Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

* bloos * .... * schaam * ! Wat liep ik weer achter in je boekje, maar achterlopen betekent wel altijd het lekker kunnen bekijken van prachtige foto's  :D Zo heeft dus ieder nadeel, ook weer een voordeel, hihi !

Wat een mooie foto's heb je gemaakt met je nieuwe camera, ik heb dit natuurlijk ook niet meegkregen maar begrijp dat de andere camera niet helemaal meer deed wat hij moest doen.

Wat heb je toch een heerlijke valken en wat een verrassing om te lezen dat je 3 broedblokken hebt neergehangen, wouw !! Ik ben dus net zo nieuwsgierig als jou en ik vind het echt geweldig voor je  :D

Natuurlijk wil je ook van die lieve donsjes en als Paco en Vicky een echt rondje mogen doen dan wil ik jou dolgraag een donsje cadeau geven, voor mij is het belangrijker dat het valkje een fijn adresje krijgt, uiteraard hoop ik dat je één plekje vrij wilt blijven houden voor een valkje van Paco en Vicky  :D

Wat vervelend van je msn, hoe is dit zo gekomen meid !? Ik ga volgende week eens zitten voor een uitgebreide mail voor jou en dan krijg je alle uitleg waarom het even heeft geduurd voor ik reageerde, beloofd  :-*  :-*

En dan hoop ik je echt deze zomer een keer in het echt te kunnen ontmoeten om je prachtige volière te komen bekijken en eens in het echt bij te kunnen kletsen. Je bent werkelijk een kanjer van een meid !

Dikke knuffel en nog een hele fijne zondag gewenst !

Liefs, Karin

ManjaV

Hoi Ann,

Wow...wat een prachtige foto's! :D Ze zijn zo scherp alle valkjes staan er evengoed op. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hoi hoi....whaaahaaaa....dat is niet erg hoor, je hebt nu lekker bijgelezen he! Whaaaaaaaauuuuuuw, krijg ik een donsje cadeau? Wat lief van je....maar euch....ga je Paco een nestje laten doen dan? Ik verheug me er al op, hihi! ;D ;D

Hoi Manja, thx hoor !
  Grtjs Ann

Hoi hoi....

Er zijn al verschillende valkjes naar de blokken gaan kijken hoor! oa. Ayko en Alix...., Pearl en Shadow, maar Fleur duwde Pearl van de stok aan het blok! hihi! Grappig wel, Matthias vertelde me dit deze namiddag!

Verder is alles goed met de valkjes! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Ann..wat heerlijk dat ze je blokken alweer gevonden hebben..gaaf hoor..nu maar afwachten wanneer het eerste eitje er is.

gr gerdy

sabine

Wat geweldig dat je een donsje cadeau krijgt  ;D

Groetjes Sabine

Kaatje

Citaat van: Dierenfreackske op  8 februari 2009, 19:03:02
Hoi hoi....whaaahaaaa....dat is niet erg hoor, je hebt nu lekker bijgelezen he! Whaaaaaaaauuuuuuw, krijg ik een donsje cadeau? Wat lief van je....maar euch....ga je Paco een nestje laten doen dan? Ik verheug me er al op, hihi! ;D ;D

Hoi Ann,

Ja, jij krijgt van mij als Paco en Vicky donsjes krijgen een donsje van mij cadeau. Deze ronde moeten ze nog 1x oefenen en op dit ogenblik zijn ze hier heel serieus mee bezig  :D

Tegen de tijd dat het weer beter wordt mogen ze een echt rondje doen en dan kan de kleine gelijk bij jou de volière in als het zelfstandig is.

Ik kom het valkje dan nog brengen ook, want ik wil je dolgraag ontmoeten en ook je prachtige volière bewonderen ! Spannend hoor de broedblokken bij jou, owhh wat zal jij verliefd worden op de kleintjes straks.

