Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Anke , vergeet ik jouw berichtje te antwoorden, fijn dat je hebt genoten hoor, grtjs, knuff. aan Nottie ,Sonny en Luna, mijn mooie valkjes, Ann

Rob S

He Ann,

Ik ben ook maar ff jouw boekje aan het bekijken, wat heb jij veel mooie en bijzondere valkjes zitten zeg ;D

En is je tak van de appelboom al kaal? Als ik hier een nieuwe tak in de voliere zet is die binnen de kortste keren een stuk minder mooi haha :P

Gr Rob

Dierenfreackske

Hoi Rob, thx hoor, en nee , hij is nog niet kaal maar het scheelt niet veel, haha! Ze vinden het heerlijk hoor! Leuk dat je mijn valkjes bijzonder vind, ja hoor, dat zijn ze echt wel,grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi met de valkjes gaat het goed, ze zijn lekker aan 't fluiten en kroelen met elkaar, vanmorgen kwam Fleur ook bij me en Felix, ze beginnen het ook leuk te vinden hoor!
Fleur hield haar koppie omlaag maar zodra ik met mijn hand te dicht kwam, was ze weg, misschien lukt het me wel met de tijd om ze te kroelen, hihi! Ik kijk wel hoe het komt he, grtjs Ann

Straks foto's Ann

Caroline

Hoi Ann, leuk dat je valkjes steeds tammer worden.

Nog even en je komt handen tekort.  ;)

Groetjes en een fijne dag, Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's zeg! Heb er weer van genoten.

Mara

*Yvon

Hoi hoi

Hahhaha,Fleur neemt je in het ootje.  ;D ;D
Fenna doet ook precies hetzelfde bij mij.
Ze ziet het van andere en denkt dat dat zo hoort ofzo.  ::)
Maar dat ze wel al bij je komt is al heel erg leuk natuurlijk.  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline, ha ja he,  :D :D Ann

Hoi Yvon, ja, die Fleur he, knuffie aan Lilly
grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik ben zo blij, Fleur kwam vanmorgen als eerste bij me op mijn arm zitten, gisteren 6 snoepstokjes hangen waarvan er al 3 gesneuveld zijn, de rest van de week krijgen ze verse groentjes, ook een nieuw bakje grit gehangen,, deze nm. was er wind hier vanuit het westen en dus zaten bijna alle valkjes in het kleine gedeelte, lekker aan het spelen. Deze morgen toen ze nog in het grotere gedeelte zaten, snel wat foto's gemaakt hier, grtjs Ann

Kenji

Wiske

Felix

Crystal

Shadow

Kenji

Fleur

Silver

Crystal en Pearl

Shadow

Kenji

Hayley, is er met het belletje van de spiraal vandoor, het was er af gevallen, tijdens het wassen in de machine, dus mag ze die hebben.

Suske

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's. Ik vind je geparelde witmaskers zo ontzettend mooi. En die Hayley, wat een schatje zeg.

Hoe is het met jou? Hoe gaat het met de grasjes?

GRoetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara, ja hoor, hier is alles goed, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat zitten je valkjes heerlijk te scharrelen en te spelen op je foto's. :)
Erg leuk om naar te kijken ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mila

hoi Ann

wat mooie foto's heb je weer gemaakt,
jij zit echt de hele dag met je camera in handen of niet?
mooi dat jij ook eenkoppeltje dominant pastels DF wildkleur hebt zitten misschien voor de toekomst ruilen voor een mooi grof koppel dominant??

groetjes
mila

Dierenfreackske

Hoi Anke, thx, ja ze vervelen zich niet he!
Vandaag ga ik ze wc rolletjes geven, hihi.

Hoi Mila, nou, mijn wildkleur is split bont en mijn dominant pastel witmaskerpopje is ef, geen df.
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Zo weer even een kijkje nemen hier ! Ik weet dat er altijd wel getrakteerd wordt op geweldige foto's waar ik zo ontzettend van kan genieten.

Ook heel erg leuk om te lezen dat Fleur lekker op je arm kwam zitten, .... ja ze weten ondertussen van wie ze al het lekkers en de verwennerijen krijgen, hihi, echt heel leuk voor je hoor ! En zoals we hier soms zeggen, ... als er één schaap over de dam is, volgen er meer ! Dus je hebt heel goed kans dat je straks inderdaad handen te kort komt en ze allemaal bij je willen zitten  ;D

Hailey is inderdaad een heerlijke hond om te zien, echt speels en zo'n lief snuitje ! Je hebt een heerlijke dierenfamilie  :-*

Ik wens je een heel fijn en goed weekend meid !

Liefs, Karin