix zorgen ook uitstekend voor ze. Benieuwd of er bij Nala en Xenia nog een donsje ligt vandaag...die zijn van Pearl en Kenji dan ....

Bij hen liggen nog6 of 7 eitjes te wachten, en waarschijnlijk ook bijna een donsje.....

Mysterie en Wiske hebben ook 4 eitjes, en Felix en Fleur 2.

Heerlijk is het als het zonnetje schijnt hoor in de voiliere, alleen 's nachts he, ik hoop dat de jonkies goed warm blijven ook...maar gaat goed hoortot nu toe...

vandaag beetje opruimen in de voiliere ook, en Lucky ook met me mee natuurlijk. Als ik iets moet doen in de voiliere, komt ie gewoon helpen he..hihi , een echt lief ventje is het,grtjs. Ann

Vandaag ook kattengras halen voor de valkjes, en trosgierst geven ook.

Ook om 10u. hondenschool, tot 12.u.

Deze namiddag gaan we met de quad gaan rijden..grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Gefeliciteerd met het 2de donsje op naar de volgende  ;D

Als alles mee zit vandaag met bouwen dan zit boy als mijn vriend goed door werkt nog in de binnenvoliere in het tuinhuisje  ;D...

dus ik ga hem straks aan het werk zetten hahaha   ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi hoi, gelijk heb je,  zet hem maar aan het werk he.. ;D ;D ;D grtjs Ann

Dierenfreackske

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met de donsjes!!!
Fijn dat het goed gaat nu :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

patty_dordtse valkjes

Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

hilde

mooie foto ann

fijn voor jou toch een donsje

Dierenfreackske

Hoi Anke ....jaaa, ik ben gelukkig hoor , hoop dat het goed blijft gaan...Nala en Xenia hebben nu 2 jonkies al, denk dat er deze morgen nog eentje zal bijkomen hoor!

Mickey is een bleekmaskertje met of split bont, en ga ik als het een man is tam proberen maken voor Patrick en Els.

Als er nog een bonte witmasker man of bonte bleekmasker man bij zit is die voor Corinna, ook tam maken dus

Het albinootjes is met of split bont en een popje dus nog niet gereserveerd....als het beter weer is maak ik foto's, uiteraard ook binnen om te ringen.... mag ook een bonte wirmasker man zijn  hoor voor Patrick en Els, als ie maar mooi is , gezond, en lief....ook voor Corina is het zo afgesproken...

De andere valkjes doen het ook super,

Jammer van Sky en Belle..en de eitjes...

En, Straks ook kijken bij NALA EN Xenia,

Wiske en Mysterie hebben 5 eitjes.......
Felix en Fleur 4

Met Roosje en esca gaat het super, ze hebben een hele mooie voiliere met 2 mooie mannen. Blij dat ze het goed maken, kreeg ook al foto's van Wilfried....vraag ik altijd he, zodat ik ze nog wat kan volgen.....

HIER Roosje en Esca in hun nieuwe verblijf...

Dierenfreackske

Hoi , hier nog een paar foto's van gisteren...

Lucky

Amore

Djonah

Kimm

hoi ann,

gefeliciteerd met jouw 2 donsjes  :D  ahh schattig hoor!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010