Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

☺ Pita ☺

Mooi nieuw valkje heb je er bij hoor :D
En je andere valkjes zijn natuurlijk ook mooi.
Leuke foto's!!
Groetjes Petra.

Dierenfreackske

Hoi Monica, ja Beau is een pale fallow opaline bleekmasker dus rode oogjes, mooi popje hoor!
Grtjs. Ann

Hoi Petra , thx hoor, ik vind ze ook allemaal mooi hoor!!!!Grtjs. Ann

Straks meer foto's, nu al een paar nu! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, hier de foto's die ik beloofde, hoop dat je ze leuk vind, grtjs. Ann

Nala

Yellow

Cleo en Kenji

Alix en Ayko

Yellow

Yellow en Shadow

Shadow

Cleo en Kenji

Benji (nog te koop) opaline cinnamon man

Dierenfreackske

Hoi , hier effe een paar foto's van mijn lieve Heaven ook!

Een beauty al zeg ik het zelf he...hihi   ;D ;D ;D

Always look..

monica

Goedemorgen,

Dat vermoede ik al van Beau, mooi hoor ;)
Ook mooie foto's weer, en Heaven is een mooie aanwinst :D

groetjes Monica.

Dierenfreackske

Hoi Monica   ;D :D :D  thx. hihi! Grtjs. Ann

Hoi xx ??  Ook thx.    :D :D  grtjs. Ann

Hoi iedereen, Matthias en ik hebben Heaven naar de voiliere gebracht, en ze was direct aan het eten, want hier was het niks. Had het ook gevraagd en is niet gewoon van in een kooi, dus dan nu in de voiliere he , ze zit samen met Princess en Noah (Noah is een man) vandaar een h achter Noa dus vanaf nu Noah.

En ook nog goed nieuws is dat Matthias deze morgen Noah en Princess hebben zien wipwappen, dus het is nu zeker dat Noah ook een man is, is dus koppeltje met Princess.

Grtjs. Ann

Marian

Hoi Ann,

Goed weekend gehad?
Hé da's handig, een lettertje verschil en je hebt een man ;D
Hihi, en nog een koppeltje erbij! :D
Mooie foto's weer, ook die van Matthias en van jezelf! 8)

Fijne dag, groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian, jaa heel handig  ;D ;D ;D  thx. voor het compliment.    :) :)  grtjs. Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik heb weer genoten van je mooie foto's!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx Anke,  :D :D :D

Hoi iedereen, hier de foto's van de 2 witmasker pale fallow mannetjes Simba en Videl

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Wauw, Heaven is echt prachtig. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :).

Prachtige foto's ook weer van je mooie valkjes, je hebt echt een stel beauty's daar!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx hoor! Jaaaaa Heaven is prachtig,hihi! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi, even een update hier...
Beau en Heaven zitten nu met Princess en Noah, en de twee andere witmasker mannen zitten er ook en ook Silver, Amore
en ga Cleo, Twister, Mellissa en Winnie ook nog proberen daar te houden, en dan even de andere valkjes ontwormen he....speciaal spul van de da he, tegen mijten parrasieten, neten,luizen,flagellaten,...dan even een goede spray voor de vleugels mooi glad te houden, soort toiletdingetje voor mooie gezonde vleugels te hebben he, is iets vettigs en dat spuit je op hen en gaat al het vuil er ao weer af als er iets op komt, zoals poepjes van een ander valkje enzo...

Daarnet ook foto's gemaakt, maar toen ik het zeil open deed om foto's, was net mijn battery weer op, dus geen foto's kunnen maken met groene achtergrond van de bomen he.....

Lucky, Nala en Suske zijn ook nog bij me komen gedag zeggen en Luckt moest ik natuurlijk kroelen he.
Zo'n lief ventje....heel tam , dus ga ik geen popje en nestje hebben voor hem, geen intresse in andere valkjes, wel om bij de groep te zitten he, maar zoekt geen partner (geen popje) op... maar had al besloten om Lucky gewoon als mijn maatje te houden , wel....is zo'n lieverd he! Cleo en Winnie hebben gisteren ook weer gewipwapt, en Twister met Mellissa ook, daarstraks nog.....

Met Kiara, gaat het ook super bij Els en Patrick, al moet ze nu wel zaadjes gaan eten he, wordt wel eens tijd he....Met Inka bij Trudy gaat het ook heel goed, is nog steeds een lief kroel kippetje....die graag gekroeld wordt en regelmatig los mag, en Ecco en Cody maken het ook heel goed, net nog een foto gezien , mooi....en ook met Jago, die nu Rico noemd gaat het ook heel goed, is nu samen met een lief popje ook e, mag alle dagen los, leuk he!.. Erwin is ook heel blij met hem......som stuurt hij ook foto's net als Trudy, en Kiara zie ik hier op het dagboekie van Patrick ook, leuk toch....

Met Luna en Zorro die nu echt wel haar partner is blijkbaar (zitten altijd samen)  gaat het ook heel goed, en Nottie en Sonny zitten lekker saampjes te fluiten en slopen, die zijn echt ook goede maatjes gebleven....vind ik heel leuk....Lilly wil weer bij Shadow , maar die wil natuurlijk niet meer want is al koppel met Bingo, mijn lieve mooi wildkleurtje split witmasker.....en jinkie van Felix en Fleur....hebben nog steeds een goede band hoor, maar ook Benji kroelt met Fleur nog steeds....net of ze nog weten wie hun ouders zijn toch, Princess niet, die blijft lekker bij Noah zitten...Cleo sky en Belle zijn ook nog steeds hecht aan elkaar en Cleo zit vaak bij hen, met zijn ma kroelt hij nog...of zit gewoon bij hun twee in de buurt samen met Winnie he.....Felix en Fleur zijn ook heel lief, en Alix en Ayko zijn ook super lief met elkaar en hun Lutinopopjes dochters...en Angie (zoon).   

Crystal, Pearl en Kenji zitten ook steeds samen, te kroelen, en Crystal en Pearl slapen vaak ook weer samen, mooi net tweelingzusjes he! Ook de twee witmaskertjes Simba en Videl zijn twee hechte broers, de ene trekt veel op met Beau en de andere is nog vrijgezel .. zal wel eens op zoek gaan he.....Beau en Heaven zitten ook saampjes nu...lekker naast elkaar, 2 popes normaal he....Silver is ook een lieverd hoor, al heeft hij niet veel intresse in popjes, hij bevredigd zichzelf liever op de spiraal hihi!
Suske Wiske en Mysterie zijn ook goede vrienden , en Djonah en Yellow maken het ook heel goed, al is Djonah nog steeds geplukt van zijn Yellow...als ik de kans heb moet ik ze toch weer appart laten, denk dat ik een van de twee (Djonah) binnen ga doen tot na de winter, met zijn kale kop....niet goed he als het zo koud wordt...maar voorlopig is het nog te doen.

Wiske is ook flink in de rui, maar ook Alix hoor.

Ayko is weer mooi, uit de rui volledig, en is weer heel mooi, mijn mooie wildkleur ventje.... Zo , dat was het weer. ...alles gezegd denk ik....effe foto's hier

Princess

Winnie

Cleo

Sky

Sonny

Wiske (in de rui)

Djonah, (arm ventje zo kaal)

Videl

Alix

Ayko

Beau

Simba ..Beau

Simba

anika_en_spirit

Hoi Ann,

Wat heerlijk dat je valkjes allemaal zo lekker bij elkaar zitten & zo goed met elkaar kunnen opschieten! Leuk dat ze ook zo lekker met elkaar knuffelen :D.

Wederom ook weer mooie foto's Ann!
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!