Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Ik heb van je foto's genoten :)
Leuk hoor die foto's van de blokinspecties ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's weer zeg, de close ups van de valkjes maar ook de inspectie van de blokken. Heel leuk om te zien hoe ze er om heen scharrelen en dan uiteindelijk toch de sprong in het diepe wagen :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

jolandaW

Wat een mooie foto's
Als je snel skrolt is het net een film ;D
Nee echt mooi hoor maar ff vraagje maak jij je foto's op email formaat of gewoon groot en verklein je ze dan.
ze zijn nl zo mooi scherp

groetjes Jolanda

danielle

Hoi Ann,
Wat een leuke blok inspecties, dat heb je goed op foto gekregen. Spannend hoor. Ik ben erg benieuwd hoor wanneer er de eerste eitjes komen bij jou.

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Anke,  ik vind de blokinspecties ook leuk, maar eigenlijk zijn ze nog maar aan het inspecteren zo koppel per koppel en dan gaan er hopelijk een paar leuke koppeltjes eitjes leggen
Ayko en Alix zitten gewoon appart en dat blijft zo tot na ze gekweekt hebben he! De anderen zien we wel wie er nestelt! Grtjs Ann

Hoi Manja ...ja dat is altijd spannend om zo die diepe sprong te wagen he, hihi! Met lekker veel zaagsel erin......hihi ...

Fijn dat je hebt genoten , daarvoor doe ik het ook.grtjs Ann

Hoi Yolanda ,   hihi , een movie over de valkjes van Ann, dat zou nog iets zijn , en jullie allemaal op valkjesbezoek, hihi!
Grtjs Ann

Hoi Danielle, thx hoor, wel ik let niet zo op de foto's wel op dat ze net iets leuks aan het doen zijn of gewoon lief kijke zo ! Grtjs Ann

Hoi hoi,  de valkjes hebben zich weer goed vermaakt , 5 potjes kattengras , 3 in de grote en 2 in de kleine voor Ayko en Alix, die vermaken zich nog het lekkerst met zijn tweetjes alleen...hihi! maar de anderen ook hoor, hihi! Weer eens blokken gerespecteerdt. Het middelste blok wordt heel zwaar bewaakt door Sky vind ik, Felix was er net even en Sky vloog er direct op af waarna Felix hup de poten nam en de vleugels, haha! Grappig maar et was wel iets om op movie te zetten, hihi! Heb jammer genoeg geen filmcamera hier,  :-\ :( :(

Suske en Wiske zitten nu veel samen maar het zijn zeker 2 mannen , nu echt zelf goed ontdekt, geen twijfel meer , dus zit ik hier weer met Dames te kort! Maar Mooie Luna en lief koppie Lilly komen de valkjes samen met hun vriendjes Sonny, Nottie en Lucky vergezellen als het nog een beetje warmer is, binnenkort!  ;D

Met Mysterie ,is alles ok , en vertoeft met Suske en Wiske gezellie, Met Malou en Boy gaat het prima al moet Boy zijn popje steeds nog plukken , bach bach , stoute vent! Maar ach zoooooooo lief en ook Malou is heel schattig nog steeds!
Xenia en Kenji zijn echt een koppel hoor, ze vertoeven in elkaars buurt en kroelen samen , maar meer nog niet!
Silver wil Yellow versieren en dan weer Malou, maar geen van beide is nog vrij! Dus wie weet is het die mooie Luna die zijn hart verovert!

Sky en Belle zoeken een blok , en Felix en Fleur ook , maar Boy en Malou ook en ook Djonah heeft al in het blok gezeten , brr....lastig wordt het , ik zal er toch wat nepperds tussen moeten leggen he! Hopelijk liggen daar misschien wel een paar eitjes die mee mogen naar Nl. om bij een ander koppeltje te leggen als hier net eitjes zijn terwijl de valkjes van Anke , Yvon en Marlies komen , kunnen ze misschien onder een pleegkoppel bij hen , ze zijn dan ook degelijk van hen als ik dat doe, maar dan moet ik er wel hebben tegen dan he! Maar dat zit er dik in , hihi! Als het aan mij ligt toch. Ik wil niet te veel valkjes in de nestjes, hoogstens 3 per koppel , de rest moet echt ergens anders of weg  :'(hmmm...ja, het is toch eerst gewoon voor het plezier, en Karin gaat ook een popje meebrengen naar hier als ze komt,  , geen man please......... hihi!

hmm en dan heb ik ook nog Beau , jonkie , ook een popje, dus komt het overeen uit!

