Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

hilde

hey ann

wat een hele lange update

fijn dat je valkjes zo goed met elkaar kunnen opschieten

en weer hele mooie fotooooooookesssssssss

groetjesssssssss

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx. voor het compliment hoor! Ja, mijn valkjes schieten allemaal lekker met elkaar op hoor!  Leuk he!

Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...hier de juiste berekening van Princess en Noah

man: cinnamon bont witmasker split lutino
pop: opaline bont bleekmaskerwitmasker

jonge mannen:
witmasker bont split cinnamon en opaline
bleekmaskerwitmasker bont split cinnamon en opaline
witmasker bont split lutinocinnamon en opaline
bleekmaskerwitmasker bont split lutinocinnamon en opaline

jonge poppen:
lutinocinnamon witmasker bont
lutinocinnamon bleekmasker bont
cinnamon witmasker bont
cinnamon bleekmaskerwitmasker bont

Caroline

Mooie jongen komen uit de berekening Princess en Noah.

Leuke update weer en prachtige foto's van je mooie valkjes.

Jeetje, ik probeerde zo eens te tellen, hoeveel heb je er nu??

Tijdens het tellen ging ik richting de 40 of niet??  :o :D

Gaaf en heerlijk als je er zo de ruimte voor hebt .... ik zou zelf ook nog wel een paar mooie mutaties erbij willen maar zit echt bijna vol.  :-\ :'(

Lekker blijven genieten hoor, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, met de jongen er nog bij klopt dat hoor,  :-\ :-\ :D ;) :) :) :) ;D maar er moeten ook nog 5 valkjes een nieuwe thuis krijgen na de winter,n en ook nog 6 naar mijn zoon zijn voiliere bij mijn pa he....is af, maar moet wachten nu tot na de winter he....nog stokken in en bakjes...houtsnip enz....,Cleo en Winnie, Twister en Mellissa, en ??
Als dat allemaal in orde is, hebben we nog een 24 valkjes hier...tijdens de kweek 3 koppeltjes in kweekkooi doen wel , ook in de voiliere, Dus hebben de andere valkjes vrij veel plaats over hoor! om te slopen en hun te vermaken daar!
Nu zitten er zo denk ik een 38 tal in, hmm...ik weet het , is veel ! :-* :-*  maar gaat goed hoor!  ;D ;D ;D

Caroline

Och .... wat is veel.  ;)

Als jij er plezier aan hebt.  :D

Ik heb er ook 26  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline. ja , ik weet het , maar ja, ik zei het , de jongen moeten nog een huisje en 6 bij mijn pa, is 11 minder, en ook met niet veel koppels een nestje, alleen Princess Noah , Sky en Belle met nog een pleegkoppeltje.... en de jongen in het kleine gedeelte blijven waar de kooien gaan staan, hebben ze als ze uitvliegen en zelfstandig zijn , plaats, terwijl de andere onbezorgd kunnen spelen en vliegen, hihi!

Aaaach, komt wel goed, ik heb er veel plezier aan en de valkjes hebben het goed denk ik, dus ... :) :)

Hoi hoi...

Daarnet weer voiliere een stuk proper gemaakt, , wat een brossertjes he, dus dat is hun specialiteit, eten brossen he, allemaal zaadjes van de bak , vallen naar beneden, die ik dan verwijder, , ook poepjes oprapen is een dagelijkse klus hoor, dit weekend heel de voiliere verversen van Houtsnip, dat zijn zo'n 5 zakken van 20 kg.... net goed.

Met de valkjes gaat het goed, net ook eten en drinken ververst en Lucky ging al meteen weer in de voerbak gaan zitten...

Met Heaven gaat het ook heel goed, maarja....ze is zo gelukkig nu ze in de voiliere zit...hihi! Is vriendjes met Beau ook, zitten veel samen , blij dat Layla het ook super doet bij Monica....

Grtjs. Ann

monica

Hoi Ann,

Ach , veel valkjes geven ook veel plezier ;D
Ook hier gaat het aantal zich nog uitbreiden, dat word volgend jaar toch wat apparte broedkooien erbij :-\
Met Layla gaat het goed hoor, ik ging vandaag foto's maken, maar daar had ze even geen zin in, hahaha.
Uiteindelijk gaf ze de vluchtpogingen maar op, en ging chaggie op de stok zitten me aan te kijken.
Het is een prachtig popje, ik zal haar nog gaan missen :P

Groetjes Monica.

*Yvon

Hoi hoi

En maar rapen en foto's maken in de voliere.  ;D ;D
Natuurlijk heb ik weer genoten van je foto's.  ;D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

amazingleeuwtje

Hoi Ann,

Leuke foto's weer van jou valkjes ;D ;D...

5 zakken van 20 kilo???? Groothandel van beukensnippers is vast erg blij met jou ;) ;)

Marian

Hoi Ann,

Er kwamen weer prachtige valkjes voorbij Ann :D
Maar och die arme Djonah :(
Jaaaa, je hebt veel valkjes en lekker de ruimte voor ze 8)
Kun je ook extra veel genieten ;), en mucho poepjes rapen :P, en mega veel houtsnip verschonen :o
En het is allemaal fijn om te doen ;)

Fijne dag en ook alvast goed weekend!
Groetjes Marian

Dierenfreackske

Hoi hoi ...Sylvia en Marian, jaja, de groothandel zal wel blij zijn he...maar ach, doe dat eigenlijk 4 keer per jaar helemaal  de voiliere inneens, en alle maanden 1 zak maar om vieze houtsnip te verversen, want nu zijn er overal weer veertjes he!

Hoi hoi, met de valkjes gaat het super hoor! Straks effe kattengras halen voor hen ook! Is een tijdje geleden he! Kunnen ze weer uitleven he! Grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi..even een update, Wiske heeft een beetje verkoudheid aan hij niest af en toe en zijn ene oogje houd ie dicht, voorlopig doe ik niets, want als ik daar behandel, is het daarna nog kouder aan zijn oogje, misschien gaat het vanzelf over, en anders doe ik hem vanavond binnen ...Ik hoop dat het vandaag nog beter wordt!

Hij is ook nog eens vreselijk in de rui, mdus iets minder sterk zeker..ga hem vandaag in de gaten houden want ga toch nieuwe houtsnip leggen in de voiliere!

Heb een badlaken aan het binnenhok gehangen voor de gezellighied, en om eens anders te doen,

Is er een van Nemo..hihi!

Voor de rest is alles ok, en ga ook eens proberen om vliegfoto's te maken (wordt nog wat he) hihi!
Grtjs. Ann

Dierenfreackske