Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kay thx.

Hoi Sally, Ayko en Alix, da's een wildkleurman split bont en een dominant pastel donker type witmasker popje .

De andere denk ik Felix en Fleur, een witmasker dominant pastel donker type en een opaline cinnamon popje zonder splits

en Sky en Belle denk ik, een bonte bleekmasker man  en split bonte bleekmasker pop

Alleen van de eerste ben ik al zeker, maar dat staat al ergens , hihi!

Hoi Manon,  jammer van de kruisjes, maar je ziet er toch een paar , he da's toch iets he, grtjs Ann

Hoi Gerdy , hihi .....ik doe dit regelmatig, gewoon samen op de grond zitten of liggen en komen ze overal om me gestapt, hihi! Dan moet ik opletten dat ik ze niet vertrappel als ik rechtsta weer, want ze zitten zowat overal rond me, wel spannend altijd hoor! Grtjs Ann

Hoi iedereen , de valkjes zijn al wakker ook hier , maar kan deze morgen niet veel doen met hen , eerst een wandelingetje met Haeyley , dan weer naar de tandarts, om een tand te vullen die vorige week ontzenuwt is, en dan beetje poetsen.

Deze nm ga ik naar de valkjes gaan om foto's te maken, ga ze ook wat trosgierst geven en kattengras!

Nu een beetje eten en me douchen , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik vind het ook ontzettend spannend nu je blokken hebt opgehangen, heb je deze ( of je man ) zelf gemaakt !? Ze zien er zo mooi uit met die stokjes zodat ze makkelijk in het blok kunnen stappen  :D

En weer allemaal lekkers voor ze klaargemaakt, wat een verwennerij toch telkens voor je lieverdjes, ik denk dat ze het wel erg waarderen wat je elke dag voor ze doet, daar krijg je dan weer een hoop liefde voor terug hè !

Je foto's, ... ja ik blijf het zeggen. Ze zijn schitterend en zo zuiver, prachtig gewoon en telkens een genot om naar te kijken  :D

Hailey is een schatje en inderdaad zo mooi van kleur, echt een plaatje hoor  :-*

Fijn weekend meid !

Liefs, Karin

sabine

Hoi Ann,

Wat leuk om te zien dat jou valkjes zo genieten van de groenten. ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Karin...thx hoor, wat een complimenten , ik ben bijna beschaamd hoor! Hahaha , Bij Ayko en Alix is van het ene blok het stokje er al af , ze hebben het gewoon gesloopt, hihi!
Dan moeten ze het maar zonder doen he, eigen schuld, dikke bult! ;D ;D ;D ;D ;D

Hoi Sabine , fijn dat je hebt genoten ook! Grtjs Ann

Hoi iedereen, even een update-tje en foto's

Foto's Nala lekker aan 't genieten

Kenji

Shadow

Pearl

Pearl

Gerdy

wowieeeeeee wat zijn ze toch mooi die  valkjes van jou

fijn weekend.
gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi hoi, Gerdy, thx.  Hier nog de andere foto's, gisteren geen tijd meer gehad!

Hoi hoi......Nala heeft hem wat bezeerd aan zijn snavel...er is een scheurtje in, en het bloedde wat , gelukkig is het al opgedroogd, maar ik hoop dat het gewoon geneest en hij er niets aan over houd! Ik ga zien deze nm. misschjien toch eens bellen naar de va. Ik zal deze nm. een foto maken, van Nala, hier alvast de foto's nog van gisteren van Crystal en Pearl vervolg.

Pearl en Crystal

hilde

wat een mooie foto's ann

heb er ook getrokken van mijn voiliere deze staan bij buurthuis topic

groetjes

Dierenfreackske

Hey Kay, ga snel eens gaan piepen, in je boekje! Grtjs Ann ;D

hilde

sabine

Hoi Ann,
wat heb je toch mooie valkjes :-*

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

:D :D :D :D :D

Even eerst een update....

Met de valkjes alles goed , alleen Nala had zich ergens aan pijn gedaan aan z'n bekkie want er is zo'n klein beetje gescheurd, raar , maar je ziet het al niet meer bijna , deze morgen had het gebloed maar toen ik ging gaan kijken , was het al niets meer , een klein sneetje aan de bek, maae er is al een korstje aan , en het zal wel goed genezen, even in de gaten houden of het niet ontsteekt hoor! Daarnet zat ie al op zijn plekje met Chika om te slapen,

Suske en Wiske zijn zo goed als uit de rui! Wiske zat al opeens op mijn schouder toen ik binnen kwam in de voiliere vanochtend!

Boy en Malou, kroelen veel en gaan soms naar de blokken kijken , Felix en Fleur ook; en Sky en Belle , ik heb wel Wiske en Mysterie betrapt, en met de andere valkjes gaat het ook heel goed! Silver is ook een stoere vent en fluit de sterren van de hemel...maar zoekt nog een popje, hopelijk valt Luna op hem want Chika moet er niet zo van weten, en Nala is al met Chika denk ik!

Met Ayko en Alix gaat het ook heel goed, die zitten lekker knus een blok uit te zoeken en Matthias heeft ze ook samen betrapt!

Hier de foto's  

Mijn lieve ventje Wiske

Suske mijn eigenweis ventje

Zaadjes eten ,

Wiske

Mysterie

Felix lekker op stap

Felix en Wiske

Is hier echt niks anders te eten?

Even hier kijken

Pearl effe zandbaden...

hilde

weer mooie foto's ann

groetjes vanuit limburg

Caroline

Je camera maken prachtige foto's hoor, Ann.!!!

Ik blijf toch wel favorietjes houden hoor Sky, Chika, Yellow, Wiske, Pearl en Chrystal .... pffffh , je hebt gewoon zo ontzettend veel mooie valkjes, ben heel erg benieuwd naar je jongen.  :D

Leuk om ook Hayley weer eens te zien.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kay , thx hoor!

Hoi Caroline, ik ga vandaag foto's maken met Haeley, dan ga ik er in mijn boekie zetten. Ook van de valkjes hoor!
Ha, ik ken jouw favorietes he, hihi! Hahaha..ach , jij hebt ook zo'n lieve mooie hoor! Het zijn stuk voor stuk beauty's , Ik krijg er nog 5 bij , en dat zijn ook zo'n lieve schattige valkjes.
En zijn 1 voor 1 zoooo speciaal! Grtjs Ann

Hey iedereen, ik kon niet meer slapen , dus hier even een update!
Met de valkjes gaat het goed hoor! Ayko en Alix beginnen steeds meer hun blok te verdedigen , ik heb nog niet gekeken of er iets in zit, maar denk het niet, het is nog te vroeg, maar ze gaan wel veel naar de blokken, van het ene naar de andere kijken, ik denk dat ze niet kunnen kiezen hihi!
Ik ben benieuwd welke donsjes er daar gaan komen , want zo'n mini Alixje vins ik heel mooi denk , maar ook een wildkleurtje hoor, al is het niet echt mijn favorite soort valkje, Alix dan wel he! We zullen wel zien, Ayko zou ik tch ook niet kunnen missen want die is dan weer zoooooo lief en schattig!
Enb samen met een mooie en hele lieve Alix moet dat wel lukken he!

Grtjs Ann

christa

mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi!! ;D