15 augustus 2025, 04:17:05

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Dit heb ik mee gekregen om de donsjes van Felix en Fleur te kunnen behandelen, hopelijk kan ik ze helpen twee keer per dag een vloeistof erin, amai, weer iets dat ik niet graag doe, maar moet anders gaan ze dood, grtjs.
foto

Dierenfreackske

Hoi , voor alle duidelijkheid, voor de donsjes van Felix en Fleur ben ik naar de dichtstbijzijnde da geweest, die ook nog
mijn 3 kanjers Wiske,Suske en Shadow heeft behandeld, toen die de flagellaten hadden, met de donsjes gaat het weer beter, ze zitten weer met hun koppie omhoog en hebben al gegeten, hun poepjes zijn al veel beter, amai, was dat schrikken, ik dacht dat ik ze kwijt was, want ik schrok echt toen Fleur aan de buitenkant aan de opening zat en Crystal erin ging,ik wist dat er iets mis was, en de va voor Chika was al weer weg toen ik het zag, ja, k kon niet wachten om een andere da of va te bellen, het zou al gedaan geweest zijn , het moest direct gebeuren want ze stonden echt op ontploffebn en met hun hangende koppies, ach zo zielig, gelukkig was ik op tijd... :D :D ik ben fier op mezelf dat ik ze gered hebt uit de benarde situatie, anders haddebn ze er nu niet meer geweest, arme donsjes, en arme Felix en Fleur, ze doen zo hun best, ik zou het heel erg vinden voor hen moest er nog eentje sterven...Ik heb zo'n spuitje besteld en heb het vanaf nu steeds liggen, goed he....grtjs Ann

hilde

gelukkig dat het met chika beter gaat
en gelukkig gaat het met de donsjes van Felix en Fleur ook weer beter

voor de rest alles goed daar ?

groetjesssss

Dierenfreackske

Hoi, Hilde, de rest alles goed hoor, grtjs Ann

Hoi hoi, foto's van Amore;, even uit het blok lekker knuffelen he

hilde

ze worden groot

groetjessssssssss

Dierenfreackske

hilde

hier moeten ook nog donsjes uitkomen van een nieuw samengesteld koppel tay en tayco kan vanaf vandaag maar ik hoor nog niks aan de blok

groetjessssssssssssssss

Dierenfreackske

Sally

Hoi Lieve Ann,

kan goed geloven dat het even schrikken was! Maargoed heb je direkt gereageert, en zijn de donsjes weer beter!

mooie foto's hoor! Lekker knuffelen met Amore!
Is ze nog niet uitgevlogen?

Groetjes!

Caroline

Goed dat je op tijd gehandeld hebt en zo de kleintjes gered .... wist de DA ook te vertellen hoe het kwam dat ze niet konden poepen?? Geven de ouders te weinig vocht?? Is de luchtvochtheid te laag??

Wat een raar spuitje.  ???

Is dit nu voor in de kont of in de krop??

Moet je ze ook nog extra vocht toevoegen??

Sterkte meis.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline, nee ik moet niets doen , dat is voor in hun kont,  het gaat heel voorzichtig he! Hoe ziet een normale donsjes kont eruit? Grtjs. Ann   Rare vraag misschien?

Anke

Hoi Ann,
Tjong dat is schrikken :o
Gelukkig heb je het optijd gemerkt en kon je handelen!!
Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Fijn dat het met Chika weer goed gaat nu!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

Hoi Ann..

wat goed dat je zo snel hebt gehandeld..gelukkig hebben ze hun koppies weer recht op..je kan je zo'n zorgen maken om die kleintjes.

wat fijn dat het met Chika weer goed gaat.

vreemde naald trouwens.

gr gerdy

sabine

Hoi Ann,

Wat is dat schrikken zeg :o Gelukkig was je er op tijd bij. Hopelijk blijft het nu goed gaan!

Groetjes Sabine

Hermien

Oef wat een toestand. Hopelijk blijft het nu goed gaan!