13 augustus 2025, 23:57:59

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wat een zorgen kunnen valkjes en donsjes ons geven zeg.  :-\
Hopen maar dat alles goed blijft gaan.

Gelukkig is Chika wel opgeknapt.  :D

Groetjesssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx voor de leuke reacties, de donsjes van Fleur en Felix leven nog, maar vrees ervoor dat ik morgenvroeg allemaal dode donsjes ga vinden, ik hoop van niet maar ik vind het er niet goed uit zien, grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Ik ga duimen voor jou dat de donsjes van fleur en felix de nacht doorkomen!!

Dierenfreackske

Hoi Sally, je bent toppie ook hoor, thx , grtjs Ann

Gerdy

tuurlijk duim ik ook met je mee..ik hoop dat je morgen lacht als je het blok openmaakt.

gr gerdy

Marian

Hoi Ann,

Met afschuw heb ik afgelopen berichtjes gelezen :-\
Hoe gaat het nu Ann?
Ik hoop zo dat het goed gaat!!! Dat moet gewoon!!!

Groetjes, Marian

Gerdy

Hoi Ann..hoe is het gegaan ...

gr gerdy

Caroline

Ann, .... please vertel ons wat je aan hebt getroffen??

Waren je donsjes er nog??

Sterkte meis.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi hoi, DE DONSJES LEVEN, joepie!  ;D ;D ;D :D :D :D
Allemaal bedankt voor het meeduimen , jaaaaa, de donsjes maken het prima weer, OEF! EEN PAK VAN MIJN HART!

Caroline Gerdy Marian ,thx.

Even een update-je

Amore heeft daarnet even uit het blok geweest bij me en hebben wat geknuffeld met Angie erbij.
Ik denk ze vandaag wel zal wagen om uit te vliegen, ik heb ze even op het voederhuisje gezet, die nu in het kleine gedeelte staat, an wat ik aantrof ook , een muis , zo door het gaas komt ze en ze liep boven op het dak , zo naar beneden naar buiten ergen door! Verdorie, we hebben er al 8 gevangen he, en ze blijven maar komen he, verschrikkelijk, ik hoop dat muizen niet bijten? Gewoon blijven vallen zetten hoor.

Met Sky en Belle gaat het goed, ze broeden lekker verder op de eitjes.

Nala en Xenia waren allebei uit het blok, en weet je wat daar lag, schrok even , 4 EITJES AL.  Ik hoop dat ze ook blijven broeden op de eitjes hoor!

Boy en Malou, Djonah,Yellow, Luna , Sonny, Nottie ,Silver Suske Wiske ,Mysterie, Kenji , Crystal en Pearl maken het ook heel goed, Ook Lucky en Lilly genieten van het warme weer.

Deze namiddag zet ik weer hun badje, kunnen ze weer even in zitten, en genieten van het lauwe water erin.

Ik ga ook kattengras en snoepstokjes halen, en ze verwennen. Benji is te klein om te ringen , zal morgen of overmorgen zijn , het ringetje ging er al snel weer af, hihi!

Chika zit in de kooi maar ziet er gawoon uit,n ze beeft wel een beetje, de va zegt dat ze niet tegen de warmte kan, wat nu?In de voiliere is het heel warm in de zomer ook als de zeilen eraf zijn , en ze had vorig jaar ook al last, ik weet niet wat ik moet doen, ze mist waarschijnlijk Silver, Malou en Boy

Ze heeft duidelijk last van haar ademhaling als het zo warm, is, al is het maar 30 graden, brrr. we zien wel he!

Met Ashley gaat het ook goed , ze heeft al met Nottie gekroeld ook! De charmeur, grtjs Ann

Straks foto's

Caroline

Oh, wat een fijn nieuws over de jongen.  :D

Wat betreft Chika .... de bedoeld zeker 20 graden?? 30 graden vind ik namelijk al behoorlijk warm.  ;)

Succes met je nestjes meis.

Alvast een fijn weekend.

Groetjesssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Marian

YESSSS!!!!
Ik ben héél blij voor jou Ann, EN voor de donsjes!!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

hilde

wat goed dat de donsjes nog leven

en weer een mooie update

groetjes

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ik bedoel eigenlijk om juist te zijn is het toch al 25 graden in de voiliere hoor, nu 20 , want ik het het raam ook opengezetn maar gisteren was zer nogal veel wind dus ging dat niet, maar aan de andere kant is het wel open, maar natuurlijk geen wind langs daar, wel frisse lucht he! Als het eigenlijk heet is zoals vorig jaar eens 40 graden, dan kunnen er aan 3 kanten open he , dan zet ik ook de buitendeur van het sasgedeelte open, en dan kunnen ze er nog niet uit he! Natuurijk als er dan iemand in de voiliere wil, moeten ze wel de sasdeur weer eerst sluiten eer ze de voiliere binnen gaan.
Shadow

Fleur

Xenia

Fleur

Alix en Fleur

hilde

weer mooie foto's ann

groetjesssssssssss

*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig maar dat de donsjes er nog zijn.  ;D
Poepen ze nu wel goed ?
In een voliere kan de temp inderdaad goed oplopen als het goed beschut is en in de zon staat.
Misschien is het ook beter Ann als je de voliere na de zomer meer open laat staan.
Alleen het gedeelte waar het meest de wind op staat dicht maken.  ;)
Zo kunnen de valkjes ook meer weerstand opbouwen tegen de temperatuurverschillen.  :)

Weer hele mooie foto's !!  ;D

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >