Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Always look..

Dierenfreackske

Hoi, ja he, maar ze hebben de eitjes gewoon op de grond liggen, en het zaagsel weggeduwd, haha ! Kan dat dan wel goed komen vraag ik me af ..hmmm grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

1 maart 2010, 18:14:25 #3272 Last Edit: 1 maart 2010, 18:57:40 by patty
 :-* ik hoop het voor je  ;D

maar uh waar is je nieuwe foto  :-[
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Patty, lukt me niet, eens opnieuw doen, grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Ik zal je morgen weer helpen
hier alvast de afbeelding voor de kijkers  ;D  ;D  ;D

boy en malou staan er ook op lief hey  :-* 
jonge valkjes te koop

*Yvon

Citaat van: Dierenfreackske op  1 maart 2010, 16:09:57
Hoi, ja he, maar ze hebben de eitjes gewoon op de grond liggen, en het zaagsel weggeduwd, haha ! Kan dat dan wel goed komen vraag ik me af ..hmmm grtjs. Ann

Hoi hoi

Jahoor dat kan nog helemaal goedkomen.
Je kan ook als er morgen nog geen donsje is alvast de eitjes een beetje opzij leggen en dan wat zaagsel erbij doen.
Dat een beetje aandrukken en de eitjes weer terug leggen.
Ook kan je wachten tot de donsjes er al een paar dagen zijn en dan het blok verschonen en het schone zaagsel een beetje aandrukken.  :)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Yvon...bedankt hoor, ik hoop dat ik 1 van de dagen een donsje zie, intussen mag het van mij ook nog wat in het eitje onder ma en pa blijven want het is toch weer kouder, zit daar lekker warm he, zolang het maar uitkomt, het kunnen witmaskertjes of bleekmaskertjes zijn , met of zonder bont en popjes opaline. Als ze niet bont zijn , zijn ze wel split voor bont...is ook leuk he. Popjes zijn dan ook opaline met of split bont. Van mij moeten ze alleen gezond zijn , en liefst een Princessje en 2 mannen, maakt niet uit of het witmaskers of bleekmlaskers zijn  voor de mannen...natuurlmijk het liefst bleekmaskers en bonte, zou mooi zijn voor patrick en Corinna.Moet ze dan ook tam maken, vind ik altijd leuk!

Bij Nalla en xenia kunnen ze ook allemaal bont of split bont zijn , en popjes lutino bleekmasker met of bont, maar ook zonder opaline...en de popjes ook bonte albino's.Die zijn nog niet gereserveerd, wel al 3 van Sky en belle...iok ga nog 1 tam maken die nog niet is gereserveerd, ik ga er in totaal 4 tam maken van deze nastjes....een opaline bonte bleekmasker popje voor Trudy, een bonte bleekmasker of witmasker voor Patrick , moet een man zijn voor Kiara....KIARA IS CINNAMON OPALINE WITMASKER Dus een bleekmasker man zou tof zijn he. Gelukkig nietr verwant want de ouders van Kiara zijn Yellow en Djonah....helemaal geen familie ervan...

Kenji, Pearl en Crystal broedden ook heel goed....hoop op bonte witmaskers, die gaan dat allemaal zijn , en de popjes gaan bonte albino's zijn. Ben ook zo benieuwd, want het zijn ook zo mooikes, en heel mooi bont is Kenji enc ook de zusjes Crystal en Pearl. Ze broedden om beurt.

Dan is er ook nog Ayko en Alix...die 5 eitjjes hebben...dominant pastel of wildkleur, en ook de popjes gaan lutino met of zonder dominant past§el zijn , voor mij gewoon lutino, want je kan het te moeilijk zien of ze al dan niet dp zijn.

Ik ga er ook een lutinootje misschien van tam maken, als popje voor Charlie...

Luna , SONNY EN Zorro maken het ook goed, alleen heeft Luna een eitje gisteren gelegd en is gebarsten in de kooi, heb het eitje vervangen, maar er ligt ook nog een andere van hen in het doosje waar ik ze heb ingelegd op de bodem van de kooi....zie wel als ze er nog eentje legd, dan kan ze dat.....
Sonny heeft al in het doosje gaan kijken, dus misschien gaan ze er wel op broedden, dan moet het ook nog bevrucht zijn he. Voor de rest is het nu wachten tot deze gedaan hebben...

Felix en Fleur zitten ook aan een blok in het kleine gedeelte waar Ayko en Alix zit....en willen ook een nestje, wel ze mogen maar worden misschien wel pleegouders voor iemand ?? Aaaaaaach, ik wacht nu vol ongeduld op donsjes ...ik kan niet wachten om ze tam te maken he....grtjs. Ann

patty_dordtse valkjes

Spannend allemaal zeg weer.
vele eitjes en de donsjes die komen gaan.

hopelijk ligt eer nu wel een donsje...

zal je straks even helpen goed.

dikke knuffie
jonge valkjes te koop

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Fijn dat het daar zo goed gaat. Wat een berg eitjes heb jij zeg!
Ik hoop dat het 1e eitje nu toch snel mag uitkomen.

Ik heb net even op je website gekeken. Wat kan jij veel verschillende, maar ook mooie, mutaties kweken zeg!
Erg leuk.

Je hebt trouwens ook een leuke handtekening gemaakt.
Staan al je valkjes hier nou op? Of zijn het er nog meer :P.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi Anika...he, thx voor het compliment, maar eigenlijk heeft Patty dit voor me gemaakt, zal het compliment doorgeven hoor! Ja, ik kan veel verschillende mutaties kweken hoor, als het meegaat natuurlijk! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi fototijd

Cleo kan het niet laten om toch maar iets van zijn ma en pa op te vangen, nog geen donsje?

Ik hoor wel iets hoor, wat doen die daar toch

Ik wil ook kijken

;D ;D ;D

Ja, ik ben het Cleo, lijk op mijn pa he alleen geen witte vlekken in mijn nekkie, een klein wit veertje wel 1 tje.

Kimm

gave foto's ann en je website is ook geweldig  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, thx....haaaaa ja , ben blij dat Patty dat voor me deed he...de handtekening zodat je zo naar mijn website kan. Moet nog veel aan gewerkt worden maar staat er toch al...grtjs. Ann :) :) :)

Anke

Hoi Ann,
Leuke foto's heb je gemaakt :)
Je handtekening vind ik ook erg mooi!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

PatrickV

Hoi Ann,

Ik las dat je ziek was.  Niet tof hé, die griep ?!
Mij hebben ze ook weer te pakken.  Geen griep, maar bronchitis. Ben je er al wat overheen ?

Spannen hoor dat ene eitje !  Ondertussen nog steeds geen donsjes ?

Ik heb je website ook gezien.  ZEEEER deftig ! Proficiat hoor!
En al die mutaties, dat is wel wat zeg!  Ik snap er nog steeds geen bal van.  Ik weet dat ons Kieteke & Ko gewone wildkleuren zijn. En Kiara is dus een Witmasker Cinnamon Opaline (Nog steeds zonder staart op dit moment!).  Maar wat Snoeffel & Gaffel zijn weet ik alweer niet meer.

Die foto's van Cleo zijn plezant zeg !
Ik zal er ook nog eens moeten maken hé? Maar de tijd ontbreekt mij dikwijls en mijn toestel reageert altijd zo slecht waardoor de foto's nooit zijn wat ik wou.  Zal een moeten uitkijken naar een ander toestel denk ik.

Groetjes,
Patrick.