Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Karin....thx hoor! Ik ga je zeker deze week een pb sturen hoor! Ik moet eerst even rustig de tijd er voor kunnen maken he! Grtjs Ann :-\ :) :) :)

Dierenfreackske

Hoi , alles goed hier ...de valkjes hun hormonen slaan op tilt!
Raad eens wat ze doen?  Nee , je hoeft niet te raden , je weet het he

Hier dan de eerste foto's van Felix en Fleur(wordt vervolgd)

Felix inspecteert het blok

Fleur

Sally

Hoi Ann,

Leuke foto's zeg. Leuk dat Fleur al in het blok gaat.
Gaat Felix ook al in het blok, of kijkt ie dr gewoon nogmaar in?

sabine

Dierenfreackske

Marian

Caroline

Gaat vast helemaal goed komen daar bij jou, Ann.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi ann,

wat gaaf hee dat blok :D
en eluke foto';s ervan ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi , alles goed hier, het is heel triest weertje wel, zo'n grijze miezerige dag gewoon, koud en vies!

Hier foto's die ik gieteren ook nog maakte, vandaag is het er gewoon niet van gekomen om foto's te maken, Sky en Belle hebben ook interesse en nog een paar koppels, maar die hebben dus geen blok ! Ik ben wel van plan een paar andere nepeitjes te geven hoor! Grtjs Ann

Inspectie van het blok

Belle

Gerdy

wat een heerlijk smoeltje heeft Fleur als ze zo in het blok zit..spannend bij je wie nu uiteindelijk in het blok gaat huizen.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , jaaaaaaaaa dat is waar he! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D
Hoi hoi,

Even goed uitleggen hier ook!
Er staan 2 blokken voor Ayko en Alix in het binnenhok, waar ze ook nu verblijven, omdat Ayko nogal aggressief deed naar de valkjes die ook in het binnenhok wilden, en er staan 3 blokken in het grote gedeelte  waar de zeilen aan hangen , en ook geen grientje wind,  gelukkig gaan die zeilen er wel af als het beter weertje is  of het zonnetje schijnt!
Ik weet dus niet wie er in de drie blokken gaat vertoeven, ik hoop dat ze niet vechten , ik ga ook niet alle eitjes kunnen doen uitkomen , ga een paar eitjes vervangen door nepperds! 

Ik hoop dat alles goed verloopt! En zonder ongelukken , ach ik vind het gewoon spannend, voorlopig heeft nog niemand eitjes gelegd , ik heb alleen Ayko met Alix en Felix met Fleur nog maar zien wipwappen, de rest nog niet , dus heb ik nog wel even denk ik! Het mag gewoon wat warmer worden nog! En een stralend zonnetje zou ideaal zijn he! Grtjs Ann

Vanavond nog foto's !

*Manon*

Dat wordt genieten bij jou Ann.
Helaas kan ik je foto's weer eens niet zien... kom straks wel terug om ze te bekijken... heb ik vaker last van, zie ik alleen maar kruisjes en als ik dan later weer kom, zie ik foto's  ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Manon, ik hoop dat het gaat meevallen straks als de blokken bezet zijn , hihi!
Ik vind het gewoon superspannend , ik hoop dat ik geen verkeerde dingen heb gedaan met de valkjes en blokken, dat ze niet gaan vechten ofzo bedoel ik he!  :-\ :-\
Grtjs Ann , foto's van vandaag

BaUkJe

Ze hebben hun plekjes goed gevonden zo te zien!!  ;D

Dierenfreackske

Hoi Baukje, klopt helemaal hoor! Grtjs Ann