Nieuw boekje Suske-Wiske en de valkjesparade

Gestart door Dierenfreackske, 5 januari 2009, 18:57:28

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, ik vind het ook jammer, maar ik denk dat ik ze niet te veel mag storen , ook omdat ze allemaal in een voiliere zitten , en de andere koppels niet te stresseren, want als er eentje schrikt, vliegen ze allemaal rond je kop; hihi!, maar nu zitten Alix en Ayko lekker rustig alleen naast de andere valkjes he!

Hoi Sabine, ja, ik ook hoor,,misschien lukt het vandaag wel   ;D ;D ;D,grtjs Ann

Hoi Yvon, jaaaaaa heel gezellig met de webcam, nu kan ik heel goed  volgen wat daar allemaal gebeurd met die 2 he, en ook je andere valkjes en koppels , die zijn ook zooooooooo
mooi he! Nu kan ik gewoon telkens ik aan de pc zit , Lucky en Lilly volgen,  ;D wat een schatjes ook . Grtjs Ann.

Hoi iedereen, hier is nog een suprise...

DE WIPWAP LESSEN VAN WISKE EN MYSTERIE

kijk en leer

hihi

Sally

3 maart 2009, 09:57:42 #481 Last Edit: 3 maart 2009, 10:14:11 by Sally
Haha, ze zitten dr allemaal wel aandachtig op te kijken ja. :P
Heb je da geen appart "kamertje" waar ze op hun gemak valkjesplezier kunnen hebben, zonder pottekijkers?  ;D  ;D  ;D
Leuke foto's. Hihi
En is het ook de planning dat je Wiske met Mysterie gaat koppelen?

Kimm

haha geweldig die foto! iedereen zit eromheen  ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Yvon, W ;D ;D ;D ;Diske en Mysterie zijn al een hecht koppel , vorige zomer is het vlammetje aangegaan, hihi!

;) ;)  grtjs Ann

Hoi Sally  ;D ;D ;D ;D ja , leuk he, grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wahaha Wiske en Mysterie :o
Die schamen zich ook nergens voor  ;D
Ik ben benieuwd of het lukt om vandaag de eitjes te schouwen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Ga je vandaag de eitjes schouwen???
Toch wel heel erg spannend zeg!
Hoelang zijn ze nu aan het broeden?

Dierenfreackske

Hoi Anke, ik ga dat toch proberen, deze namiddag als de andere valkjes de andere kant zijn, kan ik rustig in het kleine gedeelte gaan en even gaan piepen, nu zijn  ze alle twee in het blok, en de valkjes zitten net te rusten op de deur van het kleine gedeelte waar ze veel opzitten als het wat frisser is!
Pfffff. wat een triestig weertje hier!

Hoi Sally, ok, het is precies een week geleden dat ik het eerste eitje zag, dus ik denk een weekje van het eerste eitje, ik hoop dat ik het goed zie straks, zal rond een uur of 4 zijn dat ik ga kijken, grtjs Ann

Hoi , deze morgen zaten de valkjes te rusten en te kroelen ook sommigen, maar ik wou even Kenji en Xenia in de gaten houden, , Kenji is nog steeds in de rui, dus moezt hij nog geen nestje hoor! Hier zijn de foto's van even voor de middag,; grtjs Ann

Wiske

Xenia

Belle

Yellow

Silver

Yellow en Djonah op de schommel

Yellow nog in de rui

Even gekibbel onder de broertjes bonte witmaskers Kenji en Nala

Dan maar ergens anders, naar zijn popje Xenia

Nog eens Kenji

Even verder Xenia aan 't poetsen

Crystal

Pearl

Sky

Kenji en Xenia

Nee, voorlopig geen nestje van hen

Silver kan maar niet wachten om een nestje te beginnen, maar is vrijgezel nog

Zo dat was het voor nu, vanavond hopelijk foto's van Alix Ayko en hun eitjes, grtjs Ann

Gerdy

wat hebben ze toch allemaal heerlijk verschillende uitdrukkingen..zo lief

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy, haha, eigenwijsjes zijn het, grtjs Ann

Hoi Kay, thx, mooie website heb je ook! Grtjs Ann

hilde

Dierenfreackske

Hoi hoi , kom net terug van de voiliere  en raad eens wat ik zag? Ayko zat op de eitjes en toen ik het deksel opendeed vloog ie eraf, ocharm, zo schrikken, doe ik niet graag maar heb nu gezien dat er 4 eitjes liggen , snel snel een 2 tal fotootjes en wegwezen, hihi! bij 2 eitjes zie ik gelijk iets, zijn dat adertjes? Je ziet het niet goed he   Grtjs,Ann

Kimm

hey wat gaaf zeg die eitjes :D  :D
oh ik ben zo benieuwd of ze bevrucht zijn..

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Gefeliciteerd met het 4e eitje!!
Ze liggen prachtig in een vierkantje ;D
En nu maar hopen dat ze bevrucht zijn.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hoi Ann,

Weer prachtige foto's hoor.

En die eitjes, zo mooi hoe ze daar bij elkaar liggen.
Ik ben echt wel heel erg benieuwt of ze bevrucht zijn of niet...
Spannend ze! ;D

Groetjes!