Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Ann,
Wat gaat het allemaal goed hier zeg  :D .
En wat een lieve foto's. 4 gele donsjes. Het gaat nu echt snel he.
Geniet er lekker van!

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi , het gaat goed met de donsjes , ze worden goed gevoerd
en worden lekker warm gehouden.
Alix is nu aan 't spelen in de grote en gaat straks op het nestje slapen, terwijl Ayko in de grote voiliere komt spelen en slapen, oooo, die donsjes zijn  zoooo lief , en mooi pluizig zijn ze hoor, hihi! Ik ga denk ik morgen eens proberen om Angie te ringen, oooch , ik hoop dat het lukt, lijkt me eng om te doen om dat kleine pieterig donsje uit het nest te halen , ga zeker ook een foto maken, kunnen jullie lekker genieten van Angie morgen, of overmorgen he ,

Met de andere valkjes gaat het ook heel goed hoor, ze zijn heel veel aan 't spelen en slopen nu!
Wiske is zo schattig als hij bij me kmt en Mysterie vins ik nog steeds heeeeeel mooi, ik ben echt benieuwd welke donsjes er gaan komen nog
Deze namiddag heben we een kooi gemaakt, en de stokken er al in gedaan, ook een schommel hangt er in , en dat wordt een kooi voor de vijf jonkies van Ayko en Alix als ze zelfstandig zijn , eer ze weg mogen he! voorlopig ga ik de vijf valkjes van Bonnie, Anke en Marlies (LUCKY ) in  de kooi doen , en Ashley in de voiliere, zodat ze ook haar plekje vind.
Ze komt ook uit een voiliere he, zou meilijk wennen zijn om in een kooi te zitten he. iK heb afgesoroken met Anke dat de 6 valkjes op 4 april hierheen komen , ik kijk er al heel erg naar uit om ze te zien en op onze ontmoeting, ook met Yvon en Marlies, kunnen we rustig over valkjes praten en ook knuffelen met de valkjes van hier, hihi! Kenji is Xenia kwijt , Nala heeft Xenia ingepikt, hihi, en sinds gisteren zijn ze samen steeds, Nu is Chika op de dool want Nala was eerst bij CHika...ik zag ook Silver naar CHIKA gaan sinds vandaag, zou het dan toch nog een koppel kunnen worden ? Ik had nu wel Silver voor Luna gehoopt, maar Chika is ook geelwang he,dus maakt het niet uit!
Luna is toch graag bij Sonny en Lilly is dan voor Nottie , ga ik proberen als het klikt kunnen samen in de kooi die we hebben gemaakt voor hen , helemaal nieuw dus, en ruim, met schommel , stokken , eetbakjes en drinkbakjes en laddertjes, Touw en Ruimte, hihi
Malou is weer wat geplukt van haar man Boy, en ik vind dat niet mooi hoor! Ik denk dat ik ze toch eens appart moet gaan steken dan , maar wil even wachten tot de jonkies verhuisd zijn naar de kooi , ik  nog een foto hoor van de kooi, Alix zit ondertussen op haar nestje en nog een eitje, dat misschien mrgen of dinsdag gaat uitkomen ??? Ik ben zoooooo benieuwd he! Het laatste misschien een wit of is nog eens een geeltje , is ook leuk , Ach ik vind het lekker spannend gewoon, grtjs Ann Morgen foto's dan van Angie misschien geringd ? Als het al lukt ? IK ZIE WEL en anders maak ik overmorgen foto's van Angie p een zacht groen doekje , is een beetje paasachtig he, grtjs Ann,

Anke

Hoi Ann,
Wat een heerlijke update weer ;D ;D ;D
Morgen Angie ringen.. spannend hoor!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

wat een mega update..heerlijk om weer helemaal bijgelezen te zijn.

wanneer verwacht je dat het laatste eitje uitkomt?

gr gerdy

Sally

Hoi Ann,

wat een leuke foto's heb je weer geplaatst, jouw valkjes zijn echt super mooi!!

en een super leuke update weer. Fijn dat alles goed gaat met de donsjes en dat ze goed gevoerd worden enzo.
Ben benieuwt wanneer donsje 5 uit het eitje gekropen komt!

Dierenfreackske

Hoi Sally, ik ook hoor, misschien deze nacht of morgen ,
:D :D :D :D

Hoi Anke, jaaa spannend , zo'n minidonsje ringen he en wegen, grtjs Ann

Hoi Gerdy, ik verwacht wel dat er nog een donsje uit komt hoor! grtjs Ann

Hoi  fototijd

Valkjes

Dit is Alix mama van de donsjes

Zus Mysterie

Even zonder flits he

En nog eens Alix zonder flits

En Mysterie

carco

Lief de donsjes en nu al 4!
Gaat hard zeg.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Caroline, jaaaa al 4 he, wordt spannend voor het laatste donsje he, grtjs Ann

Sally

Hoi Ann,

Super mooie foto's!
wat is Alix een mooie!
En mysterie ook hoor! 2 prachtige dames
Welke mutatie's hebben ze?

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally, hmm, over Mysterie ga ik het niet hebben maar Alix is zeker dominant pastel witmasker ef (donker type)
grtjs Ann

hilde

weer mooie foto's ann en een 5e donsje op komst fijn voor je

groetjesssssssssssss

Caroline

Wat een lieve foto's van je donsjes.  :-*

Ook je andere valkjes staan super op de foto.  :D

EN 4 april krijg je visite van Anke en Marlies, gezellig en eindelijk je valkjes naar huis.

Morgen misschien Angie ringen, spannend .... succes!!!!

Ik ben benieuwd naar nummertje 5.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

@Caroline,ik ga ook naar Ann hoor !!  :P ;D

Wat een schitterende foto's weer zeg !!  ;D
En een mega update.  ;D
Zo denk je dat die en die een koppel zijn en dan zijn ineens die en die een koppel geworden.  ::)  ;D
Leuk is dat als ze nog van partner gaan wisselen.  :P :D

Succes met het ringen morgen.  :D

Groetjessssssss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dierenfreackske

Hoi Caroline, thx. voor het succes wensen. jaaaa Yvon komt ook mee met Anke en Marlies he! Ik vind het zo tof eens een paar forummers op visite te hebben , en natuurlijk mijn valkjes eindelijk te zien live!
Ik vind het super , echt dat iedereen dat zo doet voor me,
Ik ben ook benieuwd naar het 5 de donsje , ik denk een geel nestje , maar kan het ook mis hebben , spannend hoor! Grtjs Ann

Hoi Yvon, thx voor het succes wensen.
haha;, gelukkig kom je ook mee, ik dacht al , van ....kom ze nou niet mee ofzo.?? Maar gelukkig wel, en Lilly, en Lucky zullen het wel naar hun zin hebben he. Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

wat leuk zeg dat het hier zo goed gaat met de donsjes.
ga je ze allemaal zelf houden?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010