Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Gerdy

o nee hé..wat mega balen is dit zeg..

rust zacht kleine Aurora..

heel veel sterkte

liefs gerdy

sabine

Ach jee, Ann
Wat een droevig nieuws :'( Heel veel sterkte met het verlies van je 2 donsjes.

Rust zacht lieve Angelo en Aurora

Liefs Sabine

Anke

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Oh Ann wat erg......
Heel veel sterkte!!

Dag lieve Aurora rust zacht :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke,Gerdy en Sabine, thx voor de lieve woorden

Anja

Och Ann toch.

Wat een verdriet meid.

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Aurora.

Rust zacht lieve Aurora

Liefs,

Anja

*Yvon

Hoi hoi

Nou dat is geen leuk nieuws wat ik hier lees.  :'(
Dat is nou echt super   :censuur
Geniet nog wel van de 3 lieve kleine donzige donsjes die er nog zijn.

Hopelijk kan ik je een beetje opvrolijken.  ;)

Het gaat helemaal goed met

Lilly

Lucky

Nou dacht ik dat Lucky al wat geler was geworden,
maar volgens mij is het toch niet zo.
Zou het dan toch een popje zijn ?  ::) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kaatje

Hoi Ann,

Jeetje wat een droevige berichten lees ik allemaal  :'(  :'( Heel erg veel sterkte met het verlies van kleine Angelo en kleine Aurora. Ik duim dat de andere kleintjes heel groot en sterk zullen worden.

Vind het heel erg voor je meid !

Heel veel sterkte met alles.

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Yvon,  thx voor je lieve woorden, en thx voot de hele mooie foto's van Lilly en Lucky, wat een beauty's zijjn het , en wat is Lilly mooi.Thx vor de foto's , Lucky is ook heel mooi hoor!  :D :D Ann

Hoi Anja....Jaaaa het is jammer van Aurora, ik zag gisteren nog het eitje en nu dit, maar ik denk dat het al een paar uren dood was,  er zaten zelfs zaadjes in haar kropje gelijk.
Grtjs Ann

Hoi Karin,  ja , thx voor je steun ook, ik vind het erg jammer, maar de drie andere maken het echt wel heel goed, morgen ga ik Amore ringen, het lutinootje  , grtjs Ann

Caroline

Heel veel sterkte, Ann.

Rust zacht, lieve kleine Aurora.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Kimm

och ann, wat sneu allemaal. :-\  :'(
rust zacht lieve aurora  :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Ann,
Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies van Aurora.
Wat een verdrietig nieuws. Ik hoop dat je nog goed van de andere drie donsjes kunt genieten. Dit zijn toch echt de minder leuke dingen van het kweken he. Je houdt er natuurlijk rekening mee, maar het lijkt me heel moeilijk om dat uiteindelijk echt een dood donsje aan te moeten treffen  :-\ .

Rust zacht lieve Aurora :-*

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Kim en Danielle, ja , ik had er rekening mee gehouden hoor! De twee jongste van 5 jonkies, ik hoorde van verschillende mensen dat er altijd wel eentje of twee bijzitten die iets zwakker zijn , , zeker met 5 he, en de eerste keer dat Alix donsjes heeft...ik wist dat dit kon gebeuren , maarja , je hoopt altijd van niet he! Ik ben ook wel blij dat het met de 3
andere goed gaat hoor, ze zijn lekker warm, worden goed gevoerd, zijn sterk denk ik en kern gezond, het oudste donsje Angie, begint de oogjes stilletjes te openen. Je ziet het duidelijk goed groeien en veranderen.Morgen ga ik Amore ringen , ze is dan 9 dagen oud he, ideaal dus denk ik!

Ik ben benieuwd hoor.

Met de andere valkjes gaat het ook heel goed, Felix en Fleur zijn goede broeders tot nu toe en hebben nu 2 eitjes, en Felix broedt overdag en Fleur 's nachts. Ik ben ook zo benieuwd als hun eitjes ook bevrucht gaan zijn.

Wiske en Mysterie hebben ook al veel gewipwapt en ook Djonah en Yellow heb ik al een paar keer zien wipwappen.
Djonah zit ook steeds een blok te zoeken.
Nala is nu koppel met Xenia, en Boy zit nog steeds aan Malou te plukken , arme meid.

Met Kenji , Shadow, Silver,Chika,De zusjes Crystal en Pearl, en de bonte bleekmaskertjes gaat het ook heel goed, Belle is wel in de rui nu, daarom wachten ze allicht om te wipwappen en een blok te kiezen. Suske is steeds eigenwijs zoals altijd en is ook altijd bij Wiske en Mysterie omringd.

Suske gaat soms ook naar Crystal om te spelen en te eten.

Nu even wachten naar Ashley en de andere valkjes, maar Ashley mag meteen in de voiliere en de andere valkjes zijn binnenvalkjes , dus die moeten nog minstens een maandje in huis blijven tot het mooi en warm genoeg is buiten. Ik wil geen zieke valkjes meer he! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, met de 3 donsjes gaat het heel goed, Alix en Ayko wisselen goed af en voeren de drie donsjes goed, deze nm. ga ik proberen om het lutinootje Amore te ringen en foto's te maken, als Angie een popje is blijft ze, het is ons eerste donsje en omdat we nog popjes te weinig hebben en ze toch allemaal split witmasker zijn , is het ideaal om ze te laten blijven, misschien wel voor Suske of ??
Hopelijk is het een popje he. Als het een man is houden we Amore he. Is ook leuk nog eens een litinootje..

fleur heeft haar derde eitje gelegd en Felix is nu lekker aan het broeden , deze nm. even een shouwlapje halen en shouwen he. Bij het eerste en 2 de kan ik het misschien al zien. Ik ben zoooooo benieuwd , ze gaan ook wel een mooi kuifje hebben zoals Fleur en ook Felix is heel mooi en ook zijjn kuifje , aaaach , ik ben ook weer benieuwd, en ook naar Angie Amore en Amigo, hun veertjes, aaach, volgende week gaan ze al pennetjes krijgen he! hihi Zoooschattig, en veertjes hihi! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Spannend dat je Amore gaat ringen en wat lief dat de oogjes open lijken te gaan  :D

Gefeliciteerd met Fleur haar derde eitje, erg spannend allemaal bij jou en ik ben blij dat het met de drie donsjes heel erg goed gaat. Geef Amore maar een zacht knuffeltje van me als je haar gaat ringen  :-*

Liefs, Karin