Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's, altijd genieten als ik die zie.

Hoe gaat het met broeden? En hoe is het met de grasjes?

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara , met de valkjes en het kanarietje gaat het heel goed hoor, de grasjes heb ik niet meer hoor! Ik ben al een tijdje niet meer geweest, maar het zal wel goed zijn met ze!
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Wat spannend met de eitjes zeg, ik hoop dat er mooie donsjes uit tevoorschijn kruipen  :D :D

Liefs Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon, het is hier heel spannend ook, ik hoop ook dat er mooie en vooral ook heel gezonde komen,  ;D ;D grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Wat gaat jouw boekje toch altijd in een razend tempo  ;D Goh, echt van harte gefeliciteerd met de bevruchte eitjes en wat ontzettend spannend om te lezen dat je het eerste eitje een vrijdag al kan verwachten !

Ik ben zo ontzettend benieuwd hoe de kleintjes eruit komen te zien en wat zal jij kriebels in je buik hebben nu, want het gaat nu echt opschieten.

Ik ben echt heel erg blij voor je, wie had dit gedacht, zo snel al hè ! Ook heel spannend voor Matthias hè, hij zal ook wel heel erg nieuwsgierig zijn denk ik  :D

Heerlijke foto's heb je weer geplaatst van je mooie doerakken  :-*  :-*

Dikke knuffel voor je valkjes  ;)

Liefs, Karin

caro

Hoi Ann,

Ik heb heel veel gemist zie ik. Je foto's zijn weer prachtig, zoals altijd. Ik ga je weer volgen.

Spannend hoor dat je bijna donsjes kan verwachten. Succes met wachten.

Groetjes

Caroline
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi Karin ,  het is inderdaad heel spannend he, ik ben ook al benieuwd welke donsjes er gaan komen , fijn dat je weer hebt genoten en bijgelezen, nu is het echt wachten op vrijdag the 13th.

Hoi Caroline, ja , het gaat inderdaad als een sneltrein hier ook! En hopelijk heb ik dit weekend al een donsje

Hoi hoi

Ik heb even in het blok kunnen kijken en Alix en Ayko hebben in totaal 6 eitjes gelegd, waarvan er eentje is vervangen door een nepperd he! Ik ben echt reuze benieuwd hoor hoe het gaat zijn , ik kon geen foto's maken want Ayko was snel terug, hij was even van het nest toen de deur openging en zat al meteen valkjes achterna die kwamen aan de deur, daarom is Alix ook weer ontsnapt uit de kleinere ruimte , ja, ik heb ook terwijl de houtsnip vervangen deze morgen. Felix en Fleur hebben ook een blok in de kleine ruimte , ze zaten constant te roepen om daarbinnen te mogen , en zijn ook al alle twee in het blok geweest , spannend dus! Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Vrijdag de 13de wordt voor jou een geluksdag mag ik hopen.
Spannend zeg.

Mooie foto's heb je geplaatst.

Dikke knuffel,

Anja

Sally

Hoi Ann,

Dus als ik het goed begrijp hebben ze 5 echte eitjes, en 1 neppert?
En zijn de 5 echte allemaal bevrucht?
Spannend zeg!!
Overmorgen kan jij je eerste donsje al verwachten!!
Ik blijf he helemaal volgen hier hoor, vind het heel erg spannend.

En Felix en Fleur ook een blok, Leuk zeg! Hebben die 2 al een nestje gehad ooit?
Dat word ook weer spannend dan , dat ze regelmatig in het blok te vinden zijn. ;D

Groetjes Sally!

Dierenfreackske

11 maart 2009, 12:21:41 #579 Last Edit: 11 maart 2009, 16:03:46 by Dierenfreackske
Hoi Sally , nee Felix en Fleur zijn nog maar 1 jaar en Fleur 10 maand,
Ik heb 1 nepperd en 5 eitjes , ik heb de nepperd eruit gedaan, dus nu liggen 5 echte eitjes! Ik ben benieuwd of het hen gaat lukken.Felix en Fleur zitten nu ook daar, in een blok.
Felix en Fleur zijn dus op zoek om een nestje te maken , maar hebben nog geen keus gemaakt, ze mogen nu toch  bij Alix en Ayko zitten, ,! Grtjs Ann
Sorry , heb geen andere foto hoor, moest zo snel gaan en daarom heb ik bewogen met de camera, dit zijn  de 5 echte eitjes, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen straks.

Ook Fleur heeft een eitje zitten , ik zie het zo , en plots willen ze nu Alix wegjagen , maar ze zit daar ook natuurlijk,want ze heeft aan de overkant een blok, dat wordt nog wat met die vier erin he! Ik hoop maar dat ze elkaar gaan respecteren hoor!

Anke

Hoi Ann,
Wat leuk nog een koppeltje met een blok :)
En Fleur die ook een eitje heeft zitten...
Spannende tijden hier hoor ;D
Nog heel even en dan komt het eerste donsje ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke, inderdaad , ik heb Felix en Fleur hun blok waar ze al een nestje in gemaakt hadden in de andere ruimte ook gezet,omdat Felix an Fleur ook Alix opjaagden, en Ayko wil ook alleen blijven in zijn hok. Ik hoop dat ze niet blijft zitten met dat ei en toch een blok of haar blok inneemt weer, ze zal wel een ander blok kiezen zeker ? Ik hoop het toch, hihi!
In ieder geval , moet dat eitje toch ergens gaan he! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Foto's !!

Eten

Alix

Weer naar haar blok

Kenji

hilde

weer mooie foto's ann  :)  :)  :)  :)

groetjes

Gerdy

Hoi Ann..

weer super de foto's..

wat spannend..hoor je al een eitje piepen?

gr Gerdy