Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt ze weer lekker verwend met gezonde en snoepsnacks.  ;D
Waar je natuurlijk weer hele mooie foto's van hebt gemaakt.
Ben benieuwd welk koppeltje ook eitjes gaan leggen.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hoi Ann,

Eerst GEFELICITEERD met alvast je 3 bevruchte eitjes!! Wat leuk zeg. En spannend.
Wanneer kan je het eerste donsje verwachten? Echt superspannend zeg!!!

En ik heb weer van je foto's genoten. Echt mooi hoor.
Straks kan je ook foto's maken van je donsjes. ;D
Ik kijk er al naar uit! :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anke, haha , thx voor de felicitaties hoor!
Fijn dat je hebt genoten ,  de donsjes rond mijn oren? Hihihi, en bij jou ook, hihi! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D

Hoi Yvon, thx hoor! Ja, ik verwen af en toe de valkjes met een snoepje ofzo , dat mag wel eens vind ik,  ;D ;D Ik ben ook benieuwd hoor, thx grtjs Ann

Hoi Sally, het eerste donsje verwacht ik op VRIJDAG THE 13 TH.........BRRRR  SPANNEND !! Als dat maar goed afloopt, grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik ben een beetje bezorgd om Mysterie, net of ze moet een ei leggen , ze was stil, maar heeft nog geen blok gekozen, er staan er wel 4 leeg dus hopelijk vind ze er eentje waar ze haar ei kwijt kan, Wiske is zo lief voor haar , ik kon al niet meer slapen, dus ben ik maar opgestaan , lag al van 1 u. wakker aan Mysterie te denken.pfff, ja, ik wist niet dat ik daar zo zou mee bezig zijn, wel dus,  ;D ;D ;D  grtjs Ann

christa

ha ann
wat een heerlijk gezicht van die valkjes wat alles eten.

Dierenfreackske

danielle

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met de bevruchte eitjes. Wat spannend zeg!
Wat vervelend dat je je zo zorgen maakt om Mysterie. Hoe gaat het nu met haar? Is ze haar ei al kwijt? Ik ben wel benieuwd hoor. Ik hoop dat het allemaal goed is. Kan me voorstellen dat je daar wakker van ligt.

fijn weekend!

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

6 maart 2009, 19:50:36 #517 Last Edit: 7 maart 2009, 19:13:43 by Dierenfreackske
Hoi Danielle, Mysterie haar ei zit er nog steeds, ze is het nog niet kwijt! Zal voor de volgende dagen zijn. Waarschijnlijk zorgen voor niets, thx, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Hopelijk gaat Mysterie snel haar eitje leggen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke,  ja, ik hoop het ook, grtjs Ann

Hoi hoi, hier nog foto's van gisteren, vandaag is het niet gelukt
maar deze hadden jullie nog tegoed, grtjs Ann

Wiske

hilde

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik deed de binnendeur van het kleine gedeelte open en Alix vloog er ui, terwijl Ayko mooi zit te broeden, ik liet het open de deur , maar de anderen kwamen, ook binnen, kan dat kwaad, want Alix zit nu bij de andere valkjes te rusten, terwijl ik de deur effe toe heb gedaan anders komen de anderen Ayko storen  of kan dat geen kwaad voor de eitjes? Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

oh wat spannend meid.
ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.
hoe gaat het nu met mysterie?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, het is al weer in orde, Alix zit terug in haar blok op de eitjes, en Ayko is er uit nu. De andere valkjes zijn ook weer in het andere gedeelte, ja, het was wel effe schrikken , want Ayko is toch zo'n tweetal minuten van de eitjes geweest,omdat hij Sky weg moest jagen, van zijn blok, hihi! Ik hoop dat alles weer goed is en er geen eitjes gesneuveld zijn ook! Ik heb nu niet meer gekeken, want ik wou ze niet stresseren he! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi, even een nieuwe update...

Met Alix en Ayko gaat het goed en de eitjes ook, ik denk dat het er 4 zijn , maar weet het niet zeker, want ik heb na donderdag niet meer gekeken, want ze zitten er altijd op, ik wil ze niet storen he!

Wiske en Mysterie krijgen ook interesse in de blokken, hihi! een goed teken denk ik!

Fleur en Felix eigenlijk ook nog steeds al is het toch een beetje minder nu , maar dat zegt niks eigenlijk , ze moeten van mij niet he, daar kiezen ze zelf voor! Boy en Malou hebben erg interesse en heb ik ook al zien wipwappen , Sky en Belle ook, de rest heeft het lekker naar hun zin met slopen, eten spelen , kroelen,enz.

Foto's hier eens
Djonah

Sky

Sky en Suske

Silver

Mysterie

Djonah en Yellow

Sky en Djonah