14 augustus 2025, 18:00:35

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een zorgen allemaal :-\
Gelukkig heb je al goede tips gekregen om de muizen buiten te houden.
Succes!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Verschrikkelijk Ann, ik kan me goed voorstellen dat je er even van je padje van bent  :-\

Hopelijk kun je wat met de tips die je hebt gekregen en kun je de muizen verjagen.

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi, ik heb het eten en drinken weer weggenoeman, en ga morgen ook kijken in de houtsnip, maar zo dik ligt ie niet he!

Nu toch niet. Ze zijn op zoek naar eten als het nacht is, en er ligt nog speciaal eten voor hen tussen het binnenhok en de garage en in de garage ook nog...goed he! Smullen maar! Met de andere donsjes gaat het goed tot nu toe , hopelijk blijft het zo hoor! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik duim voor je hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke  ;D ;D  je bent toppie hoor!

Hoi iedereen, hier straks effe een update, maar eerst foto's nu

Wat gaan we eten??  ??? ???

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuk gezicht zo'n hele berg valkjes op de voerbakken ;D ;D
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Anke

Hoi Ann,
Lieffffffffffffffffffffffffffffff de kleintjes :-* :-*
En de grote natuurlijk ook ;)
Groetjes Anke

hilde

mooie fotooooosssss ann en die kleintjes achhh zo liefffffffff

groetjessssss

Dierenfreackske

Hoi Anke en Hilde, ja hoor!  Grtjs Ann

De kleintjes zijn allemaal te reserveren nog geen reservereingen hier voor de kleintjes van Ayko en Alix, weet ook nog de mutatie niet, kan iemand al iets zien? De lutinootjes zie ik maar de anderen nog niet he, grtjs Ann

Zyra

wat een mooie foto's Ann en wat leuk al die valkjes bijna op elkaar gestapeld bij de voerbakken :D dat gebeurt hier ook elke ochtend, leuk gezicht is dat he? ;D

*Yvon

Hoi hoi Truus  :P

Wat een mooie valkjesfoto's heb je weer geplaatst.  ;D
Zo tezien zijn het lutinootjes en wildkleurtjes wat er in het nest zit.
Al lijkt er 1 wel wat op cinnamon,maar dat kan ook door het licht komen. :)
Zo te zien moet er zeker wel iets heel erg lekker op de voederschaal liggen.
Ze duiken er allemaal zowat er bovenop.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi, Yvon, lekker weetje is het...en vandaag al een deel van de voiliere ontsmet, het binnenhok en een stuk waar geen blokken staan van het grote gedeelte, en aan het binnenhok ook. Dat stuk al volledig ontsmet zodat het een beetje fris ruikt. Met de andere donsjes van Wiske en Mysterie en Eentje van Kenji gaat het goed, de andere een beetje gepapt.

De 3 grootste donsjes ( valkjes) van Ayko en Alix gaan straks ook uitvliegen denk ik, het ene (lijkt op een cinnamon) volgens anderen, en ook ik denk dat.

Met het pleegdonsje van bij Wiske en Mysterie gaat het super.

Nala en Xenia en de eitjes is ook goed en ook met Felix en Fleur en de eitjes.

De andere valkjes maken het ook goed, en Suske stond Ashley te verleiden en ze zette haar kippetje... :-*

Suske is ook split witmasker/bont denk ik. Omdat ook Wiske een broertje is denk ik maar zeker weet ik het niet, is maar een vermoeden he.

Ja, ik kan het toch niet tegenhouden he.

Laat ze trouwens hun liefde zelf bepalen, hmm...soms goed en soms minder geluk. Qua mutaties jonkies he....

Grtjs Ann ;D ;D ;D

Foto tijd

Bingo

Cody

Jammer beetje geplukt door Silver

Princess en oudste zus van Cody

Princess met Felix, en pleegpapa

Suske

Pearl

Crystal

Lucky en Cleo

Dat was het gisteren

Vandaag nog kijken  :'( :'( :'( :'( :'(

Grtjs Ann

Mara

Hoi Ann

Mooie foto's alleen dat muisje, brrrr krijg er gewoonweg koude rillingen van....

Maar je foto's zijn prachtig! Echt wat een mooie valkjes heb je zeg.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara...ik ook als ik er nog zie....ik heb ze vandaag alleen nog deze morgen gezien, en hopelijk zijn er straks geen meer. Duim maar allemaal mee hoor! Misschien helpt het wel...grtjs Ann