Met Shadow en Pearl bloeit iets moois en Crystal en ???
Nala is misschien een koppel met Chika, hmm  niet echt goede combinatie als je 't mij vraagt maar ja , je kan niet alles hebben he! Dan met Djonah en Yellow gaat het goed, ze kroelen , gaan samen spelen eten, poetsen, slapen , naar blokken gaan kijken ? Maar Felix en Fleur en Alix , Ayko en Sky en Belle zijn er zeker klaar voor, Boy ook maar van Malou is nog niet zoooooo veel intresse dus ..... afwachten he!
Een paar valkjes zijn alvast al gereserveerd , voor Silke, alvast ,  nog voor een paar mensen heb ik iets beloofd he!

Met Crystal en Pearl gaat het super natuurlijk en Silver ook de macho, die zal nog zijn werk hebben, Kenji is zo schattig en Chika en Nala zijn heel schattig samen , hii!   Ik denk dat Ayko die veel naar het blok gaat en Alix snel aan een nestje willen beginnen , hopelijk niet te snel ook, hihi, het is nog ietsje te koud he! Maar ze kunnen alvast oefenen, het is ook de eerste keer voor Alix, ze is nog iets te jong naar mijn zin, maar ja, Ayko en Zij zijn zo'n hecht koppekl en ze gaan er echt wel voor dus dat moet zeker lukken , Ayko vind het leuk als ik binnen ga bij hem in zijn voiliere met Alix, hij maakt zo'n schattige geluidjes ook, en vind het helemaal niet erg als ik binnenga! Alix is iets onrustiger maar vind het wel ok ook!

Ik kijk er echt heel erg naar uit, om zo'n kleine mini Alix en Ayko 'tjes te zien , hihi! Ik ben echt reuze benieuwd hoor naar wat die twee gaan doen, ja die gaan het eerst wel zijn denk ik! En Sky en Belle volgen wel , en dan denk ik Felix en Fleur, Fleur is ook nog maar 10 maand en een beetje, maar is van 10 mei 2008 en Flix , ja da's en man van begin maart.
Zijn mannen al vruchtbaar op een jaar ?  Da's de vraag he!
Ik hoop dat mijn 5 lieve schatten ook snel komen , nu het lente wordt , ik kijk er al naar uit , de kooi en de voiliere staat klaar voor ze hoor!Ik denk dat ze snel goede vriendjes gaan worden hier, de meesten zijn goed tam al , vooral Fleur Felix Pearl Crystal Nala, Ayko Suske Wiske en Djonah komen veel op me armen en hoofd geland , haha!  De foto's krijgen jullie morgenvroeg he , grtjs Ann

*Manon*

Wauwie wat een update Ann!!  ;D ;D
Breek jij je tong nou nooit over al die namen???  ;D ;D ;D

superleuk om te lezen hoe goed het gaat met je valkjes en de voorbereidingen op de kweek... leuk hé?

Maar wat niet leuk is... vooral niet voor mij.... zie alleen maar kruisjes bij jouw foto's  >:( snap er niks van waarom dat is... zal wel aan mijn pc liggen ofzo... kom geregeld kijken of ik al foto's zie, maar altijd nog kruisjes  :-\

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon, wat sneu dat je nooit mijn foto's kan zien , ik denk dat het aan jouw pc ligt of aan de mijne , maar aangezien het bij de anderen niet zo is denk ik dat het bij de jouwe ligt, hmm :-\ :-\ :-\  NOU  ja meiss, het belangrijkste is dat je een update kan lezen he , hihi! ik heb mijn tong , nee mijn vingers nog gelukkig niet gebroken , ze voelen soms wel wat stijf aan en verkrampt, hihi!  ;D ;D ;D ;D  Fijn dat je weer hebt bijgelezen he!    grtjs Ann 

Anja

Hoi Ann,

*schaam schaam*

Ik ben al zolang niet hier geweest. Ik heb genoten van al je mooie foto's, vooral de zwart wit zijn super.

