Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

danielle

Wat veel foto's  :o   :o .
Maar helemaal niet erg hoor, ik heb genoten van al je mooie foto's  :D .
Vooral die laatste met Haeley en de kleine valkjes. Zo lief  :-* . Wat is Haeley lief voor de valkjes, zeg. Is toch wel super dat ze goed samen gaan.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Dierenfreackske

Hoi hoi ...Cleo is een heel snugger ventje, net Sky, zijn pa.

en lekker speels ook! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat is Cleo lekker aan het spelen en slopen zeg ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke...inderdaad he, het is een gezond speels valkje he! Grtjsq Ann

Marian

Hey Ann,

Wat kunnen ze toch lekker bezig zijn hè :D
Heb je vandaag van lekker weer mogen genieten?

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Marian, inderdaad, ik heb genoten van het mooie weer, al zijn de mannen druk aan het werk,ik geniet met volle teugen, en soms voel ik me daar schuldig over he,   ;D ;D ;D grtjs. Ann

Dierenfreackske

Hoi, even de 2 kleinste papvalkjes hier

het jongste valkje van Felix en Fleur , een cinnamon opaline pop of man is nu bijna vijf weken oud

J-nestje

en het witmaskertje opaline cinnamon ( valkje van Djonah en Yellow)

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Koos

Whoow die kuifjes, wat een lekkere moppies !! :)

Wij zijn inmiddels allemaal een keertje door Lotje getikt...Hihihih..Nu alleen Lotje zelf nog :D :D 

Dierenfreackske

Hoi, hoi...ik vind het ook zo'n dotjes Kim en Koos.  :D :D
Grtjs Ann   :D :D :D   

Sally

Hoi hoi Ann,

Weer genoten van allemaal foto's die ik nog niet gezien heb.
Die met Hayley zijn echt super lief, wat is ze lief met de kleintjes, en zo rustig!
Echt SUPER mooie foto's!!!

Dierenfreackske

Hoi Sally....Ja.... Haeyley was moe van de wandeling waarschijnlijk en dan is ze rustig he... fijn dat je hebt genoten he! Grtjs Ann

hilde

wat zijn de pappertjes mooie valkjes

groetjesssssssss

Caroline

Ach, wat een lieve smoeltjes, je 2 kleine papkindjes.  :-*

JE vroeg waarom wij geen Golden retriever hebben nu ....

Wel toen mijn Golden's overleden (1 Leukemie, 1 ouderdom) had ik nog 3 West Highland White Terriërs. Ik wilde er graag weer een grote hond bij en was en ben helemaal verliefd op het ras, Berner Sennen. Ik kocht een mannetje van 9 weken, helaas mocht hij nog geen 2 jaar worden, al zijn gewrichten waren toen al versleten.  :'( Hij verging van de pijn.  :-\

We praten nu over 11 jaar geleden, inmiddels was ik getrouwd met Ed, we hadden nu samen Ed zijn Labrador retriever, nog steeds de 3 Westies en 2 Jack Russels Terriërs. Omdat we beide graag werkte met honden, Ed jacht, ik G&G en samen tentoonstellingen met de honden lopen hebben we na de dood van Ed zijn hond die 11 jaar is geworden, gekozen voor 2 Noa Scotia DUck Tolling Retrievers, Summer en Indy.
Een prachtig ras maar geen echte gezinshond.  :-\

Inmiddels zijn de 3 Westies overleden door ouderdom, Sjors, de Jack Russel en Indy, de NSDTRetriever, zijn er ook niet meer. We hebben alleen nog Cissy een Jack Russeltje van 10 jaar en Summer van 9 jaar.

Pffffh, lang verhaal hè.

Nu met 4 kinderen wil ik zelf toch weer erg graag, een Golden Retriever reutje. Meestal een lekkere gezinshond en ik ga er dan ook weer mee trainen.  ;) Ed wil weer graag een Labrador teefje, dus dit zullen in de toekomst onze hondjes worden.  :D

Sorry voor het lange offtopic verhaal, als ik het moet verwijderen nadat je het hebt gelezen, geef je maar een gil.  ;)

Groetjesssssssssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.