Ik ben ook ontzettend benieuwd naar de mutaties, maar ik vind alle valkjes stuk voor stuk prachtig en lief, ongeacht de mutatie  ;D

Meid, ik wens je een hele fijne dag en ik mail je van de week echt om het één en ander uit te leggen  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ....hahaha..0 wat gaaf !! Ooch  Vicky en Paco zijn ook zooo mooi, en ik wil heel graag een donsje van hen, hihi!
Mag het dan wel een popje zijn ? Want anders heb ik te veel mannetjes hier! Ik ging eerst eentje houden van mezelf maar dan hou ik er geen he, mij om het even hoor ! He, welke mutatie zijn Vicky en Paco eigenlijk? Ik weet het niet hoor, ik ken niet veel van dat nog, niet dat het uitmaakt welke het is maar gewoon om eens te weten he, ik hou hier nl een boekje bij waar alle valkjes in staan met de mutatie erbij, om het een beetje overzichtelijk te maken.Whaaaaaaauuuuuuuw
ik kijk al al uit naar jouw ontmoeting, ik wil je ook al zo lang eens in het echie zien en ontmoeten, ik denk ook dat ik snel verliefd ga worden hoor op die donsjes van je!

Grtjs Ann

BaUkJe

Dierenfreackske

Hoi Baukje, dat weet ik echt niet meer, ik ben zelf de tel kwijt!
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D eigenlijk zit mijn voiliere vol hoor! Ik zie wel he! Het is nog niet zover dus heb ik nog even he! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Foto's van vandaag , zo zaten ze er deze morgen bij

Suske en Wiske aan de eetkom

☺ Pita ☺

Dierenfreackske

Hoi hoi, thx meid, ik vind ze ook lief! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hallo...hier is alles goed hoor! Ik denk dat er 3 koppeltjes geintresseerd zijn in de blokken, Fkeur en Felix hebben al een blok geinspecteerd, Ayko en Alix en Sky en Belle, ik ben zooooo benieuwd wat er gaat gebeuren hier.

Malou en Boy hebben wel al intresse gehad ,maar zijn liever nog bij de andere valkjes om te spelen, hihi!

Hier al zien wipwappen,  Ayko en Alix en Felix en Fleur! De rest gaat waarschijnlijk nog even wachten, Ik denk dat Felix en Fleur het eerste koppel gaat zijn die er echt voor gaat gaan, hihi! We zullen zien, Felix is bijna 1 jaar en Fleur pas in mei, maar je kan de natuur niet tegen houden zeker?Grtjs.Ann

Nog foto's van vandaag

Die lieve Mysterie, mijn schat

Nala mijn tamste valkje

Alix,zoooooo schattig !

Mysterie en Nala

Kenji flink in de rui, mijn mooie vent!

Ayko mijn allerliefste kanjer

en zijn lief popje Alix

Wiske..bijna uit de rui

Sky en Belle

Xenia  ach zo'n lieffie ook

Mijn sweety Shadow!

Ayko

Mooie Fleur, en tam een beetje

Boy, zo 'n schat, heeft hier viezigheid gevonden, ....... :P

Mijn kleinste maar heel mooie Silver

Malou

Belle..mijn mooie lieve meissie

Sky, die stoere ventje

Suske mijn supermaatje

Mijn lieve zusjes

Pearl  en Crystal, , Pearl kijkt net !
Mijn lieve lieve meissies

Sally

Heyla,

Ik had weer heel wat bij te lezen en te kijken naar je prachtige foto's. Daar heb ik dan ook weer erg van genoten. De foto's met je nieuwe camera zijn werkelijk prachtig. Maar ik heb altijd je foto's al prachtig gevonden hoor, met welke camera je ze ook maakt. :P

En je hebt 3 blokken opgehangen lees ik, spannend zeg. Hier gaat het ook niet meer erg lang duren dat ik de blok op ga hangen bij Kenji en Pietje.
De 3 koppeltjes die de blokken uitgekozen hebben, welke mutatie hebben die, en welke jongen kunnen eruit komen? Ben niet nieuwsgierig zene.. ;).. Echt superrrrr spannend!!!

En werkt je msn nu nog steeds niet? Vervelend is dat zeg!, ik mis je ook op msn zene ;).

Groetjes Sally

sabine

Hoi Ann,

Volgens mij ben jij heel de dag bezig met foto's maken met je nieuwe camera  ;)
Want we kunnen weer erg genieten van jou mooie foto's

Groetjes Sabine