17 augustus 2025, 18:05:19

Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Yvon, Lilly is echt een schatje en ja hoor vreselijk in de rui , ik zie het ook aan de veertjes die hier liggen , allemaal kleine witte veerjes he, n Lucky is zo'n schat , hij hangt inderdaad iedere keer aan de trailies als we bij hem komen,
Wat een lieverds hoor! Ik ben heel blij met ze! Grtjs Ann

sabine

Wat worden de jongen al groot zeg ;D Echt geweldig!

Groetjes Sabine

Anke

Hoi Ann,
Hoe gaat het vandaag bij jou?? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi, hier alles goed hoor! Iedereen is goed aan 't spelen en eten, en slapen, hihi! Luna heeft op mijn vinger opgestapt in de kooi nog wel, en weer af , hihi, ze begint me te vertrouwen en Lucky ook! Lucky volgt al vlieglessen in de voiliere met Matthias, nu zit ie weer veilig hier in de kooi met Lilly.Nottie is zooooo lief ook, en Sonny en Luna zijn toch goede maatjes he! Lilly is ook zo schattig! Ashley heeft ook al goed haar draai gevonden in de voiliere hoor! Ze heeft al veel vriendinnetjes en vriendjes hoor!
Straks nog even kijken naar de donsjes.

Felix en Fleur broedden nog steeds op de eitjes, ik heb Fleur toch even opzij kunnen duwen ,en toen zag ik 5 eitjes, whauw. Grtjs Ann

Djonah , Wiske, Suske, Mysterie, Pearl en Nala hebben al lekker bij me geweest en ik heb ook al met Lucky gekroeld,

Het wordt echt nog spannend de volgende dagen hoor; grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Fijn dat het zo goed gaat met je nieuwe valkjes en dat zij jou en jij hen al zo goed leert kennen  :D .

En wat zijn je donsjes al groot geworden zeg!
Is zo'n nestje nou net zo leuk als je je had voorgesteld?

Mooie foto's heb je weer geplaatst.

Groetjes,
Danielle

Anke

Hoi Ann,
Fijn dat de binnenvalkjes het zo goed doen :)
Wat lees ik nu, Luna opgestapt in de kooi? ;D
Wat goed zeg!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

wat fijn dat ze het allemaal zo goed doen zeg. super hoor!
en lucky die vlieglessen volgt ;D  ;D prachtig hoor.
ik ben benieuwd naar de donsjes.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Wat zijn de donsjes al groot Ann. En mooi.

De andere foto's zijn ook weer geweldig. Fijn te lezen dat alles goed gaat met de valkjes.
Bij Felix en Fleur 5 eitjes. Zijn ze ook allemaal bevrucht?

Dikke knuffel voor jou.

Liefs,

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja , ze zijn zeker al groot aan 't worden he, ja vandaag keek ik , dacht iets te horen , maar er lagen toch 5 eitjes in plaats van vier , ik denk dat ze allemaal bevrucht zijn !
Ik ben ook benieuwd hoor!

Hoi Kim , Lucky neemt inderdaad vliegles in de voiliere , het lukt hem nog niet zo goed, maar morgen gaat e weer even mee met Matthias, waar hij dan probeert te vliegen,hihi!

Hoi Anke, jaaaa, goed he van Luna , ik had ook wel wat trosgierst bij me he,  ;D ;D

Hoi Danielle, een nestje leuk? Heel leuk , nog leuker dan ik me had voorgesteld hoor! Grtjs Ann

Hoi, een update-tje

De donsjes groeien snel , en er komen steeds meer veertjes ook, Angie wordt al mooi, en Amore begint nu ook veertjes te krijgen , een heel klein beetje he! Morgen maak ik foto's hoor!

Felix en Fleur wisselen elkaar regelmatig af overdag ook nu, , ik denk dat het bijna zo ver is , dat er een donsje op komst is, hihi!Morgen weer kijken , zooooo spannend.

Djonah en Yellow zijn ook steeds samen en lief tegen elkaar, Misterie en Wiske ook, en als Wiske en Mysterie willen wipwappen gaat Suus er steeds een stokje gaan voorsteken, dan zit ie met zijn  bek zo tegen Mysterie aan die dat niet graag heeft , en zo komen er waarschijnlijk nog geen donsjes van he, hihi! Is niet erg

Sky en Belle hebben nu 2 eitjes en vandaag heeft Belle gebroed afwisselend toch hoor!

Ben ook heel benieuwd of er mooie bonte bleekmaskertjes gaan uit komen.

Kenji is koppel met Pearl en niet Shadow, dat was met Crystal.. o wat zijn dat een mooi koppeltje

Nala en Xenia, hebben precies geen zin om te broeden, het ei ligt nog steeds in het blok,  :-\ :-\ ;D ;D

Nala  is ook weer zo gehecht aan mij en als ze me ziet is ze direct bij me, hihi!

Ashley is het al goed gewoon aan 't worden in de voiliere hoor.

Silver wordt nu ook verjaagd uit het blok van Sky en Belle,n hij wil mee helpen he, maar mag niet van Sky.

Crystal en Pearl zaten deze middag lekker knuss te knuffelen.

Lilly zit een beetje verward in de veren , ja , ze is flink in de rui hoor,, overal veertjes op de grond enzo.......

Nottie is een heel mooi en groot valkje , als ik kijk moet ik naar de parels kijken om het verschil te zien met Sonny...

Die twee lijken zo goed op elkaar he, maar Nottie heeft parels he! Ik moet een popje zoeken he! Hij zit wel veel te fluiten naar Lilly!Wie weet he.

Spirit, is een heel eigenwijsje, en wil overal helpen , hihi.

Shadow en Crystal zaten ook samen ,en Shadow was Crystal aan 't kroelen, grtjs Ann

Kimm

ik ben de tel even kwijt bij jou ann  ::)  ::)
hoeveel valkjes heb je nu?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, ik heb nu 25 valkjes  met Amore bij.......hihi grtjs Ann

Anke

Dierenfreackske

Thx Anke ; je bent ook toppie meiss, grtjs Ann

hilde

amai ann dat was een kleine ;D  :) update 

groetjesssssssssss

Dierenfreackske

Hoi Hilde, thx, hihi! Je hebt een superleuke handtekening.Grtjs Ann