Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Ann,

Hehehe, ze zijn alvast aan het oefenen zijn voor het voorjaar ! Dat beloofd wat meid, hehehe ! Hele leuke foto's heb je weer geplaatst, vooral die van Felix en Fleur ! Stond je niet verbaast te kijken !?

Liefs, Karin

*Yvon

Hoi Ann

Fleur en Felix een echt koppeltje aan het worden ??  ;D
Schitterende foto's weer !!  :D

Lilly zit sinds vandaag in de kooi.  :D  8)
Echt leuk vind ze het nog niet,maar ja komt wel goed.  ;)  8)

eerst een poosje aan de tralies gehangen

maar daarna toch gewoon op stok

Groetjes Yvon  8)

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara, fijn dat je weer hebt genoten hoor, grtjs Ann

Hoi Yvon, ja dat is heel fijn , Whaaaauuuuuuuw, fijn dat Lilly in de kooi zit, ze zal vast wel wennen hoor, wacht maar tot Lucky bij haar zit, hopelijk kunnen ze het goed met elkaar vinden, grtjs Ann

Marian

Hoi Ann,

Zo weer even zitten smullen van een paar bladzijden met mooi foto's :D 8)
En.....censuur foto's :-[.....hihi...had maar zo een triootje kunnen worden :-X :o ;D
Ik schrok wel van de opmering van Caroline over de tak in de volière :-\......ik heb de appeltak nu ook in de kooi zitten...uiteraard goed geschrobd onder de kraan.....maar kan het dan nog kwaad ??? ??? :-\???
Oh jee ik hoop het toch niet :(.....

Fijn dat het nu wat minder koud is :P :D

Groetjes, Marian

Romy

Hoi Ann

Nou, kleine valkjes worden groot, ook met grote manieren er bij en al  ;D
Der is me daar toch ook 1tje bij die het allemaal even op voorhand wil bestuderen vooraleer er zelf aan te beginnen, lijkt het wel  ;D ;D ;D ;D

Superfoto's hoor!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

hahaha Romy, dat heb je goed gezien he, dat was Kenji,
die was eerst op Fleur, want vorige zomer waren Kenji en Fleur nog steeds samen, en plots was Fleur in de rui en was de liefde precies voorbij, hihi en nu is het precies wel menens met Felix he! Ik ben benieuwd wat daar van gaat worden hoor, grtjs Ann

Hoi Marian, ik schrok eerlijk gezegd ook, maar Caroline kweekt al lang valkjes he, dus zal het wel zo zijn he, ik ga in ieder geval goed uitkijken met takken, hihi!

Deze lijkt me goed, ik ga binnenkort weer wilg hebben in de voiliere he. Dat lijkt me wel goed hoor! Grtjs Ann

Hoi hoi, hier even een update...

Felix en Fleur zijn dus echt beginnen wipwappen, dus meer nog,Matthias zei zoiets van ...ze zijn al een plekje aan het zoeken voor eitjes, en ik dacht van ...tentjes, huisjes eruit, dus morgen is dit mijn eerste werk, zodat ze geen gelegenheid hebben om een nestje te maken, want eerlijk gezegd vind ik het nu nog te koud hoor, en dan in maart-april
ik denk zelf april of mei een blok voor ze en voor de bleekmaskertjes, ook misschien voor Boy en Malou. Ik vind Fleur ook nog te jong eigenlijk, want ze is geboren op 10 mei 2008, ze is nog niet eens een jaar oud, hoe ik dat ga oplossen, weet ik echt niet.Ik wil ook niet dat ze constant eitjes gaat leggen, we zien dus wel he, voorlopig nog geen eitjes gevonden van niemand hihi!

Malou en Boy zijn ook heel lief, ze kroelen veel, en Boy plukt soms wel, maar het is al wat beter met haar nekkie,
Ik vind het een heel mooi koppeltje, ben dus heel nieuwsgierig naar hun jonkies dit jaar misschien?

Alix en Ayko zijn ook superclose, ze knuffelen de hele dag door,

Suske blijft aan Wiske's zijde hangen, maar Wiske en Mysterie zitten ook veel samen.

Sky en Belle zijn al van voor ze hier kwamen een heel close koppeltje, dus voor hen ligt er een blok klaar, die zitten vaal in het andere gedeelte van de voiliere naast elkaar te kroelen , de rest nog niet gezien he.

Kenji en Xenia, zijn in de rui, en Silver , fluit de sterren van de hemel.

Shadow probeert lief te zijn tegen Pearl en Crystal, maar die is nog steeds niet genoeg close, al spelen en slapen ze steeds alle drie op een stok samen, maar Shadow moet nbog meer zijn best doen om Pearl te verleiden he, hihi

Nala fluit ook veel voor Crystal, maar meer is het nog niet steeds, ze spelen eten en zijn steeds in elkaars buurt.

Djonah en Yellow zijn ook beste maatjes en meer, ze kroelen elkaar en slapen ,eten spelen samen,

en voor de rest denk ik dat alles goed verloopt in de voiliere, ze komen steeds dichter bij me als ik in de voiliere zit of sta, ze saboteren mijn fotosessies en kibbelen om snoepstokjes, maar verder is het heel rustig, 

Vandaag nieuw kattengras voor ze maar moet ze morgen nog geven, hebben ze ook weer wat te doen....

Hier nog foto's van vandaag, grtjs Ann

Foto's

Shadow op zijn favoriete plekje aan 't poetsen

BaUkJe

Jeetje Ann, wat ga je alweer snel met je boekje! Ik houd je bijna niet meer bij! Leuke poetsfoto's weer! En de anderen ook leuk hoor! :P

Baukje en Arie

Dierenfreackske

Hoi Baukje, ja,het gaat inderdaad wel hard, maar ik vind dat niet erg hoor, fijn dat je genoten hebt van de foto's, grtjs Ann

Dierenfreackske

Fototijd
Matthias hier (vond deze foto mooi, )

De valkjes

♪ Marlies

Hoi Ann, ;D

Nu Yvon nog wat foto's van Lilly heeft geplaatst, kan ik natuurlijk niet achter blijven. ::) :P

Het gaat goed met Lucky en hij is nog steeds z'n stemmetje aan het oefenen. :D

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi Marlies, heel erg bedankt voor de leuke en mooie foto's in mijn boekje, wat een superlief bekkie ook heeft Lucky,ik smelt weer, HELP !Wat een dotje is ie,geef hem maar een lieve knuffie van me. Wat fijn dat ie zijn stemmetje oefend, ik ben al benieuwd naar zijn fluitconcert, :D :D :D grtjs Ann

*Yvon

Ann,kijk eens goed naar de onderste foto !!  8) 8)  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Caroline

Hihihi!!!! Ik zag het al .... Lilly en Lucky zitten saampies .... al bij jou Yvon??

Leuk hoor!!!!  :D

PS. leuke foto van Matthias, Ann.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Yvon, jeetje, is dat bij jou? Is dat Lilly achet Lucky?
Joepie, hij is zelfstandig en Lilly ook, FANTASTISCH, ik had het niet eens opgemerkt hoo, grtjs Ann