Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Ann,

Prachtige foto's meid. Op deze foto zie ik dat de sluiting van het speelgoed los is. Ik dacht ik waarschuw je even zodat je het vast kan draaien.

Dierenfreackske

Hoi Patty en Anja ...thx voor het compliment, , fijn dat je het opgemerkt hebt van de schommel, had het niet eens gezien, bedankt, ik ga hem morgen eerst gaan vastmaken hoor!
Mag het niet gedroomd hebben dat een van mijn  valkjes zich zou bezeren eraan......grtjs. Ann

Anja

Always look..

Dierenfreackske

Hoi Anja ... :-* :-* :-*

Hoi Sanne thx. hoor!  ;D ;D  grtjs. Ann

Hoi hoi, daarstraks vers water gebracht, het was niet zo erg bevroren, een heel dun laagje, heeft wel wat bijgesneeuwd maar niet zo veel als gisteren. Vandaag droog en morgen ook en daarna weer sneeuw zeggen ze hier..
De valkjes waren al goed aan het fluiten daarstraks, maar zaten nog lekker samen op hun plekje waar ze sliepen.

Daarnet ook winterlandschapfoto's gaan nemen, mooi hoor!  Ik zet ze vanavond in mijn andere boekje. Grtjs Ann

Straks foto's.

amazingleeuwtje

Heeerlijke foto's weer Ann ;D ;D..

Jij woont lekker buiten zo te zien?? ;)

Dierenfreackske

Hahaha ...op den buiten zoals ze zeggen, hihi , neeee, ik woon toch landelijk gelegen hoor, heel dichtbij...grtjs. Ann :D :D

Creatura

Hey Ann,

Goed dat je even werd gewaarschuwd voor de losse sluiting :)
Ik heb gisteren ook een traumatisch avontuur beleefd met een speeltje (nou ja, Lotje heeft meer een avontuur beleefd). Altijd oppassen met ringen enzo...

Ben benieuwd naar je foto's ;D

xxx

Marian

Hoi Ann,

Weer genoten van je foto's hoor :D
Ook van de foto's van buiten de volière, leuk om te zien hoe ze in het nachthok voor het raam zitten.
Grappig die gekleurde sliertjes.

Fijn weekend! groetjes Marian

*Yvon

Hoi hoi

Brrrrrrr,ik krijg het al koud als ik naar je sneeuwfoto's kijk.  ;D
Ik heb best wel een hekel aan de kou.  :-[
Maar je valkjes zitten wel lekker beschut zo in de voliere.   :)
Gelukkig hebben de valkjes niet zoveel water nodig,dus is het een paar uurtjes bevroren is het geen ramp.  ;)  :)
Het waren weer schitterende foto's van je schitterende valkjes !!  :-*

Groetjessssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

sabine

Hoi Marian,

Leuke foto's :D
Wat kunnen valkjes toch heerlijk genieten.

Prettig weekend!
Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Sabine, het is Ann he... ;D ;D ;D grtjs. Ann

Hoi Yvon en Marian, thx. Jaaaaaa, lekker koud ...maar gezellig, die kerstperiode vind ik!  :-* :-*grtjs. Ann

sabine

20 december 2009, 23:24:11 #2922 Last Edit: 20 december 2009, 23:28:37 by sabine
Citaat van: Dierenfreackske op 20 december 2009, 19:26:41
Hoi Sabine, het is Ann he... ;D ;D ;D grtjs. Ann

Hoi Yvon en Marian, thx. Jaaaaaa, lekker koud ...maar gezellig, die kerstperiode vind ik!  :-* :-*grtjs. Ann

Hihi, het was denk ik bedtijd voor mij. Zo te zien was ik niet meer zo wakker ;)
Gelukkig waren de laatste 2 letters in de buurt :D
Sorry ANN!

Marian

Hoi Ann,

Hoe gaat het vandaag? :)
Redden de valkjes het een beetje met deze koude? :-\

Liefs, Marian

Dierenfreackske

Hoi Sabine ... geef toch niks .. ;) ;) :) :) grtjs. Ann

Hoi Marian, ja hoor de valkjes redden het uitstekend hoor!
Lekker spelen, slopen, en naar de sneeuw kijken, vinden ze leuk hoor! Blijkbaar geen last van de kou...maar ze zitten dan ook goed beschut he! Grtjs Ann