Je hebt blokken hangen lees ik. Spannend hoor. En een nieuw popje in het verschiet.

Dikke knuffel

Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke, je hoeft je niet te schamen hoor! Er zijn wel belangrijkere dingen te doen dan forummen waarschijnlijk, maar ja, ik heb niets anders te doen he  ;D ;D ;D 
Fijn dat je de zwart wit foto's zo leuk vind, ik eerlijk gezegd ook, hihi! Alleen moet ik soms goed kijke he! Fijn dat je hebt genoten hoor! Ja , blokken  he ....leuk toch !  Grtjs Ann

Dierenfreackske

19 februari 2009, 16:57:50 #384 Last Edit: 19 februari 2009, 17:38:50 by Dierenfreackske
Hoi hoi, hier een klein update-tje...de valkjes zijn mooi aan 't poetsen en spelen, daarnet toen ik de voiliere binnen kwam heb ik Boy en Malou betrapt, Suske Wiske en Nala , stonden gewoon te kijken , hihi! Dan ben ik gaan kijken naar Ayko en Alix, die waren lekker druk bezig aan 't spelen en blokken instecteren , Alix heeft toen ook met Ayko een beetje op mijn arm gezeten , en toen weer van mijn arm naar de spiraal of het blok! Ik vind het heel gezellig zo! Sky en Belle zijn ook veel aan het blok en Felix en Fleur ook, ik hoop dat het eindelijk een beetje warmer wordt buiten , dan kunnen we gezellie mee genieten van hun mooie deuntjes buiten. Kenji is ook bijna uit de rui , hij begint weer lekker te fluiten enzo. Suske Wiske Djonah en Nala hebben me ook al een kusjes gegeven , met zo'n kusgeluidjes , hihi! Dat deden Suus en Wies al vorig jaar he! Ayko doet dat ook! Silver durft nog niet op mij komen zitten , maar is veel bij Sky en Belle te vinden en Boy en Malou en Chika, en Nala. Nu is iedereen weer op de grond aan 't slopen he!
Morgen ga ik eens op zoek achter wilgentakjes voor mijn knapperds hier! Grtjs Ann

Ik heb een leuk close upje gemaakt van Suus , die krijg je morgen te zien , moet ze nog uploaden he!

Smak smak !

Belle

Sky

Sky, Belle en Fleur voorraan

Ik heb zo'n honger!

Fleur en Pearl

Fleur en Sky hebben reuzehonger.

Djonah en Pearl

Pearl en  Djonah op de achtergrond

Belle

Lig hier iets lekkers tussen?

Fleur vind wel iets

Sky vind het wel plezant hoor

Oa. Chika, Pearl , ...

hmm  lekker

Sky

Stoere fiere Sky

Djonah kruipt voorzichtig langs Sky om een hapje, hiih

Ok , het is ok...Sky vind het goed dat ik erbij kom.

Mijn lieve Crystal

Mysterie en Belle achter

Chika

Djonah heeft honger

Deel 2 komt nog, eerst even pauzeren. Hopelijk vind je ze leuk!
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Felix en Fleur

Felix, Crystal en Djonah

Fleur en Djonah

Sky in de gewone etensbal zaadjes eten

Belle

Yellow

Felix en Fleur

En nog eens Haeyley

Sally

Hoi Ann,

Wat een leuke update's kun jij schrijven zeg. Ik zie het gewoon levendig voor me. :D
Fijn dat alles daar goed gaat ze.

En welke 3 koppeltjes gaan nu de blokken krijgen?
T is allemaal toch wel spannend e!

En die foto's zijn ook weer super mooi. Wat een lekkernijen krijgen ze, ze smullen er nogal van zeg. Wat zit er allemaal tussen?

En Hayley is ook een mooierd zeg, zo spierwit dat ze is! Echt een prachtige hond. En zo'n mooi koppie!

Groetjes Sally

*Manon*

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zie weer foto's... ook nog veel kruisjes maar ook enkele foto's... heerlijk genieten je valkjes van het lekkere eten.. superfoto's Ann  ;D ;D

Gerdy

Hoi Ann..zijn geweldige smul foto's

als ik ze zo zie eten dan ben ik altijd geneigd om lekker naast ze te gaan liggen en alles rustig bekijken

gr gerdy

hilde