Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaaaaa, leuk he

Hoi Anje, jaaaaaa, ik denk wel dat het warm genoeg gaat zijn in de voiliere, ik hoop het alvast, grtjs Ann

Hoi Yvon, thx hoor, nu weet ik toch al 90 procent zeker he,   ;) ;)  grtjs Ann

Hoi Karin, je hebt gelijk , ik weet dat rode oogjes alvast een popje is , goed om te weten he! Grtjs Ann

Hoi Caroline, Yvon heeft het juist hoor  ;) ;) :D :D :D :D
Spannend he , grtjs Ann

hilde

ohhhh mooiiii zo kleine donsjes  :)  :)  :)

hier nog niks  :(

Anke

Hoi Ann,
Wat gaaf een lutino ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Ann,

Oh wat is dat toch geweldig voor je, 2 donsjes al en alle eitjes bevrucht :D :D
Lijkt me wel kicken hoor :P
Ben erg benieuwd naar nieuwe foto's, ik begrijp dat we nog even geduld moeten hebben :P ;D

Groetjes, Marian

Dierenfreackske

Hoi Hilde , jaaaaa nog even voor je he , hopelijk heb hje binnenkort ook zo'n lieve kleine donsjes he , grtjs Ann

Hoi Marian , er staat er eentje op he, meer heb ik niet , ik wil ze ook niet te veel storen in het begin zeker niet he, en ik kreeg maar een paar foto's op de pc, grtjs Ann

Hoi Anke, inderdaad , gaaf he  ;D ;D ;D ;D grtjs Ann

Hoi hoi, hier is alles goed met de valkjes , ze hebben deze morgen ook weer allemaal verse groentjes gekregen en fruit, en Ayko en Alix hebben er een krulwil bij in een pot, om lekker in te spelen , als ze er even willen van profiteren, en de anddere ruimte waar de anderen zitten ook , ze hebben al flink wat blaadjes gesloopt hoor!

Met de donsjes gaat het goed , op de foto zie je er twee terwijl het derde er ergens tussen moet leggen want ik dacht een derde te zien , ??  :D Morgen nog eens goed bekijken hoor!

voor nieuwe foto's moet het dan een beetje warmer zijn  he, zodat ze geen kou vatten, het gaat heel goed met de donsjes en pa en ma , ze zorgen er heel goed voor en houden ze lekker warm , deze namiddag was Ayko wel even van het nest gegaan , maar het was ook al 23 graden in de voiliere he, dus hij mocht wel eerst even zijn krulwilg inspecteren want na 5 minuten zat ie ook alweer op het nestje he!
Ik ben blij dat alles goed gaat hier , verder heb ik niet zoveel nieuws , nog geen andre valkjes die een ei gelegt hebben , of ik zag het misschien niet . Grtjs Ann

Caroline

WOw, gaaf hoor, de berekeningen.

Bedankt, Yvon.  :-*

Hoe ziet dit er uit??

Dominant pastel (EF) Lutino

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat van: Caroline op 19 maart 2009, 00:00:19

Hoe ziet dit er uit??

Hetzelfde als lutino, je ziet het dom. pastel niet bij lutino en albino. :-\

♪ Marlies

Citaat van: Dierenfreackske op 18 maart 2009, 22:52:57

Ik ben blij dat alles goed gaat hier , verder heb ik niet zoveel nieuws . Grtjs Ann

Weet je heel zeker dat je verders geen nieuws hebt ? ::) :P

Kimm

hoi ann,

hoe gaat het met de donsjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Citaat van: ♪ Marlies op 19 maart 2009, 07:25:13
Citaat van: Caroline op 19 maart 2009, 00:00:19

Hoe ziet dit er uit??

Hetzelfde als lutino, je ziet het dom. pastel niet bij lutino en albino. :-\

Jammer  :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Jaaaaaaaaa, vind ik ook , hihi! Grtjs Ann :P

Dierenfreackske

Hoi hoi, donsje 3 is er , een gele, terug, en de naam is .....
AMIGO, ik ben benieuwd welke kleur van oogjes die heeft  ;D

Deze morgen vond ik een eitje op de grond, weet niet van wie, ik denk van Mysterie of Malou!
Ik ga de andere blokken wat hoger hangen dit weekend , ik vind dat ze nogal laag staan voor hen, anders is alles goed hier met de valkjes , ik heb ik iedere gedeelte een krulwilgboompjhe gezet, en die waar veel valkjes zijn , is al half gesloopt! Grtjs Ann

☺ Pita ☺

Aach gossie jammer van dat eitje , maar welkom voor Amigo :) leuke naam trouwens ;)

Sally

Gefeliciteerd met Amigo!!
Erg leuke naam heb je weer verzonnen, Nog 2 donsjes die uit het eitje moeten komen nu zeker? :D
Gaat wel erg goed daar he!

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx Sally, ja het gaat heel goed hoor hier, de valkjes vermaken zich super , ik ben ook een harde nieuwe schijf gaan halen , en Koen komt die vanavond of morgen installeren op mijn computer, ga mijn foto's dan direct plaatsen die ik heb gemaakt
.

Verder heb ik een blok die aa, het einde in de voiliere stond op een hoger plankje gezet , Felix en Fleur waren er al direct naar toe gegaan , en gingen al direct in het blok, ik hoop dat et zo beter zal zijn , de rest ga ik dit weekend ook hoger hangen, ik net maar Eddie zal dat doen, grtjs Ann